Lieke van Lexmond nog niet in zwart gat

Lieke van Lexmond is niet in een zwart gat gevallen nu ze is gestopt met Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de actrice in Televizier. De opnames zijn al achter de rug, en Van Lexmond stort zich nu volledig op het presentatiewerk. Van spijt is geen sprake. “Haha, nee zeg. Ik zit barstensvol met nieuw werk. Ik doe de TV Makelaar, dit voorjaar start het tweede seizoen van The Ultimate Dance Battle en vanaf februari presenteer ik het nieuwe seizoen van Het Zesde Zintuig – Plaats Delict“, vertelt ze.

Het Zesde Zintuig is behoorlijk anders dan wat Van Lexmond ooit gedaan heeft. “Nogal ja, je stapt in een andere wereld. Er zijn zo veel misdrijven die onopgelost blijven, en met dit programma willen we vooral de nabestaanden helpen met de verwerking. Voor mij persoonlijk is dat een uitdaging.”

“Het Zesde Zintuig heeft diepgang en echte emoties, het is mijn taak daar respectvol mee om te gaan. Ik vind het het belangrijkst dat de nabestaanden het fijn vinden dat we langs zijn geweest“, besluit ze.