Sterretje heeft geen zin meer in Oh Oh Cherso

Tony Wyczynski wil in de toekomst niet meer meewerken aan Oh Oh Cherso. Dat zegt de realityster, beter bekend als Sterretje, donderdag in De Telegraaf. Wyczynski wil af van zijn losbandige imago. “Ik ben heel blij voor de kansen die deze serie mij heeft geboden. Maar nu ben ik er stilletjes aan wel klaar mee. Ik wil geen rol meer spelen en dronken over het scherm rollebollend het zwembad induiken, maar mezelf zijn. En doen wat ik graag doe, namelijk het draaien van muziek.“

De realityster wil zich volledig richten op zijn carričre als dj. “Ik ben het afgelopen jaar al bijna tweehonderd keer geboekt om op feestjes en grotere evenementen te draaien. En de mensen zijn steeds enthousiaster. Ik wil echt door in dat vak en daar past zo’n serie als Cherso dan niet echt meer naast.”

Hij vindt dat Oh Oh Cherso niet goed is voor zijn imago. “Ik kan het bijna niet geloven dat men mij alleen maar ziet als iemand uit één of andere achterstandsbuurt, die zich bezighoudt met duistere zaakjes. Dat gebrek aan respect en interesse in wie ik echt ben, begint mij danig te ergeren. Ik heb echt wel wat meer in mijn mars. Ik heb bijvoorbeeld ook in Afghanistan gediend.”

Toch zegt hij de televisie niet helemaal vaarwel. “Mijn management is met verschillende omroepen in gesprek om te kijken of ik iets op televisie kan gaan doen. Ik kan nog niet zeggen bij wie en om wat voor soort programma het gaat, maar het ziet er goed uit. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik Nederland nog veel kan laten zien.”

De Oh Oh Cherso-jongeren keren op 6 september terug op RTL 5.