Ivo Niehe vaker op de buis met TROS TV Show

Ivo Niehe gaat komend seizoen meer afleveringen maken van de TROS TV Show dan gewoonlijk. Dat zegt de TROS- presentator in Avrobode. De afgelopen serie afleveringen van de TV Show trok erg veel kijkers en dat is niet onopge- merkt gebleven bij de zenderbaas van Nederland 1. “Omdat het programma dit jaar zo goed heeft gescoord, staan er voor komend seizoen nog meer uitzen- dingen gepland dan dit jaar. En ik heb al genoeg nieuwe gasten in mijn hoofd zitten“, laat Niehe weten.

De TROS-coryfee is naar eigen zeggen ‘intens dankbaar’ dat hij de TV Show al dertig jaar mag maken. “Ik geniet nog elke dag van dit werk en zolang het lijf uitvoert wat het hoofd ingeeft, wil ik de TV Show blijven maken.”

In verband met het dertigjarig jubileum van de TV Show, zijn de komende weken veel herhalingen van het programma te zien. “Ik heb de laatste tijd heel veel teruggezien en er zaten veel mooie gesprekken bij. De interviews met Gerard Reve en Harry Mulisch vond ik bijvoorbeeld prachtig, maar ook bijzondere ontmoetingen met internationale sterren als Tïna Turner, Dustin Hoffman en Audrey Hepburn mochten niet ontbreken.”

“Het was leuk om het archief door te spitten, maar het was ook een harde confrontatie met mezelf om te zien dat het leven zo snel is gegaan.“