Kim-Lian laat boeren en scheten op televisie

Kim-Lian van der Meij heeft geen moeite met ongewenste activiteiten die zich via haar lichaamsopeningen manifesteren tijdens haar tv-optredens. Dat vertelt de tv-ster in Avrobode. Ze is nou eenmaal een mens, vindt Van der Meij. “Ik geneer me niet zo snel meer. Inmiddels heb ik al zo vaak op het podium een wind of boer gelaten; je hebt geen tijd om je te generen want je bent live op televisie of midden in een voorstelling. Sowieso zijn blunders vaak stukken erger dan hoe ze op anderen overkomen.“

Van der Meij probeert zich na een blunder in te prenten dat het allemaal wel meevalt. “Je bent zelf je ergste vijand.”

Als rijzende ster krijgt Van der Meij steeds meer aandacht. Ze merkt echter wel dat ze nog lang niet tot de top behoort, bijvoorbeeld als ze wordt aangesproken op BN’er-feestjes. Daar lijken haar gesprekspartners altijd op zoek naar een nog grotere ster, stelt ze.

“Als je tijdens een feestje met iemand staat te praten, heb dan ook aandacht voor diegene en scan niet voortdurend de ruimte of je niet toevallig een bekender persoon ziet. Spreek me dan niet aan, denk ik dan.”