Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: M II koder

New Member
    Uploads
    0

M II koder

Hej,

är det någon händelsevis, som har hittat koderna för Canal Digital för MII korten? :)

Awaiting Email Confirmation
    Uploads
    0

Re: M II koder

dessvärre inte :/ har väntat länge på dom nu...

Jag har oxå väntat länge nu....ser ut som att vi får vänta ett bra tag till:(

nu så kanske det snart händer nåt med conax,

New Member
    Uploads
    0

någon som vet hur man kan få tag på hexfiler till mII kort
    vill se fotboll

New Member
    Uploads
    0

Smile Re: M II koder

OK, I just wondered if anybobody can help me with the code for MII cards or

OK ich möchte nur wissen ob einer weis wo ich die Koden für MII Karten finden kann

New Member
    Uploads
    0

Letar efter dom med men kan inte hitta....Men är det någon som vet om m11 kommer att funka mera eller?

New Member
    Uploads
    0

Hey alle!

Som mange andre sitter jeg også å venter på nye koder. Etter hvert så begynner jeg å gi opp for å være helt erlig. Kan M2 brukes til noe som helst i dag? Jeg kjøpte her for en liten tid tilbake min første Tuner med M2 kort og brenner, men etter 2mnd var det ikke brukende lenger. Så jeg føler selv at jeg kastet 4000 kr rett ut vinduet, noe som igjen gjør meg forbannet som den fattige student som jeg er. Jeg fikk 2 hoder på parabolen min slik at jeg kunne se TV1000 & Canal Digital på min Force 516s tuner. Etter som jeg er ny i dette gamet har jeg en hel del spørsmål. Et fra hva jeg har forstått setter en kortet inn i en Cam. men hva er en Cam, hva er forskjellen på dem, åssen skal jeg vite hvilke Cam jeg har eller trenger. På tuneren min står det Conax og Viaccess. Er dette navnet på mine Cam's? Kan jeg dytte noen andre kort en M2 inn i min tuner? har sett det er noe som heter GoldCard, FunCard, PlatniumCard etc.... Jeg har også lenge ønsket meg Sky Digital som ligger på en satelit som heter Astra. Kan jeg bare svinge parabolen mot den og tune inn Sky? Trenger jeg en ny Cam, og finnes det koder til dette systemet, slik som Conax og ViaSat hadde før dette NDS greiene. NDS er jo det som skaper problemer for oss som har M2. Hva om jeg kjøper ex. FunCard, kan jeg da tune inn på TV1000 og CanalDigital? Hvorfor funker i såfall NDS på disse kortene og ikke på M2?

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg, om ikke annet gi meg et lite lynkurs på mine spørsmål og andre saker som er bra å vite. :confused:

På forhand takk.

Hilsen Lighter

New Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by Lighter
    Hey alle!

Som mange andre sitter jeg også å venter på nye koder. Etter hvert så begynner jeg å gi opp for å være helt erlig. Kan M2 brukes til noe som helst i dag? Jeg kjøpte her for en liten tid tilbake min første Tuner med M2 kort og brenner, men etter 2mnd var det ikke brukende lenger. Så jeg føler selv at jeg kastet 4000 kr rett ut vinduet, noe som igjen gjør meg forbannet som den fattige student som jeg er. Jeg fikk 2 hoder på parabolen min slik at jeg kunne se TV1000 & Canal Digital på min Force 516s tuner. Etter som jeg er ny i dette gamet har jeg en hel del spørsmål. Et fra hva jeg har forstått setter en kortet inn i en Cam. men hva er en Cam, hva er forskjellen på dem, åssen skal jeg vite hvilke Cam jeg har eller trenger. På tuneren min står det Conax og Viaccess. Er dette navnet på mine Cam's? Kan jeg dytte noen andre kort en M2 inn i min tuner? har sett det er noe som heter GoldCard, FunCard, PlatniumCard etc.... Jeg har også lenge ønsket meg Sky Digital som ligger på en satelit som heter Astra. Kan jeg bare svinge parabolen mot den og tune inn Sky? Trenger jeg en ny Cam, og finnes det koder til dette systemet, slik som Conax og ViaSat hadde før dette NDS greiene. NDS er jo det som skaper problemer for oss som har M2. Hva om jeg kjøper ex. FunCard, kan jeg da tune inn på TV1000 og CanalDigital? Hvorfor funker i såfall NDS på disse kortene og ikke på M2?

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg, om ikke annet gi meg et lite lynkurs på mine spørsmål og andre saker som er bra å vite. :confused:

På forhand takk.

Hilsen Lighter
    Hei Lighter.

Cam'r er som du sikkert har fått med deg lesersytemet for kort. Canal D bruker et system som heter conax, via*at bruker som vi vet NDS. De har cam'r som er spes for disse system. Men det finnes andre muligheter. Idag har det kommet noe som heter Matrix og Xcam, dette er cam'r som har flere kode(lese)sytemer i seg. Har f.eks, conax, irderto, viaccess, osv..
    Dette er nok camen du burde ha. Pr idag går det ikke ann å se can eller via uten org kort fra disse. Men har du en cam som dette så ligger det mange koder inne i de som åpner masse kanaler på andre sat. f.eks 13 grader øst og 19.2 øst som virkelig er å anbefale. Sky bruker desverre samme system som via (NDS). Men ikke fortvil, det finnes fortsatt mange kanaler bare man har riktig utstyr. Hadde jeg vært deg så hadde jeg engetlig gått for noe helt annet, ny tuner! Dreambox er den råsete der er det mye muligheter, en annen tuner som er ok er Xtreme. Med en pc kan man overføre filer som har såkalte softcams, altså ikke en fysisk cam men program som gjør jobben. Selg tuneren din kjøp deg en av disse tunerene + en motor til skåla. Gjør du dette så har du kanaler så du klarer deg. Let litt på goggle rundt dette å du vil finne mye snadder.;-D

P

Awaiting Email Confirmation
    Uploads
    0

Hei.
    Kjøp deg heller en Dreambox.Det finnes flere typer, du må minimum ha DM 500 S. ( Koster ca:Kr. 2200,- )Om du har bredbånd så henger du deg på CardChearing dette vil variere i pris etter hvor mange som er med serveren til tildeler. Du kan også legge inn forskjellige cam som vil åpne opp det meste på Hotbird og Astra. Disse ligger på henholdsvis 13 og 19,2 grader øst.
    Det vil bli for mye å forklare hvordan du gjør alt dett, men det er mye innformasjon om det på nettet.

Page 1 of 2 12 LastLast