Linda de Mol bang dat John om overstap vraagt

Linda de Mol is blij dat haar broer John niet om een overstap naar SBS 6 heeft gevraagd. Toch zou ze wel gaan, als hij haar nodig heeft. Dat vertelde De Mol donderdag in De Madiwodovrijdagshow. “Toen hij belde was ik bang dat hij zou vragen: ‘Kom je mee naar SBS 6?’ Dan heb je een soort loyaliteitsding, maar dat heeft hij helemaal niet gevraagd. Dat is vooralsnog ook niet het plan en daar ben ik eigenlijk wel blij om, want ik zit hartstikke lekker op mijn plek daar bij RTL“, aldus Linda.

Als Linda door John gevraagd wordt, zal ze niet weigeren. “Het is toch mijn broer. Als hij me op een of andere manier nodig heeft, ga je toch weer om.”

Linda realiseert zich dat ze veel succes heeft bij RTL 4, maar zou het niet moeilijk vinden om dat achter zich te laten. “Ik vind nieuwe dingen ook wel weer heel erg spannend. Ik houd wel van nieuw, maar voorlopig is het helemaal niet aan de orde en blijf ik nog een flinke tijd bij RTL.”

Woensdag werd bekend dat John de Mol met zijn bedrijf Talpa eenderde van SBS Nederland in handen krijgt. De overige aandelen gaan naar Sanoma Media.