Λέει ο Τοτός στη μαμά του:
- Μαμά, οι καρδούλες έχουν πόδια;
- Όχι, παιδί μου. Αλλά γιατί το πωτάς αυτό;
- Γιατί χ8ές το βράδυ άκουσα τον μπαμπά να λέει στην υπηρέτρια:
"Ανοιξε τα πόδια σου, καρδούλα μου!!!'
---------------------------------------------------------------------------
Η δασκάλα λέει στα παιδιά:
- Σήμερα θα βγάλουμε μια αναμνηστική φωτογραφία, για να την έχετε και να λέτε όταν μεγαλώσετε ότι, να, εδώ είναι ο Φάνης, ο Δημήτρης, η Μαρία ...
Κι ο Τοτός πετάγεται και λέει:
- Και στη μέση είναι η δασκάλα μας η μακαρίτισσα!




Reply With Quote







