Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 2 of 68 FirstFirst 12347122752 ... LastLast
Results 11 to 20 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #11
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    pite tou kalorizika toy filoy mas.....

    crash.jpg

  2. Advertise Here
  3. #12
    Senior Member nikolas.66's Avatar
    Join Date
    25-03-2009
    Location
    ELLADISTAN
    Posts
    323
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    prepei na exei nostini miti
    Attached Images Attached Images

  4. #13
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    kati palio alla ALITHINO
    Λόγος του Έλληνα μονίμου αντιπροσώπου στον ΟΗΕ...

    Ένα λαμπρό υπόδειγμα ρητορικής και πολιτικής από πρόσφατη συνεδρίαση της ΓΣ των Ηνωμένων Εθνών, που έκανε τη διεθνή κοινότητα να χαμογελάσει: Ο λόγος του Έλληνα μονίμου αντιπροσώπου στον ΟΗΕ.

    «Πριν ξεκινήσω, θέλω να σας πω κάτι για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όταν δάμασε τον Βουκεφάλα, κατά τον γυρισμό του και περνώντας τον Αξιό και βλέποντας το νερό, σκέφτηκε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία για μπάνιο. Έβγαλε λοιπόν τα ρούχα του, τα ακούμπησε στον βράχο και μπήκε στο νερό. Όταν βγήκε και θέλησε να ντυθεί, τα ρούχα του είχαν εξαφανιστεί. Τα είχε κλέψει ένας Σλάβος της Μακεδονίας.»

    Τότε πετάχτηκε οργισμένος ο Σλαβομακεδόνας εκπρόσωπος της ΠΓΔΜ κι άρχισε να φωνάζει:

    «Τι είναι αυτά που λες; Οι Σλάβοι δεν ήταν εκεί, τότε.»

    Οπότε ο Έλληνας εκπρόσωπος χαμογέλασε και είπε:

    «Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό, μπορώ να ξεκινήσω την ομιλία μου...»!

    Ο συγκεκριμένος διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός και είναι ένα σαφέστατο δείγμα του τρόπου σκέψης των Ελλήνων. Μακάρι βέβαια αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο διαχείρισης σκέψης και πράξης να τον είχαν ενστερνιστεί οι Ελληνες υπουργοι Εξωτερικων. Πολλά θα ήταν τα οφέλη και ίσως να είχαν τερματιστεί οι όποιες συζητήσεις πριν καν ξεκινήσουν...

  5. #14
    VIP Member AMPELIOTIS's Avatar
    Join Date
    19-02-2009
    Location
    Hagen-Los Ampeles
    Posts
    2,165
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    An ine krios o kafes apo to aftomato isos ftei i kopelia pou to etimazi!
    Attached Images Attached Images

  6. #15
    VIP Member AMPELIOTIS's Avatar
    Join Date
    19-02-2009
    Location
    Hagen-Los Ampeles
    Posts
    2,165
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    Xoris Sxolia.
    Attached Images Attached Images

  7. #16
    Senior Member petros_retseli's Avatar
    Join Date
    30-06-2006
    Posts
    289
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    καλως τους
    Attached Images Attached Images

  8. #17
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    Δυο φίλοι συζητούν για τις γυναίκες τους:
    - "Δεν μου λες", λέει ο ένας, "η γυναίκα σου είναι καλή στο κρεββάτι;"
    - "Τι να σου πω", λέει ο άλλος, "άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι..."

    ------------------------------------------------------------------------------
    Πάει ο Τοτός στον γιατρό και βλέπει ένα κοριτσάκι να κλαίει.
    - "Γιατί κλαις;", ρώτησε ο Τοτός.
    - "Να ήρθα για εξέταση αίματος, και ο αδερφός μου είπε ότι για να σου πάρουν αίμα σου κόβουν ένα κομμάτι από το δάχτυλο..."
    Αμέσως ο Τοτός αρχίζει τα κλάματα και τις φωνές.
    - "Καλά, εσύ γιατί κλαις στα ξαφνικά;", ρωτάει το κορίτσι.
    - "Γιατί εγώ ήρθα για ανάλυση ούρων!!!"

  9. #18
    VIP Member AMPELIOTIS's Avatar
    Join Date
    19-02-2009
    Location
    Hagen-Los Ampeles
    Posts
    2,165
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    Ti lete stin epomeni volta tha pari kai ton skilo stin mixani gia den xorai;
    Attached Images Attached Images

  10. #19
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    mikra alla kala pistevo



    -Γιατρέ, πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...
    -Δεν είμαι γιατρός, ο Άγιος Πέτρος είμαι
    -----------------------------------------------------
    -Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε 2 μέρη.
    -Να αποφεύγεις αυτά τα 2 μέρη! Που πηγαίνεις;
    -----------------------------------------------------
    -Γιατρέ, νιώθω πάντα αυτόν τον πονόματο όταν πίνω τσάι...
    -Δοκιμάσατε να βγάλετε το κουταλάκι;
    -----------------------------------------------------
    -Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
    -Βεβαίως, να ξαναρθείτε αύριο!
    ------------------------------------------------------
    -Γιατρέ μου, κατάπια ένα στυλό, τι να κάνω;
    -Να χρησιμοποιείτε μολύβι!
    ------------------------------------------------------
    -Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
    -Μα τι έχω γιατρέ μου;
    -Δεν πίνεις πολύ νερό!
    -------------------------------------------------------------------------------------
    -Γιατρέ μου, έχω πονόλαιμο...
    -Σταθείτε στο παράθυρο και κατεβάστε το παντελόνι σας
    -Μα τι σχέση έχει αυτό γιατρέ μου;
    -Καμία, απλώς δεν χωνεύω τους γείτονες!
    -------------------------------------------------------------------------

    -Τι παίρνετε για τον πονοκέφαλο;
    -Ένα λίτρο κρασί απ΄το προηγούμενο βράδυ, γιατρέ!
    --------------------------------------------------------------------------------

    -Δυστυχώς σας απομένουν μόνο 24 ώρες ζωής. Αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο...
    -Μα τι λέτε γιατρέ; Τι θα μπορούσε να είναι χειρότερο;
    -Σας ψάχνω από χτες!

  11. #20
    Senior Member earthforall's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Location
    earth
    Posts
    277
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Enigmata,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    kaskanderrrrrrrrrr!!!!!
    Attached Images Attached Images

Page 2 of 68 FirstFirst 12347122752 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •