Bram Moszkowicz werkt nog steeds aan talkshow

Bram Moszkowicz is nog steeds bezig om zijn eigen talkshow op televisie te krijgen. Dat heeft de topadvocaat laten weten in het tv-programma Kwestie van Kiezen. Het nieuws dat Moszkowicz een eigen praatprogramma krijgt, dook in 2006 voor het eerst op, maar het is er nog nooit van gekomen. “Er is een pilot gemaakt en daar moet nog wat aan geschaafd worden, want ik was te netjes voor mijn gast. Ik mocht die gast graag. Ik moet gasten nemen die ik wat minder aardig vind“, grapt hij.

Moszkowicz stelt dat hij nog veel moet leren. “Het is geen spielerei. Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is om goede televisie te maken en het heeft ook nog wel iets te maken met mijn werk. Je ondervraagt namelijk mensen en probeert meer te weten te komen dan ze eigenlijk kwijt willen.”

Wanneer men het programma op de buis kan zien, weet Moszkowicz zelf ook niet. “Ik ben met Talpa bezig en dan moet het ook nog maar verkocht worden. Het kost allemaal centjes, hè.”

Het is niet de ambitie van de advocaat om fulltime presentator te worden. Wel wil hij meer tv-werk gaan doen. “Ik denk dat het wel te combineren is.”