Elmer wil beroemd worden door Wie Trouwt Mijn Zoon

Elmer Bulthuis doet niet mee aan het programma Wie Trouwt Mijn Zoon? om een serieuze relatie te krijgen. Dat zegt Elmer in weekblad Privé. De echte drijfveren om mee te doen zijn volgens Elmer plezier en roem. “Ik zie mijn deelname aan dit programma onder andere als een middel om beroemd te worden en een baan te bemachtigen in het mediawereldje, dat lijkt me echt het einde. Wie weet komt er iemand op het idee om met mij eens een screentest te doen“, vertelt de vrijgezel.

Ook zonder het programma kan Emile naar eigen zeggen wel een vrouw zoeken. “Ik doe mee voor de fun en om nieuwe, leuke mensen te leren kennen, maar zeker niet – zoals sommige mensen suggereren – omdat ik geen vrouw kan krijgen. Integendeel, ik heb helemaal geen tekort aan vrouwelijke aandacht.”

Om dat te onderstrepen bekent hij met al meer dan vijftig vrouwen te hebben geslapen. “Ik vermaak me als vrijgezelle man prima, hoor. Ik heb bovendien een boekje waarin heel veel vriendinnen staan die ik altijd mag bellen als ik seks wil.”

Of Elmer tijdens de opnames ware liefde heeft gevonden, wil hij niet verklappen. “Over een paar weken zal dat voor iedereen duidelijk zijn. Ik mag er van RTL echt niets over zeggen, dus dat doe ik ook niet.“