Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 31 of 68 FirstFirst ... 621262930313233364156 ... LastLast
Results 301 to 310 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #301
    Member NVGC's Avatar
    Join Date
    11-09-2009
    Location
    E(v)ros
    Posts
    41
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties Foto,Anegdota,Oti Parakseno & Entiposiako Vriskoume.

    Ο δεκάλογος του τεμπέλη

    1) Ζούμε για νʼ αναπαυόμαστε.

    2) Αγάπα το κρεβάτι σου. Είναι ο ναός σου.

    3) Αν δεις κάποιος να ξεκουράζεται, βοήθησέ τον.

    4) Ξεκουράσου όλη την ημέρα, για να κοιμηθείς καλύτερα τη νύχτα.

    5) Η δουλειά είναι ιερή. Μην την αγγίζεις.

    6) Μην κάνεις τίποτα αύριο, αν μπορείς να το κάνεις μεθαύριο.

    7) Δούλεψε όσο λιγότερο μπορείς. Τα υπόλοιπα άστα στους άλλους.

    8) Ήρεμα! Κανείς δεν πέθανε κατά την ξεκούραση. Άσε που δουλεύοντας μπορεί να χτυπήσεις.

    9) Αν σου έρθει επιθυμία να δουλέψεις, ξάπλωσε μέχρι να σου περάσει.

    10) Μην ξεχνάς: Δουλειά σημαίνει υγεία. Δωσʼ την λοιπόν στους άρρωστους.

  2. Advertise Here
  3. #302
    Member NVGC's Avatar
    Join Date
    11-09-2009
    Location
    E(v)ros
    Posts
    41
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Πώς να μάθεις αν η γυναίκα σου σε απατά

    Ήταν τρείς άντρες και συζητούσαν τώρα πως κάνουν την γυναίκα τους να τους πει αν τους απάτησε.
    Λέει ο ένας:
    - Εγώ πηγαίνω σπίτι το βράδυ μετά την δουλειά, ξαπλώνω στον καναπέ, ανοίγω την τηλεόραση και την ρωτάω:
    -Γυναίκα σήμερα με απάτησες!
    - Ποιός, εγώ άντρα μου; Θα έκανα ποτέ εγώ τέτοιο πράγμα;
    Τσαντίζομαι, σηκώνομαι, την βάζω κάτω, την…
    πλακώνω στις μπουνιές, στο τέλος δεν αντέχει και μου λέει:
    - Σ απάτησα με τον Νίκο…
    Λέει ο δεύτερος άντρας:
    - Και εγώ τα ίδια ακριβώς κάνω. Την πλακώνω στις μπουνιές και στο τέλος λέει:
    - Σε απάτησα με τον Βασίλη…
    Λέει και ο τρίτος:
    - Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πηγαίνω σπίτι, ξεντύνομαι, βάζω τις φόρμες, ανάβω το τσιγαράκι μου, βγαίνω στο μπαλκόνι, βλέπω την γειτόνισσα να απλώνει ρούχα και της φωνάζω:
    - Μαρία είσαι π*τάνα!!!
    Και αρχίζει αυτή μετά:
    - Εγώ είμαι π*τάνα ή η γυναίκα σου που πηγαίνει με τον Κώστα, τον Μήτσο, τον Τάκη…

  4. #303
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: Πώς να μάθεις αν η γυναίκα σου σε απατά

    25/4/10 auto mono sta hontra asteia tairiazei:


  5. #304
    Junior Member
    Join Date
    15-03-2010
    Location
    Pireas, Greece
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Πώς να μάθεις αν η γυναίκα σου σε απατά

    Γιατί η Τζούλια προτιμά Γαλλικές σαμπάνιες;




    Γιατί ο άλλες είναι του κώλου!!!

  6. #305
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Πώς να μάθεις αν η γυναίκα σου σε απατά

    a[d]miiiiiiinnnnn

  7. #306
    Member aris8's Avatar
    Join Date
    08-12-2009
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    για λιγο καιρο πριν αλλα καλο !!!
    kalo+pasxa.jpg

  8. #307
    Senior Member andros82's Avatar
    Join Date
    04-08-2009
    Location
    In a World of Grays
    Posts
    328
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re:

    Korifaia anekdota apo ton lazopoulo opws autos monaxa kserei.
    Gia na gelasoume ligo patame edw kai edw

  9. #308
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re:

    Ειναι μάλλον η μεγαλύτερη πανοραμική φωτογραφία του κόσμου και δειχνει το Ντουμπάι.

    argei ligo na fortosei alla aksizei to kopo .

  10. #309
    Member
    Join Date
    03-02-2010
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    > Μία γριά περπατάει στο πεζοδρόμιο σέρνοντας δύο σακούλες σκουπιδιών, μία σε
    > κάθε χέρι.
    >
    > Μία από αυτές έχει μια τρύπα χαμηλά και κάθε λίγο ένα χαρτονόμισμα των 20
    > ευρώ βγαίνει και παρασέρνεται σιγά σιγά από το αεράκι. Ένας αστυφύλακας το
    > προσέχει και πηγαίνει προς το μέρος της γριάς, λέγοντας:
    >
    > - Γιαγιά, σου έπεσε ένα χαρτονόμισμα από τη σακούλα.
    >
    > - Φτου σου, ήταν τρύπια. Ας τρέξω προς τα πίσω μήπως μπορέσω να μαζέψω
    > μερικά. Λέει η γριά.
    >
    > - Επ, πού πας; Πού βρήκες τόσα λεφτά; Δεν πιστεύω να τα έκλεψες; τις λέει ο
    > αστυνομικός.
    >
    > - Όχι, όχι να σου εξηγήσω. Το σπίτι μου και ο κήπος μου είναι ακριβώς δίπλα
    > από το πάρκινγκ του γηπέδου και όταν έχει αγώνα, έρχονται πολλοί και
    > κατουράνε τα λουλούδια μου. Έτσι και εγώ πηγαίνω πίσω από τα λουλούδια με το
    > ψαλίδι του κλαδέματος και όταν κάποιος τη βγάζει για κατούρημα του λέω: ..
    > "ή δίνεις 20 ευρώ ή στην έκοψα!"
    >
    > - Χα, χα πολύ έξυπνο γιαγιά, λέει το όργανο της τάξης. Πολύ καλά τους
    > κάνεις. Άντε να πας στο καλό. Α! Και τί έχεις στην άλλη σακούλα;
    >
    > - Ε..., δεν πληρώνουν και όλοι.

  11. #310
    Senior Member loukilouk's Avatar
    Join Date
    14-02-2010
    Location
    Όπου με πάει η Dolly
    Posts
    110
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Φάρμακο για τα νέα μέτρα !!!
    Attached Images Attached Images

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •