Manon Thomas denkt aan tv-comeback

Ruim drie jaar na het eindigen van haar laatste programma RTL Vandaag, denkt Manon Thomas aan een tv-comeback. Dat vertelt de presentatrice in weekblad Story. Thomas werkt aan een nieuw tv-idee. “Ik ben me vorig jaar weer gaan oriënteren in de televisiewereld. Met een productiemaatschappij uit Zwolle ben ik bezig een nieuw programma te maken. Geen entertainment, maar een programma over bedrijven en de bedrijfswereld. We zijn nu bezig om proefopnamen te maken.“

De presentatrice is enthousiast. “Zodra we de juiste vorm hebben gevonden, wordt het programma bij de omroepen aangeboden. Misschien wordt dat programma dan wel mijn comeback op tv.”

Ondertussen werkt Thomas veel in het land als presentator of gastvrouw. “Ik ben blij dat ik nog steeds voor dat soort klussen word gevraagd. Maar de realiteit gebiedt me te zeggen dat de aanbiedingen de afgelopen jaren behoorlijk zijn teruggelopen.”

Dat heeft volgens haar niets met haar kwaliteiten te maken. “Het heeft met de slechte economische situatie van dit moment te maken. Niet alleen ik, maar ook mijn collega’s, of ze nu bekend zijn of niet, merken dat.“