Opnames Gek op Jack 2 van start in november

Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge starten in november met de opnames van het tweede seizoen van Iedereen Is Gek Op Jack. Dat vertelt de komediant in Mikro Gids. Jeroen verheugt zich zeer op de terugkeer van Gek op Jack, volgens Gordon ‘de slechtste comedy ooit’. “Linda en ik weten precies van elkaar wat we kunnen verwachten. Dat is belangrijk als je zo vaak samenwerkt. Zowel in Ik Hou Van Holland als in Iedereen Is Gek Op Jack hebben we een klik.”

Hij heeft veel respect voor de ‘grande dame’ van RTL 4. “Linda is enorm professioneel, bereidt zich grondig voor en ze neemt haar vak heel serieus. Maar boven kunnen we erg lachen samen. Linda is van een goede collega een dierbare vriendin geworden. Vroeger geloofde ik nooit in man-vrouw-vriendschappen. Ik dacht dat er dan toch altijd onderhuids iets speelde, maar daar ben ik van teruggekomen.”

Iedereen Is Gek Op Jack is de Nederlandse vertaling van Everybody Loves Raymond. Het eerste seizoen was afgelopen voorjaar een succes op de zaterdagavond van RTL 4.