Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 41 of 68 FirstFirst ... 1631363940414243465166 ... LastLast
Results 401 to 410 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #401
    Senior Member alexgr444's Avatar
    Join Date
    17-10-2009
    Posts
    104
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ...Μαζεύονται κάπου στην Αμερική γιατροί και επιστήμονες από όλο τον κόσμο για να εκθέσουν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους με θέμα διασταυρώσεις ζώων.
    Βγαίνουν λοιπόν πρώτοι οι Αμερικάνοι ως οικοδεσπότες και λένε:
    - Εμείς καταφέραμε να διασταυρώσουμε καμήλα με κροκόδειλο!!! Την κροκοδειλοκαμήλα!!!
    Είναι ένα άκρως επιθετικό ζώο που ζει και στο νερό και στη ξηρά και αντέχει 80 μέρες χωρίς νερό!!!
    - Σιγά τα αυγά, λένε οι Ρώσοι. Εμείς διασταυρώσαμε ποντίκι με ελέφαντα, τον ποντικοελέφαντα.
    Έχει την ευελιξία του ποντικιού και το μέγεθος του ελέφαντα! Και είναι και πανέξυπνο.
    Φωνάζει το πλήθος από κάτω. Μπράβο!!! Έρχεται η σειρά των Ιαπώνων.
    - Εμείς διασταυρώσαμε φίδι με φάλαινα. Την φιδοφάλαινα. Αυτό κι αν είναι ευέλικτο και αμφίβιο ζώο...
    Οπότε έρχεται και η σειρά τον Πόντιων:
    - Εμείς κάναμε μια διασταύρωση με σκοπό να εξυπηρετήσουμε την ανθρωπότητα και όχι για προσωπικό συμφέρον.
    Διασταυρώσαμε την πυγολαμπίδα με την μουνόψειρα!!! Την μουνολαμπίδα!!!
    -Όπου βλέπεις μ**νί να φωτίζει, απλά δεν γ**άς

  2. Advertise Here
  3. #402
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ....Χθες το βράδυ, καθόμασταν με τη γυναίκα μου στο τραπέζι και όπως βλέπαμε τις βραδυνές είδησεις για ένα θέμα ευθανασίας, που έχει προκύψει πρόσφατα στην ιταλια με μία κοπέλα, έτσι αρχίσαμε να μιλάμε για την ευθανασία.
    Στο θέμα της επιλογής μεταξύ ζωής και θανάτου, της είπα:
    Μην μ' αφήσεις ποτέ να ζω σαν φυτό και σε αυτή την απαίσια κατάσταση, να εξαρτώμαι από μία μηχανή και να ταΐζομαι από το υγρό μιας μπουκάλας...Εάν με δεις σε τέτοια κατάσταση, αποσύνδεσε άμεσα τα μηχανήματα που με κρατάνε στη ζωή". Οπότε η γυναίκα μου σηκώθηκε από
    το τραπέζι, τράβηξε την πρίζα για την
    τηλεόραση, έσβησε τον υπολογιστή και πέταξε τη μπύρα μου...
    Η μαλακισμένη!!

  4. #403
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Στην τάξη του Τοτού έχει την τύχη (?) να διδάσκει μία νεαρή δασκάλα πολύ καλό μωρό...
    - Σήμερα παιδιά θα έρθει να παρακολουθήσει το μάθημά μας ο επιθεωρητής δημοτικής εκπαίδευσης!
    - Τι είναι αυτό κυρία?
    - Μην ανησυχείτε... Απλά ένας κύριος θα είναι στο τέλος της αίθουσας και θα παρακολουθεί το μάθημα
    Μπαίνει ο επιθεωρητής και αρχίζει η δασκάλα να γράφει ερωτήσεις στον πίνακα. Για αρχή γράφει:- 5 x 7 πόσο κάνει?
    Σηκώνει χέρι η Αννούλα
    - Ναι, Αννούλα?- 35 κυρία!
    - Μπράβο Αννούλα
    Γράφει η κυρία πάλι στον πίνακα
    - Ποιο είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας?
    - "Κυρία, κυρία" ο Γιωργάκης
    - Ναι Γιώργο....- Η Κρήτη κυρία!
    - Μπράβο Γιωργάκη!
    Γράφει πάλι η κυρία στον πίνακα
    - Ένα κομμάτι θάλασσας που χωρίζει δύο ξηρές και ενώνει δύο θάλασσες
    Εκείνη την στιγμή πέφτει η κιμωλία της κυρίας και σκύβει να την πιάσει...
    - Παιδάκια ποιος θα μας πει αυτή την απάντηση;
    Σηκώνει χέρι ο Τοτός γεμάτος σιγουριά και αυτοπεποίθηση
    - Είσαι σίγουρος Τοτέ ότι ξέρεις την απάντηση; Αφού φοβάται πιθανή ρόμπα μπροστά στον επιθεωρητή!
    - Ναι, κυρία, ναι!
    - Άντε πες....
    - Κωλάρα !!! κυρία ...
    - Τι είναι αυτά που λες παλιόπαιδο, πέρασε έξω δεν ντρέπεσαι!
    - Μα κυρία, αυτό δεν είναι....
    - Πέρασε έξω είπα τώρα!
    Καθώς βγαίνει ο Τοτός θυμωμένος γυρνά προς τον επιθεωρητή...

    "Και εσύ ρε μεγάλε, άλλη φορά, αν δεν είσαι σίγουρος για την απάντηση μην ψιθυρίζεις τίποτα εκεί πίσω!!!"

  5. #404
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    απο την συλογη του Αρκα



    ae3.jpg

  6. #405
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    χεχεχε π@@νη καλα να παθεις.

    Και που εισαι ακους ;;;; περιμενε και την επομενη ταπα απο τον μαυρο τον αραπη τον σκυλο τον μπλακ τον ταμταμταμ.

    29089_411327131952_85325016952_4696031_923898_s.jpg

  7. #406
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  8. #407
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    apple pc laptop
    Attached Images Attached Images

  9. #408
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    xxmmmmm pws to lene twra ayto????
    Attached Images Attached Images

  10. #409
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Lightbulb Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    zhthte barwomen me dhploma leoforioy......
    Attached Images Attached Images

  11. #410
    New Member
    Join Date
    22-08-2009
    Location
    greece
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    O Τοτός παίζει με το τρενάκι του.....

    O Τοτός είναι στο σαλόνι και παίζει με το τρενάκι του, η μαμά στην κουζίνα κάνει δουλειές. Τσαφ τσουφ το τρενάκι, κάνει συνεχώς φασαρία. Σε κάποια στιγμή σταματάει και ακούγεται ο μικρός:
    -"Όσοι παπάρες θέλουν να κατέβουν, να τσακιστούν γιατί αυτή η κωλοστάση είναι η τελευταία. Όσοι μαλ..ες θέλουν να ανέβουν να το κάνουν γρήγορα για να αναχωρήσει καμιά ώρα η γαμ..νη η αμαξοστοιχία."
    Τα ακούει αυτά η μαμά του, τρέχει στο σαλόνι, πιάνει τον Τοτό από το αυτί και του λέει:
    -"Πήγαινε αμέσως στο δωμάτιο σου και κάτσε μέσα για δυο ώρες τιμωρία. Μετά θα βγεις και θα παίξεις μόνο αν μιλάς καλά!"
    Πηγαίνει ο Τοτός στο δωμάτιο και μετά από κανά δίωρο επιστρέφει. Κάθεται και πάλι, και βάζει μπρος το τρενάκι. Τσαφ τσουφ, τσαφ τσουφ για λίγη ώρα σε κάποια στιγμή σταματάει.
    -"Όσοι επιβάτες επιθυμούν να αποβιβαστούν παρακαλούνται να ελέγξουν ότι δεν ξέχασαν καμία από τις αποσκευές τους και ευχόμαστε να είχαν καλό και ξεκούραστο ταξίδι. Οι επιβάτες που επιθυμούν να επιβιβαστούν να τοποθετήσουν και να ασφαλίσουν τις αποσκευές τους πάνω από τη θέση τους. Υπενθυμίζουμε ότι απαγορεύεται το κάπνισμα και ευχόμαστε ένα καλό ταξίδι."
    Η μαμά ακούει περήφανη για τις παιδαγωγικές τις ικανότητες από την κουζίνα και χαμογελάει. Ο Τοτός συνεχίζει:
    -"Α, και όσοι θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τη δίωρη καθυστέρηση, να απευθυνθούν στην kaΡΙΟΛΑ στην κουζίνα!"

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •