Dochter Connie geeft exclusief interview aan SBS 6

Constanza Breukhoven, de dochter van Connie en Hans Breukhoven, heeft een exclusief interview gegeven aan Evert Santegoeds. Het vraaggesprek is dinsdagavond te zien in de vroege én late editie van Shownieuws. Dat heeft SBS 6 laten weten. In het interview doet Constanza volgens SBS ‘een opvallend boekje open’ over haar jeugd met de Breukhovens in Wassenaar. “Het is een emotioneel gesprek geworden, waarin ik haar niet spaar“, zegt Santegoeds in De Telegraaf.

Het werd volgens Constanza een emotioneel gesprek. “Er vloeien tranen, vooral als ik vraag waarom zij haar eigen kinderen bij Connie laat wonen wanneer het daar echt allemaal zo erg zou zijn. Tegen het einde doet ze voorgoed afstand van de naam Breukhoven. Ze gaat ook weer Amanda heten; de naam die zij terugvond in de adoptiepapieren.”

De aanleiding van het interview is het verschijnen van haar biografie Gevlucht uit de Gouden Kooi. Ook daarin vertelt ze over haar jeugd. “Ik werd uitgemaakt voor dik en onooglijk, en kreeg te horen dat ik een kutkind was dat ze nóóit had moeten adopteren. En , ja, we hebben ook gevochten. Bij één zo’n vechtpartij heeft mijn moeder zelfs haar voet gebroken!”

De vroege Shownieuws begint om 19.15 uur. De late editie is om 22.50 uur te zien.