Καλημέρα παιδιά,
προσπαθώ να λογκάρω αρχεία χρησιμοποιώντας δέκτη Protek ή NanoXX. Δεν μπορώ όμως να συνδεθώ στο δέκτη με το ird extractor. Μπορεί κανεις να μου πει τις ρυθμίσεις που πρέπει να βάλω στο δέκτη αλλά και στο irdet* extractor?
Ή μήπως είναι καλύτερο να αφήσω τα logs και απλά να βάζω το αρχείο για 8 ώρες στην κάρτα μέσα στο δέκτη?
Ευχαριστώ πολύ
Φιλικά
Γιώργος




Reply With Quote




...θα βοηθουσε αν ελεγες το μοντελο..αν θες pm me. ευχαριστω
