RTL 4 pakt de komende zaterdagavonden weer uit met haar veel bekeken en populaire familieprogramma Ik Hou Van Holland. Ook dit jaar is Linda de Mol weer het boegbeeld.

In Ik Hou Van Holland ontvangen teamcaptains Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis diverse gasten om hun kennis te testen op het gebied van Nederlandse film, muziek, sport en spelling. De spelshow staat onder leiding van Linda de Mol. Ik Hou Van Holland is de komende zaterdagavonden van 20.30 tot 22.10 uur op RTL 4 te zien.
Miljoenenpubliek
In de afgelopen jaren was Ik Hou Van Holland vrijwel elke aflevering goed voor een miljoenenpubliek. Ondanks het succes besloot RTL in samenspraak met producent Talpa dat men jaarlijks nog maar ťťn reeks van Ik Hou van Holland gaat maken. In de komende weken zijn onder meer presentatrice Nicolette van Dam, cabaretier Dennis van de Ven, acteur DaniŽl Boissevain, zeilster Marit Bouwmeester, actrice Birgit Schuurman, acteur Frank Lammers, presentatrice Stacey Rookhuizen, zanger Frans Bauer, voormalig hoofdredacteur Playboy Jan Heemskerk, RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde, presentator Ruben Nicolai, acteur Jeroen Spitzenberger en stylist Maik de Boer te gast.