Rudolph van Veen naar Duitse televisie

Rudolph van Veen gaat mogelijk de grens over. Hij heeft een proefaflevering opgenomen voor de Duitse tv. Dat vertelt de tv-kok in Veronica Magazine. Zijn digitale zender 24Kitchen, die onder het zenderpakket van FOX valt, krijgt wat internationale zusjes en zo ook in Duitsland. “We willen nu de grens over met onze programma’s. Ik heb al een Duitstalige pilot opgenomen van Rudolphs Bakery. FOX heeft overal zenders en die neemt ons heel serieus hierin“. vertelt hij.

Daarnaast blijft hij druk met de Nederlandse 24Kitchen. “Verder wil ik koks die nu nog een beetje in de luwte werken, meer naar de voorgrond halen. Neem nu Mounir; die gaat ook steeds een stapje verder qua koken, hij kan echt ver komen.”

24Kitchen heeft al een miljoenenbereik. “Dit had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht! We wilden graag een zender beginnen waarbij het koken seriues wordt genomen. Er zijn wel heel veel leuke kookprogramma’s, maar vaak hebben die een wedstrijdelement, het is meer entertainment dan koken.”

“Wij wilden juist een zender beginnen die écht over koken gaat, maar ook leuk is om naar te kijken. Gezellig en vooral toegankelijk.”