Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 40 of 68 FirstFirst ... 1530353839404142455065 ... LastLast
Results 391 to 400 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #391
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Μπαίνει το ΣΔΟΕ σε έναν οίκο ανοχής και βλέπει τον εξής τιμοκατάλογο:

    ιεραποστολικο = 45 ευρώ +23% ΦΠΑ
    καρεκλάτο = 40 +23% ΦΠΑ
    συντριβανάτο = 35 +23% ΦΠΑ
    τσιμπούκι = 20 ευρώ +11% ΦΠΑ

    Ρωτάει ο ελεγκτής τη τσατσά, γιατί όλα 23% και το τσιμπούκι έχει μόνο 11%,
    κι εκείνη απαντάει:
    - Έχουμε γάτα λογιστή και το έχει περάσει στα ροφήματα!!!

  2. Advertise Here
  3. #392
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Πεθαίνει ένας τυπάκος και.... πάει στην κόλαση.
    Εκεί που συλλογιζόταν του λέει ο Σατανάς:
    -Ρε συ.. ,πολύ σκυθρωπός φαίνεσαι...
    Άπαντα ο τυπάκος: -Ε όσο να ναι... Κόλαση είναι εδώ. Δεν ξέρω τι με περιμένει...
    Αναθεωρώ τα λάθη που με έφεραν εδώ...
    Ο Σατανάς του απαντά: -Λάθος ! !Δεν είναι τόσο άσχημα όσο νομίζεις...
    -Δηλαδή;;;
    -Καπνίζεις;
    -Ε, κανά πακετάκι τη μέρα ,το κάπνιζα...
    -Ακου λοιπόν, τις Δευτέρες έχουμε ημέρα καπνίσματος! Τα καλύτερα τσιγάρα από όλο τον κόσμο...καπνίζεις όσα θέλεις.... Για καρκίνο μη.... φοβάσαι, στην κόλαση είσαι...
    Ο τύπος ανασκουμπώνεται λίγο ανακουφισμένα...
    -Αρα Δευτέρες θα περνάς καλά.....Πίνεις; τον ρωτά ο Σατανάς.
    -Ε, όλο και κανά ουισκάκι χτύπαγα κάτω...
    -Λοιπον οι Τρίτες είναι μέρες ποτού, με τα καλύτερα, αγνά ποτά του κόσμου.....Πίνεις όσο θέλεις....Για συκώτια μη φοβάσαι, στην κόλαση είσαι...
    -Ο τύπος αρχίζει παίρνει λίγο τα πάνω του πλέον.
    -Τζογάρεις; τον ρωτά ο Σατανάς.
    -Με πάθος!!!! Για να ειμαι ειλικρινής, μετανιώνω που άφησα την οικογένεια μου στο δρόμο, εξαιτίας του πάθους μου για το καζίνο.......
    -Ε λοιπον τις Τετάρτες στρώνουμε χαρτάκι, ρουλέτα, μπλακ-τζακ, μπαρμπουτάκι. Παιζεις όσο θέλεις.....Και να χρεοκοπήσεις τι σ' ενδιαφέρει...στην κόλαση είσαι...
    Αρχίζει να χαμογελά ο τύπος....
    Τον ρωτά ξανά ο Σατανάς: -Κανά τσιγαριλίκι έκανες; Πες αληθεια!
    -Ναι έκανα... Που και που...
    -Λοιπον, οι Πέμπτες είναι ημέρες μπάφου. Τα καλύτερα πράγματα από την Κολομβία...κλπ. Όσο θέλεις τραβάς, και να εθιστεις τι σε νοιάζει;;;; στην κόλαση είσαι....
    Ο τύπος πλέον είναι με χαμόγελο πλατύ και στα όρια της ευτυχίας...
    -Να σου πω, λέει πάλι ο Σατανάς..... μεταξύ μας ,.. μήπως κάτω τον έπαιρνες που και που;
    -Α! Ολα κι όλα! Τις αμαρτίες μου τις έχω κάνει, αλλά αυτό ΠΟΤΕ!!!!
    Κι ο Σατανάς:-....' Χμμμ... τότε οι Παρασκευές για σένα θα ' ναι ζόρικες...!!!

  4. #393
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Δύο ξανθιές στο ερημικό δρομάκι προς το κοντινό δάσος του χωριού τους πέφτουν θύματα βιασμού..Συνεχίζοντας το δρόμο προς το δάσος μετά το "ατυχές" συμβάν,,, λέει η πρώτη: "και πως θα πούμε στούς άντρες μας πως αυτός ο άθλιος μας βίασε δύο φορές"???? ,, Δύο ???ρωτάει αποριμένη η άλλη!!! Ε.. μα ναί μία τώρα που έγινε και μία που θα γυρίζουμε δύο!!!!!!!!!

  5. #394
    Senior Member kasteras's Avatar
    Join Date
    26-10-2008
    Location
    AFRIKA
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    enas nearos mpeni se ena farmakio,meta duotou xeria psila kai tis palames anixtes.
    ti tha thelate rotai i farmakopios..tha..tha..ithela kserete!!ksero lei i farmakopios
    thelete mia grema gia ta xeria sas.oooxi tha eithela profilaktika,giati tha erthi
    i filinadamou spitimou gia savatokyrgiako..aa malista katalava kai tou dini ena paketaki
    xriazome deka paketa tis lei,xamogelontas tou dini ta deka paneta kai feygi o nearos.
    tin epomeni ebdomada ksanapai sto farmakio,molis ton blepi i farmakopios tou lei
    ksero thelete deka paketakia profilaktika giati tha erthi i filinadasas to savato.

    oxi thelo mia krema gia ta xeria mou giati tin proigoumeni ebdomada den irthe i filinadamou.

  6. #395
    Senior Member kasteras's Avatar
    Join Date
    26-10-2008
    Location
    AFRIKA
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Duo kotes malonoune..ante mori ksekoliara ti na mas piois kai esi to dikomou augo eine poio
    megalo kai kostizi 31 lepta to dikosou 29 lepta.kai i deuteri ante mori petameni
    siga min kano ego ton kolomou naaaaa gia 2 lepta..

  7. #396
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    παιζουνε ποκερ 2 κρουασαν, ποιο απο τα 2 θα κερδισει????

    Το κρουασαν με-ρεντα!!!

    Πως λεγεται ο γαλατης Dj??? Inthemix!!!

  8. #397
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    κι ένα "κρύο"........... Πως λεγόταν το μποτιλιάρισμα στην αρχαία Αθήνα????????????......... Αμφορεάρισμα!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #398
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ελληνάρας οδηγεί στην Σαουδική Αραβία και περνάει με κόκκινο.
    Ένας μπάτσος τον σταματά.
    -Κύριε, περάσατε με κόκκινο.
    -Ε και;;; Λέγε πόσο είναι το πρόστιμο να τελειώνουμε.
    -Δεν υπάρχει πρόστιμο, κύριε. Θα πρέπει να σάς συλλάβω και να σας πάω στο αυτόφωρο.
    -Τι αυτόφωρο ρε φίλε! Κόψε την κλήση να τελειώνουμε!...
    Τελικά ο μπάτσος τον μπαγλαρώνει και τον πηγαίνει στο δικαστήριο, που στεγάζεται στο κτίριο των φυλακών, είναι άθλιο και τρομακτικό.
    Μπόλικος κόσμος περιμένει να δικαστεί, στη σειρά και ο Ελληναράς φίλος μας.
    Ο Σαουδάραβας πρόεδρος του δικαστηρίου αρχίζει:
    -Τι έκανες, ρωτά τον Έλληνα.
    -Πέρασα με κόκκινο, κύριε δικαστά. Κόψτε μου ένα πρόστιμο, να πληρώσω.
    -Δεν έχει πρόστιμα εδώ. Χασάν, πάρε τον και πήδα τον.
    -Μα τι λέτε κύριε πρόεδρε, λέει ο Έλληνας κατατρομαγμένος.
    Πείτε μου πόσο κάνει, να πληρώσω!...
    -Χασάν, πάρε τον και πήδα τον είπα. Ο επόμενος, εσύ τι έκανες ;
    -Έκλεψα, κύριε δικαστά.
    -Χασάν, πάρε τον και κόψε του τα χέρια. Ο επόμενος, εσύ τι έκανες ;
    -Σκότωσα, κύριε δικαστά.
    -Χασάν, πάρε τον και κόψε του το κεφάλι.
    Ο Χασάν, 180 κιλά , δίφυλλη ντουλάπα, καραφλός, με γυαλισμένο κεφάλι και ο ιδρώτας κάνουλα.
    Βουτά και τους 3 μαζί από τον λαιμό και τους σέρνει έξω από το δικαστήριο,προς τις φυλακές.
    Οπότε ο Ελληναράς γυρίζει και του λέει:
    -Πού σαι, Χασάν- κοίτα, μην μπερδευτούμε, ε; Εγώ είμαι για πήδημα.....................

  10. #399
    Senior Member
    Join Date
    02-04-2005
    Posts
    339
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΛΕΤΩΝ

    "Ο ΘΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ"

    Γιά τακτικούς πελάτες!!!!

    Με όλο το σεβασμό στα αισθήματα σας για τα αγαπημένα σας πρόσωπα, είμαστε εδώ να φροντίσουμε για την πιο επίσημη γιορτή τους !
    Με τους συνεργάτες μας(mιχάλης,Κωστας,Γιώργος) και την οργάνωση μας, αναλαμβάνουμε να φέρουμε σε πέρας όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες, απολύτως ικανοποιητικά, καλύπτοντας κάθε σας απαίτηση σε κάθε τομέα.
    Έχουμε θάψει πολλούς ,και προσδοκούμε να θάψουμε ακόμα περισσότερους.
    Το θάψιμο είναι η ειδικότητα μας!!Ελάτε να σας θάψουμε!!
    Διανυκτερεύουμε καθημερινά. Εξυπηρετούμε σε κάθε περίπτωση!!
    Παραρτήματα σε Αγγλία, Γερμανία και Γαλλία!!
    Προσεχώς και στα Τίρανα!!
    ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΛΑΜΑ!!ΚΑΙ Η ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ!!

  11. #400
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Μία ξανθιά λέει στην κολλητή της..άκου τι μου συμβαίνει κάθε πρωί εδώ και δέκα μέρες: Μου κτυπάει ένας τύπος την πόρτα και με ρωτάει:" είναι μέσα ο άντρας σου"??? μόλις του πω όχι με βάζει κάτω μου τραβάει ένα μανίκι και φεύγει.........Τι τον θέλει τον άντρα μου???

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •