Results 1 to 6 of 6

Thread: Ώρα να μοιράσουμε την γνώση;

Junior Member
    Uploads
    0

Ώρα να μοιράσουμε την γνώση;

Καλησπέρα παιδιά,

Είμαι νέοπας και άσχετος με τις λεπτομέρειες του πως όλα αυτά με τις "γάτες" δουλεύουν.. όπως έχω αναφέρει το μόνο που ξέρω να κάνω καλά είναι να κατεβάζω το αρχειάκι και να το γράφω στην κάρτα..

Τώρα απότι κατάλαβα ο besttt μας αφήνει στην μοίρα μας και δεν τον κατηγορώ... θέλω όμως να του ζητήσω μια χάρη... να μας μάθει τον τρόπο που κάνει τα αρχεία του και να μας αφήσει να παιδευόμαστε.. να μην πάρει δηλαδή την γνώση αυτή και την κάνει για μασόνους μόνο..

Δεν πιστεύω πως θα ηταν τόσο δύσκολο...

Senior Member
    Uploads
    0

Re: Ώρα να μοιράσουμε την γνώση;

Quote Originally Posted by F-bone View Post
    Καλησπέρα παιδιά,

Είμαι νέοπας και άσχετος με τις λεπτομέρειες του πως όλα αυτά με τις "γάτες" δουλεύουν.. όπως έχω αναφέρει το μόνο που ξέρω να κάνω καλά είναι να κατεβάζω το αρχειάκι και να το γράφω στην κάρτα..

Τώρα απότι κατάλαβα ο besttt μας αφήνει στην μοίρα μας και δεν τον κατηγορώ... θέλω όμως να του ζητήσω μια χάρη... να μας μάθει τον τρόπο που κάνει τα αρχεία του και να μας αφήσει να παιδευόμαστε.. να μην πάρει δηλαδή την γνώση αυτή και την κάνει για μασόνους μόνο..

Δεν πιστεύω πως θα ηταν τόσο δύσκολο...
    ine poli aplo pernete svarna ola ta palia arhia arhizontas apo to gnosto 03/04 paramoni 8 oron se gr kanali to proi restart dehti zaping kai an ine energo to hsn tha anoiksi an ohi dokimazete alo poli aplo kai den theli katholou gnosi

Senior Member
    Uploads
    0

Sostos, an to vreis monos sou i sto pei kapoios diko sou tha anteksei arketa, an to vreis sto net einai doron adoron.
    To teleutaio px kai na exei energo hsn, ti na leei. Afou to eidan oloi mazi kai oi n0v@tzides kai se mia vdomada to poli tha to kopsoun pali.

Born to be... child polteris's Avatar
    Uploads
    2