Hello,

My server runs a Linux operating system on an i7 pc, it has the ability to carry large traffic, itís got a 100mbit flatrate connection.
I have fresh and extremely fast cache, I accept till cacheex_maxhop = 2, unfortunately hop3cache is almost useless for 09CD Sky Italy.
I am only looking for stable and long term cache-exchange, please don't waste my time if you disappear or play silly games like I'm sending 100 you are sending 99....
At the moment my 09CD cache covers 85% of all requests.
Don't hesitate to send me a PM even if you've got a small cache, remember: I prefer quality over quantity, so better small and "first hand" cache instead of a big and useless cache in hop3 that drains CPU and bandwidth...
My local is 09CD Sky Italy, PrimaFila and Options included.

I prefer camd3 UDP protocol, but in case, cccam is welcome as well.
this will be the typical camd35 reader in your oscam.server:
[reader]
label = cacheex3_TrueLove_MultiCsInfo
protocol = camd35
device = truelove-server.com,1300
user = yourusername
password = yourpassword
caid = 09CD
reconnecttimeout = 13
cacheex = 3
cacheex_maxhop = 2
(or 1 if you are using a sat receiver)
cacheex_drop_csp = 1
group =
to maximise the cache that I send you and to prevent cache loopback, I've setup 30 groups, your reader will belong to 29 groups, all of them except the group of the cache you send me
dropbadcws = 1

and this will be the typical cccam reader in your oscam.server:
[reader]
label = cacheex3_TrueLove_MultiCsInfo
protocol = cccam
device = truelove-server.com,1200
user = yourusername
password = yourpassword
caid = 09CD
inactivitytimeout = 30
reconnecttimeout = 13
cacheex = 3
cacheex_maxhop = 2
(or 1 if you are using a sat receiver)
cacheex_drop_csp = 1
group =
to maximise the cache that I send you and to prevent cache loopback, I've setup 30 groups, your reader will belong to 29 groups, all of them exept the group of the cache you send me
dropbadcws = 1
cccversion = 2.3.0
ccckeepalive = 1
audisabled = 1

A few basic rules:
1. CacheEx mode 3 only.
2. You offer a stable connection and a good uptime, please no wizards who like to disappear.
3. No cache-loopback. Set up 30 groups, assign me on one, and send me cache from all the others, don't send back my own cache please.
4. Oscam ver above 8062
5. You are not (re)sending false ECM.
6. If you are not sending back any cache for 48 hours > deletion without notification.
7. If you use a sat-receiver > in your reader cacheex_maxhop = 1

Please, send me a PM with your reader and I'll add it in as soon as i read it, Iíll reply as soon as possible with mine to add it into your server.
Please, specify if you can exchange via camd35 (preferred) or cccam.
Kindest regards
Mic

Ciao,

Il mio server Ť un i7 con Linux, con la possibilita' di accettare alto traffico di rete, ha una connessione 100mbit.
Ho cache fresca e veloce, accetto fino a cacheex_maxhop = 2, perche' sfortunatamente la cachehop3 e' quasi inutile per 09CD Sky Italia.
Cerco solo uno scambio stabile ed a lungo termine, per favore non sprecare il mio tempo se hai il vizzietto di sparire o giocare al gioco io ti sto mandando 100 e tu invece solo 99....
Al momento la mia cache copre l' 85% delle richieste.
Non esitare a contattarmi via PM anche se hai una cache piccola ed hai appena iniziato, ricorda: preferisco la qualita' alla quantita', quindi meglio una cache piccola e di "prima mano" che enorme ed inutile in hop3 che assorbe CPU ed ampiezza di banda...
La mia locale e' 09CD Sky Italy, PrimaFila ed Opzioni incluse.

Preferisco il protocollo camd3 UDP, perche' piu' veloce, ma nel caso, anche il protocollo cccam va benone.

Poche regole essenziali:
1. Solo CacheEx in mode 3.
2. Devi offrire una connessione stabile ed un tempo di funzionamento prossimo al 99%, per favore non apprendisti maghi col vizio di sparire dopo pochi giorni.
3. No cache-loopback. Se hai tanti reader e tanta cache in entrata, configura 30 diversi gruppi, assegna la mia cache in uno, ed assegna invece al reader che manda la tua cache tutti gli altri gruppi eccetto quello con cui ti arriva la mia cache.
4. Versione di Oscam superiore a 8062
5. Non (ri)mandi ECM falsi.
6. Se non mandi cache per 48h > cancellazione senza avviso
7. Se madni cache da un ricevitore satellitare > nel tuo reader "cacheex_maxhop = 1"

Per favore,
manda via PM il tuo reader compilato e appena leggo lo aggiungo, nello stesso momento rispondero' col mio da aggiungere nel tuo oscam.server.
Per favore, specifica anche se puoi mandare via camd35 (opzione preferita) o cccam.
A presto,
Mic