Veel tablets abonnee-actie verstuurd

Als abonnee-actie had Computer Idee een Digiko DK700N tablet met Android 4. Deze actie was zo populair dat het geduld van veel mensen op de proef werd gesteld. Inmiddels zijn al meer dan de helft van de tablets door de lezers ontvangen en vanaf volgende week worden nieuwe ladingen verstuurd. De reacties zijn positief.

Door de onverwacht grote populariteit werd er verwacht dat de levering vertraging op zou leveren. Om de abonnees tegemoet te komen en het geduld te belonen, hebben we besloten de opslagcapaciteit te verdubbelen en onder andere een gratis beschermhoes mee te leveren.

De reacties zijn positief. Zo schreef een lezer: “Hartelijk dank voor het verassingspakket. Ik zie dat mijn geduld ruimschoots beloond wordt met extra accessoires. Mijn dank hiervoor.” Een andere lezer noemt de tablet ‘voortreffelijk’ en zegt zeer blij te zijn met de tablet.

In verband met Chinese Holiday zullen vanaf volgende week de volgende ladingen tablets verzonden worden. Voor wie de tablet al wel heeft ontvangen, hebben we een speciale pagina opgesteld die je snel op weg helpt met de nieuwe Android-tablet.