Britt Dekker eiste eigen kledinglijn in RTL 5-realityserie

Britt Dekker eiste van RTL 5 dat ze haar eigen kledinglijn mocht dragen tijdens de opnames van Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf. Dat vertelt de realityster woensdag in De Telegraaf. Het programma wordt goed bekeken, dus dat levert haar t-shirtlijn veel gratis promotie op. “Ik heb getwijfeld of ik wel mee zou doen aan Echte Meisjes op zoek naar zichzelf. Maar ja, ik wilde heel graag een keer naar Nepal en mocht een eisenpakket in het contract opnemen“, legt ze uit.

Dekker bedacht een aantal eisen. “Ik heb ervoor gezorgd dat ik iedere ochtend een broodje pindakaas kon eten en ‘s avonds een hamburger als ik daar zin in had. Ik wilde mijn eigen kledinglijn dragen en een ritje op een olifant maken. Anders had ik het nooit gedaan.”

Van Dekker wordt wel gezegd dat ze haar naďviteit acteert. “Als ik mezelf als een ander zou neerzetten, dan had ik toch wel voor een intellectueel type gekozen. Ik word liever gezien als goed belezen iemand dan als een dom blondje. Dus nee, ik doe mij niet anders voor dan ik ben.”

Echte Meisjes is elke donderdag te zien op RTL 5.