Viktor Brand bang voor ontslag bij SBS 6

Viktor Brand ligt wakker over zijn toekomst bij SBS 6. Soms vreest hij voor zijn ontslag. Dat vertelt de presentator in Party. Vooral nu SBS nieuwe bazen heeft, maakt Brand zich zorgen. Er is altijd de terugkerende angst dat iedereen zich misschien tch in mij heeft vergist. Ik zeg tegen mezelf dat die angst om te worden ontslagen nergens voor nodig is, maar toch steekt het elke keer weer de kop op. Mensen denken altijd dat ik heel rustig ben, maar ik ben juist wispelturig en emotioneel.

Brand kreeg de kans van SBS 6 om een primetime-show te doen: Wat zou jij doen met die poen?. Het programma bleek de afgelopen weken een kijkcijferflop. De hond dwingt mij er elke dag op uit te gaan. Lekker alleen het bos in, anderhalf uur lang alleen maar stokken gooien en nadenken. Dat heb ik echt nodig.

Hij moet de rust pakken om dingen weer in perspectief te krijgen. Bij thuiskomst weet ik weer wat het belangrijkste is: familie, relatie en vrienden. Niemand van hen werkt in omroepland en dat is fijn. Het is namelijk een hysterisch wereldje.