Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 62 of 68 FirstFirst ... 12375257606162636467 ... LastLast
Results 611 to 620 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #611
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Να ειστε καλα παιδια .
    Λιγα ακομη απο ενα φιλο ( rafina ) σε μια αλλη......... γειτονια
    ........................................ ........................................ ........................................ ....................



    - Μπαμπά τι είναι τοπικιστής;
    - Τοπικιστής γιε μου , είναι ο μαλάκας που νομίζει ότι ο τόπος καταγωγής του , είναι ομορφότερος απ' την Κρήτη μας !


    Όταν μιλάει Έλληνας ποδοσφαιριστής 5 φιλόλογοι αυτοκτονούν και 2 λέκτορες της ελληνικής γλώσσας βγάζουν τα πτυχία απ' τις κορνίζες και τα τρών


    Όταν ανεβαίνω στη ζυγαριά σκέφτομαι : "ηρέμησε είσαι 70% νερό".


    - Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή...;;;
    - Θα στο πω στ' αυτί..
    - Πέστο μου στο άλλο. Απ' αυτό δεν ακούω...
    - Καλά, δε με λυπάσαι που πρέπει να κάνω το γύρο.....; ; ;


    Πέθανε και ο πελεκάνος της Μυκόνου.
    ...Ένα ένα μειώνονται τα αρσενικά στο νησί.


    ΕΤ1: Μαύρο

    ΝΕΤ: Μαύρο

    ET3: Μαύρο

    ALTER: Μαύρο

    ΑΝΤ1: Τουρκικά

    ΜΕGA: Τούρκικα

    STAR: Κωλοuς - βυζιά στη Μύκονο

    ALPHA: Pretty bra

    ΣΚΑΙ: Pretty bra



    Αυτό που στα Starbucks πρέπει να έχεις proficiency για να παραγγείλεις: Ένα doubleshot nonfat extra wipcream with sugar free vanilla extra. ΕΛΕΟΣ!


    Μου έσκασε το λάστιχο του smart. Το τσίμπησε κουνούπι.

    Πρέπει να καθιερωθεί ένα "Κ" για τους κοντούς...
    Κοψοχολιάζω κάθε φορά με τ' αμάξια που πηγαίνουν μόνα τους...

    Από έντεχνο, λέει η άλλη, ακούει Παντελίδη. Λογικά από λογοτεχνία θα διαβάζει τα φυλλάδια του LIDL.

    Άνεργος με ΒMW, iphone5, tattoo και μούσι. Πιο Έλληνας πεθαίνεις.


    -Με είπε ανώριμο και μπήκε να κάνει μπάνιο.
    -Και εσύ τι έκανες;
    -Ανοιγόκλεινα την βρύση της κουζίνας για να καίγεται..


    - Από πού μας καλείτεεεεε;
    - Από τηλέφωνοοοοο
    - Πολλά χαιρετίσματα στην όμορφη Λέφωνο..


    Δεν έχει σημασία αν είσαι Ιάπωνας ή Κορεάτης. Για μένα θα είσαι πάντα Κινέζος.


    Δεν είχα internet για 3-4 μέρες και είπα να κάτσω λίγο με την οικογένεια μου.
    Εντάξει........! ! καλά άτομα μου φάνηκαν.


    Ακούω να κορνάρουν.
    Σκέφτομαι. Ποιος μαλάκας ?
    Κορνάρουν πιο πολλοί. Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για γάμο.
    Ξανασκέφτομαι. Ποιος ΜΑΛΑΚΑΣ???


    Τι τηλεόραση έχει ο Πανταζής?
    -Την ωραιότερη πλάσμα του κόσμου..


    Τυλίγουν οι μανάδες φαγητό σε αλουμινόχαρτο...
    Με το περίσσευμα , φτιάχνεις μια στολή αστροναύτη , ένα δορυφορικό πιάτο και κάνεις και ανταύγειες...!


    Ο σουβλατζής της γειτονιάς με έχει μάθει τόσο καλά που πλέον παραγγέλνω με αναπάντητη.


    Πάλι καλά που δεν χρειάζεται πλέον να κυνηγάμε την τροφή μας όπως οι πρόγονοι μας.
    Ούτε που ξέρω που ζουν τα πιτόγυρα...



    Όχι ότι κάνει θόρυβο το πλυντήριο μου...Απλά όταν αρχίζει το στύψιμο, βγαίνω στο μπαλκόνι & φωνάζω "...από τη Βαγδάτη για το Mega , Πάνος Σόμπολος".

  2. Advertise Here
  3. #612
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  4. #613
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό.... Kοιτάω αριστερά και τι να δω?
    Μια τύπισσα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη & να βάζει κραγιόν.... Και φυσικά, έτσι αφηρημένη όπως ήταν, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου!

    Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ' το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο. Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ωμό και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα πόδια μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop χάλια...
    Πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι...
    Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά...ο άλλος ...

  5. #614
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Το Πρόβλημα με τον κόσμο είναι ότι οι έξυπνοι άνθρωποι είναι γεμάτοι αμφιβολίες… ενώ οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση.


    - Φίλε ξέμεινα από λεφτά και πούλησα τα ντραμς.
    - Πόσο;
    - 3.000
    - Καλά. ποιος βλάκας σου έδωσε τόσα πολλά λεφτά;
    - Τα μάζεψε η γειτονιά.


    Kι εκεί που έπαιζα κλαρίνο έρχεται η από πάνω και μου λέει:
    "Η κόρη μου διαβάζει για την εξεταστική,το ξέρεις;;;"
    Και της λέω :
    "όχι αλλά αν μου πεις λίγο το ρυθμό...θα το παίξω!!! "



    Στη τράπεζα χθες...
    - "Πληρωμή ή ανάληψη" με ρωτάει ο ταμίας...
    - Ανάληψη... λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα . . . είχα 2 προτάσεις γάμου! !


    Οι ώρες 6, 7, 8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.


    Μου παραχώρησε ταξιτζής προτεραιότητα! Σταμάτησα, πήγα του άνοιξα την
    πόρτα, τον αγκάλιασα... "μίλησε μου αδερφέ, τι κακό σε βρήκε;; τι σε βασανίζει..;;


    Χειμώνας είναι να χοροπηδάς από το ένα χαλί στο άλλο για να μην ακουμπήσεις κρύο πλακάκι....


    Το λεωφορείο έχει θέρμανση, αν βάλει και ίντερνετ μετακομίζω!

    Εισιτήριο έχετε;
    Υγεία να έχουμε κι όλα τ' άλλα έρχονται κύριε ελεγκτή μου.



    Περπατάει ένας τύπος στο δρόμο και έξω από ένα σπίτι βλέπει μια ταμπέλα που λέει...
    «Πωλείται σκύλος που ξέρει να μιλάει»
    Από περιέργεια μπαίνει στην αυλή, χτυπάει στην πόρτα και ζητάει πληροφορίες.
    Ο ιδιοκτήτης του λέει ότι είναι πίσω απο το σπίτι ο σκύλος και αν θέλει να πάει να τον δεi.
    Πάει πίσω ο τύπος και βλέπει έναν μαύρο κοπρίτη να κάθεται σε μια γωνιά αραχτός. Δεν του γέμιζε το μάτι, αλλά τον πλησιάζει με δυσπιστία και , τι να κάνει, του λέει:
    «-Εσύ είσαι ο σκύλος που ξέρει να μιλάει;».
    Ο σκύλος τον ξαφνιάζει απαντώντας του, «-Ναι, εγώ είμαι.»
    Ο τύπος σαστίζει και του λέει: «-Καλά, πώς γίνεται αυτό, πες μου λίγα πράγματα για σένα».
    Κι ο σκύλος αρχίζει,
    «-Κοίτα, από μικρός που γεννήθηκα είχα αυτό το χάρισμα. Οι πρώτοι μου ιδιοκτήτες, έκαναν το μεγάλο σφάλμα να το διαδώσουν και αμέσως με μαζέψανε για πειράματα. Πριν περάσει λίγος καιρός, με απήγαγε η κεντρική υπηρεσία πληροφοριών και με έβαλε να δουλεύω σαν κατάσκοπος. Όπως καταλαβαίνεις, κανείς δεν υποπτεύεται ότι ένας σκύλος μπορεί να κρυφακούει, και με στείλανε σε κάποιες αποστολές στη Μέση Ανατολή με αποτέλεσμα η ανατροπή ενός απολυταρχικού καθεστώτος να οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά σε δικές μου ενέργειες. Μετά από ένα
    διάστημα άρχισε να με κουράζει αυτή η ιστορία, και κυρίως τα συχνά ταξίδια στο εξωτερικό, και διαπραγματεύτηκα μια συμφωνία με την υπηρεσία. Από τότε καθόμουν στα αεροδρόμια και παρακολουθούσα συνομιλίες και ανταλλαγές λαθρεμπόρων. Οι συλλήψεις που ακολούθησαν συζητήθηκαν σε όλες τις εφημερίδες. Ε, να μην χασομεράω, από τότε παντρεύτηκα δυο φορές, έκανα ένα κάρο σκυλάκια, και τώρα είμαι πλέον στην σύνταξη και κάθομαι εδώ με το καινούργιο αφεντικό αραχτός. Αυτά πάνω κάτω ...»
    Ο τύπος έχει κουφαθεί τελείως. Πάει στο αφεντικό και του λέει:
    «-Πόσο τον δίνεις;»
    Αυτός απαντάει «20 Ευρώ».
    Ο τύπος κουφαίνεται:
    «-Μα καλά, γιατί τόσο λίγο; Ο σκύλος σου είναι απίθανος!»
    Και το αφεντικό του απαντάει:
    «-Ρε μην ψαρώνεις... ψεύτης είναι, δεν έκανε τίποτα από αυτά που σου είπε!!!»



    * Τρως φρούτο, πεινάς. Τρως γιαούρτι, πεινάς... Συνεχίζεις με φρυγανιές, πεινάς.
    Αφού στο τέλος θα παραγγείλεις πίτσα ή σουβλάκια, τι τις θες τις περιττές θερμίδες;;;


    * Πήγα να βγάλω φωτογραφίες στο φωτογράφο και μου λέει
    "θα σε βγάλω ανφάς". Έφυγα. Πήγα για σουβλάκια...!!!



    * Αν δε σου έχει διπλώσει η σαγιονάρα κατεβαίνοντας σκάλες, δεν ξέρεις τι πάει να πει κίνδυνος...!!!



    * Δε μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες... Αγόρασε πρόστυχα εσώρουχα και μου λέει
    "-Για σένα τα πήρα" και όταν τα φόρεσα τσαντίστηκε...!!!


    * Μια φορά ρε πουτάνα φρυγανιά να μου πέσεις με το μέλι προς τα πάνω.... Μια μόνο...!!!



    - Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.


    - Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, αλλά όταν φας 4 κανταΐφια, ότι καφέ και να παραγγείλεις, σκέτο σου φέρνουν.



    - Καθηγήτρια στο Τέξας έκανε σεξ με ΠΕΝΤΕ 17χρονους !!!
    Άει στο διάολο... εμάς μόνο στον πίνακα μας σηκώνανε !!!



    Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουΐνο.


    Χαμογέλα! Κάνει τους άλλους να αναρωτιούνται, τι χάπια παίρνεις!


    Βλέπω κάποιες κοπέλες στο δρόμο και αναρωτιέμαι.... Έχουν βαφτεί ή έχασαν στο paintball?


    Πας κουζίνα για νερό. Ε, θα φας κι ένα μελομακάρονο, μην το πιεις ξεροσφύρι.



    14 χρονών η άλλη και λέει, "-Ζω τη ζωή μου στα άκρα". Να δείτε που πίνει το γάλα της χωρίς καοτόνικ.


    Είμαι σίγουρος ότι όταν έρθει το τέλος του κόσμου θα μαυρίσουν όλα και μετά θα φανεί το: απόδοση ΝΑΤΑΣΣΑ ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ.


    - Συγνώμη αφεντικό, αλλά έχουμε να πάρουμε μισθό 4 μήνες.
    - Δεκτή η συγνώμη.



    Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει, ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ.


    25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;


    Σε λίγο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, δεν θα αγοράζουμε τίποτα και θα κάνουμε μόνο like.


    Μειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει..


    Αν δεις άντρα στο μπαλκόνι να ποτίζει τις γλάστρες, τα φυτά μάλλον καπνίζονται...



    Έχω την εντύπωση ότι η ηλεκτρική σκούπα στο σπίτι, λειτουργεί μόνο όταν κοιμάμαι..



  6. #615
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ελιωσαααααα ............

  7. #616
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Τα 3.10 πού δίνεις μόλις βγαίνεις από την Πάτρα , μην το βλέπεις σαν αντίτιμο διοδίων….Δές το σαν τάμα για να φτάσεις Αθήνα….


    Ο διαιτολόγος μού πρότεινε έξι γύρους την ημέρα.
    Παράξενο. Τόσους δεν έτρωγα ούτε πρίν.


    -Κούκλα σε κάνει το ποτό.!
    -Μά δεν πίνω….
    -Πίνω όμως εγώ…


    Αλλοι πιάνουν 20.000 μόρια , αποφοιτούν με άριστα και περιμένουν διορισμό ισοβίως και άλλες πιάνουν ένα μόριο και διορίζονται αμέσως….! !


    Στο έγκυος και στο μαλάκας δεν υπάρχει < λίγο >.


    Από τον επάνω όροφο ακούω τακούνια και βογγητά όλο το βράδυ….
    …..αφού τη χτυπάνε γιατί δεν τα βγάζει ? ?


    Ο Κώστας και η Χαρίκλεια μαλώνουν…
    -Χαρίκλεια , δεν πάει άλλο , καλύτερα να πάρουμε διαζύγιο ! !
    -Όχι , Κώστα ! Χήρα με πήρες , χήρα θα με αφήσεις ! ! !

  8. #617
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    [ATTACH]Φεγγαρακι μου λαμπρο...[/ATTACH]
    Attached Images Attached Images

  9. #618
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Αυτο γιατι δεν το κλεψανε ;( Θα ειχαμε γλυτωσει απο πολλα...)

    Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ.jpg

  10. #619
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    - Κατάλαβες; Με είπε και αλλήθωρο η γελοία!
    - Και εσύ τι έκανες;
    - Καταρχάς δε μιλάω σε σένα..

    ΧΑΧΑΧΑ,, ΚΑΛΟοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!! !!!!!!

  11. #620
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Έβαλα πλυντήριο και εκεί που κάθομαι αραχτός στον καναπέ , το βλέπω να χτυπιέται , να κάνει θόρυβο και να περνάει από δίπλα μου...
    Και λέω τι γίνεται ρε μάγκα μου....Θα τα απλώσει κιόλας???

    Το πρώτο τάμπλετ της ιστορίας ήταν χαλαρά το Καρέλια κασετίνα.
    Έγραφες από διευθύνσεις και τηλέφωνα έως και σχεδιάγραμμα οικοδομής!

    Άμα αργήσει και άλλο ο τύπος στο ΑΤΜ θα πάω να τον ρωτήσω σε ποια πίστα είναι.

    Μειώθηκαν λέει οι ληστείες στα καταστήματα...
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΙΣΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ!

    Αρχίζω πάλι να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ. Τι να δω; Λείπανε δύο.
    Αστυνομία, κακό, τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα. Είναι να μη σου τύχει.

    Αυτό που σε ρωτάει ο γιατρός " - Πού πονάς ; " και μετά σε πιέζει ακριβώς εκεί ;......Ύπουλο καθίκι.

    Ανοίγω την πόρτα κύριε δικαστά και την βλέπω γυμνή...
    Μου λέει " - Χτύπα ρε μαλάκα...." , της έριξα κι εγώ τρία χαστούκια...
    Που να καταλάβω ότι εννοούσε την πόρτα...;;;!!!

    Πότε όλοι οι άντρες έχουν τις γυναίκες στα ... ώπα ώπα.........
    ......Όταν παρκάρουν !!!!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •