kati palio alla ALITHINO Λόγος του Έλληνα μονίμου αντιπροσώπου στον ΟΗΕ...
Ένα λαμπρό υπόδειγμα ρητορικής και πολιτικής από πρόσφατη συνεδρίαση της ΓΣ των Ηνωμένων Εθνών, που έκανε τη διεθνή κοινότητα να χαμογελάσει: Ο λόγος του Έλληνα μονίμου αντιπροσώπου στον ΟΗΕ.
«Πριν ξεκινήσω, θέλω να σας πω κάτι για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όταν δάμασε τον Βουκεφάλα, κατά τον γυρισμό του και περνώντας τον Αξιό και βλέποντας το νερό, σκέφτηκε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία για μπάνιο. Έβγαλε λοιπόν τα ρούχα του, τα ακούμπησε στον βράχο και μπήκε στο νερό. Όταν βγήκε και θέλησε να ντυθεί, τα ρούχα του είχαν εξαφανιστεί. Τα είχε κλέψει ένας Σλάβος της Μακεδονίας.»
Τότε πετάχτηκε οργισμένος ο Σλαβομακεδόνας εκπρόσωπος της ΠΓΔΜ κι άρχισε να φωνάζει:
«Τι είναι αυτά που λες; Οι Σλάβοι δεν ήταν εκεί, τότε.»
Οπότε ο Έλληνας εκπρόσωπος χαμογέλασε και είπε:
«Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό, μπορώ να ξεκινήσω την ομιλία μου...»!
Ο συγκεκριμένος διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός και είναι ένα σαφέστατο δείγμα του τρόπου σκέψης των Ελλήνων. Μακάρι βέβαια αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο διαχείρισης σκέψης και πράξης να τον είχαν ενστερνιστεί οι Ελληνες υπουργοι Εξωτερικων. Πολλά θα ήταν τα οφέλη και ίσως να είχαν τερματιστεί οι όποιες συζητήσεις πριν καν ξεκινήσουν...
Δυο φίλοι συζητούν για τις γυναίκες τους:
- "Δεν μου λες", λέει ο ένας, "η γυναίκα σου είναι καλή στο κρεββάτι;"
- "Τι να σου πω", λέει ο άλλος, "άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι..."
------------------------------------------------------------------------------
Πάει ο Τοτός στον γιατρό και βλέπει ένα κοριτσάκι να κλαίει.
- "Γιατί κλαις;", ρώτησε ο Τοτός.
- "Να ήρθα για εξέταση αίματος, και ο αδερφός μου είπε ότι για να σου πάρουν αίμα σου κόβουν ένα κομμάτι από το δάχτυλο..."
Αμέσως ο Τοτός αρχίζει τα κλάματα και τις φωνές.
- "Καλά, εσύ γιατί κλαις στα ξαφνικά;", ρωτάει το κορίτσι.
- "Γιατί εγώ ήρθα για ανάλυση ούρων!!!"
-Γιατρέ, πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...
-Δεν είμαι γιατρός, ο Άγιος Πέτρος είμαι
-----------------------------------------------------
-Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε 2 μέρη.
-Να αποφεύγεις αυτά τα 2 μέρη! Που πηγαίνεις;
-----------------------------------------------------
-Γιατρέ, νιώθω πάντα αυτόν τον πονόματο όταν πίνω τσάι...
-Δοκιμάσατε να βγάλετε το κουταλάκι;
-----------------------------------------------------
-Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
-Βεβαίως, να ξαναρθείτε αύριο!
------------------------------------------------------
-Γιατρέ μου, κατάπια ένα στυλό, τι να κάνω;
-Να χρησιμοποιείτε μολύβι!
------------------------------------------------------
-Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
-Μα τι έχω γιατρέ μου;
-Δεν πίνεις πολύ νερό!
-------------------------------------------------------------------------------------
-Γιατρέ μου, έχω πονόλαιμο...
-Σταθείτε στο παράθυρο και κατεβάστε το παντελόνι σας
-Μα τι σχέση έχει αυτό γιατρέ μου;
-Καμία, απλώς δεν χωνεύω τους γείτονες!
-------------------------------------------------------------------------
-Τι παίρνετε για τον πονοκέφαλο;
-Ένα λίτρο κρασί απ΄το προηγούμενο βράδυ, γιατρέ!
--------------------------------------------------------------------------------
-Δυστυχώς σας απομένουν μόνο 24 ώρες ζωής. Αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο...
-Μα τι λέτε γιατρέ; Τι θα μπορούσε να είναι χειρότερο;
-Σας ψάχνω από χτες!