RTL 5 verlengt eenjarig contract Britt en Ymke

Britt Dekker en Ymke Wieringa hebben maandag een nieuw contract getekend bij RTL 5. Hun eenjarige contract wordt verlengd met nog eens een jaar. Dat is door RTL gemeld. Zenderbaas Paul Cormont gelooft in het duo. Met Britt en Ymke hebben wij twee unieke talenten in huis, die beiden hun eigen kwaliteiten hebben. Natuurlijk is Britt volop in de picture, maar Ymkes talent is even groot. We zitten nog vol plannen met deze dames, dus ik ben heel blij met de ondertekening.

Britt is wild enthousiast. Ik kan het bijna niet geloven, wr een contract bij RTL 5! Mijn droom komt voor de tweede keer uit. Ik ben RTL 5 echt heel dankbaar.

Ook Ymke is dolblij. De TV-wereld is mij het afgelopen jaar heel goed bevallen. Ik ben stiekem best trots op wat ik inmiddels bij RTL 5 heb bereikt en ben heel blij dat dit nu gewoon doorgaat.

Britt en Ymke verwierven een paar jaar geleden bekendheid in Take Me Out, groeiden uit tot realityster in Echte Meisjes in de Jungle, hadden recent hun eigen reisprogramma en beginnen volgende dinsdag met hun talkshow Britt en Ymke stellen vragen.