Patty Brard slaat terug naar Henk Westbroek

Patty Brard vindt het niet leuk dat Henk Westbroek in Nieuwe Revu een sneer naar haar heeft uitgedeeld. De tv-diva laat het er niet bij zitten en slaat terug. Ze noemt hem een ‘vaatdoek op leeftijd zonder manieren’. “Misschien moet Henk ook eens denken aan een alcohol- en koolhydraatvrijdieet, zodat hij niet met het stoom op zijn brillenglazen beschonken over een monitor valt, met alle gevolgen van dien. Voor alle andere ingrepen is het voor hem, ben ik bang, te laat…“, stelt ze.

Brard ontmoette Westbroek afgelopen zomer tijdens de opnames van het tv-programma De Zomer Voorbij met Jan Smit. “Ik ontmoette Henk Westbroek een paar weken geleden in Spanje en was vrij verbaasd dat hij mij spontaan begroette. Dat weetje bij hem namelijk nooit. Soms besta je wel en soms ziet hij je niet staan. Diezelfde avond brak hij zijn pols en nu ligt hij dan plat met een enkel zo dik als mijn dijbeen, aldus de zanger in een interview in de Nieuwe Revu.”

Een publieke kat van de altijd zure Henk Westbroek, zo ziet Brard het. “Gegroet Henk, voor de laatste keer, er is ook leven op Pluto, misschien is er daar nog plek voor je onder de sterren.“