Britt Dekker wil tafeldame worden in DWDD

Britt Dekker wil graag tafeldame in De Wereld Draait Door worden. Dat vertelde de realityster van RTL 5 donderdag in De Coen & Sander Show. Dekker, bekend van Echte Meisjes in de Jungle, was woensdag te gast in De Wereld Draait Door en dat leverde positieve reacties op. “Ik heb echt een nieuwe droom erbij. Ik hoop dat ik ooit de rechterhand mag worden van Matthijs van Nieuwkerk. Ik zou één keer per week aan tafel willen zitten. Dan mag je je mening geven over dingen“, zegt ze.

Ze zou het leuk vinden om overal over mee te praten. “Woensdag zaten er een paar Grieken en die gaan dan helemaal moeilijk doen over Griekenland enzo. Maar ik weet de oplossing: je moet gewoon met z’n allen naar Griekenland gaan, in plaats van naar Spanje. Daar moet Mark Rutte voor zorgen. Dan zijn ze zo uit de brand geholpen. Dan koop je allemaal spulletjes op de markt en dan komt het goed.”

In de uitzending van woensdag kreeg Dekker een kus van Van Nieuwkerk, omdat zij hem 20 jaar jonger schatte. “Het was echt heel leuk. Het is altijd zo leuk daar bij De Wereld Draait Door. Die mensen zijn er zo aardig. Het is mijn lievelingsprogramma om er te zijn. Giel Beelen vind ik ook echt vet leuk“, vertelt ze.