Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 42 of 68 FirstFirst ... 1732374041424344475267 ... LastLast
Results 411 to 420 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #411
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΥΓΑΣ Κάποια Χριστούγεννα αγόρασα στην πεθερά μου για δώρο έναν τάφο σε ένα ωραίο νεκροταφείο.
    Τον επόμενο χρόνο δεν της αγόρασα δώρο.
    Όταν με ρώτησε γιατί, της είπα:
    - Ε, μα δεν χρησιμοποίησες ακόμα το δώρο που σου έκανα πέρσι!
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...

    Η γυναίκα μου και εγώ βλέπαμε το Ποιός Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος, ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας.
    Γύρισα και τη την ρωτάω:
    - Θέλεις να κάνουμε σεξ;
    - Όχι, απαντά η γυναίκα μου.
    - Είναι αυτή η τελική σου απάντηση;
    - Ναι.
    - Τότε θα ήθελα να πάρω το τηλέφωνο...
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...


    Η γυναίκα μου και εγώ είχαμε πάει στην συνάντηση των παλιών συμμαθητών του σχολείου της. Η γυναίκα μου κοίταζε έναν μεθυσμένο να πίνει μόνος του στο διπλανό τραπέζι.
    - Τον ξέρεις; την ρώτησα.
    - Ναι. Τα είχαμε παλιά. Έμαθα ότι άρχισε το ποτό μόλις χωρίσαμε και δεν τον έχει δει κανείς ξεμέθυστο από τότε.
    - Θεέ μου, είπα. Ποιός θα μπορούσε να φανταστεί ότι ο εορτασμός θα κράταγε τόσα χρόνια;
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...

    Όταν χάλασε το μηχάνημα κουρέματος του γκαζόν η γυναίκα μου άρχισε να μου ζητάω να το φτιάξω.
    Γυρίζοντας μια μέρα από την δουλειά είδα ότι η γυναίκα μου είχε έναν έξυπνο τρόπο να μου δείξει την αναγκαιότητα για επισκευή.
    Ήταν ξαπλωμένη στο γκαζόν και έκοβε το γρασίδι με ένα ψαλίδι νυχιών.
    Την κοίταζα σιωπηλός για λίγο και μετά μπήκα στο σπίτι και της έφερα μια οδοντόβουρτσα και της είπα:
    "Όταν τελειώσεις με το γρασίδι μπορείς να σκουπίσεις και την είσοδο."
    Και ετσι αρχισε ο καυγας...


    Η γυναίκα μου κάθισε δίπλα μου όπως έκανα ζάπινγκ.
    - Τί έχει στην τηλεόραση; με ρώτησε.
    - Σκόνη.
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...


    Το Σάββατο πρωί σηκώθηκα νωρίς, ντύθηκα ήσυχα, έφτιαξα το πρωινό μου και πήγα στο γκαράζ.
    Έδεσα την βάρκα στο φορτηγάκι, και έκανα να βγώ από γκαράζ όταν διαπίστωσα ότι έβρεχε καταρρακτωδώς.
    Πήγα πίσω στο σπίτι, ξεντύθηκα ήσυχα και ξαναξάπλωσα στο κρεβάτι.
    Αγκάλιασα την γυναίκα μου, τώρα με διαφορετικές προσδοκίες από την μέρα, και της ψιθύρισα:
    - Έξω βρέχει καταρρακτωδώς!
    Και η γυναίκα μου απάντησε:
    - Και το πιστεύεις ότι ο άνδρας μου είναι έξω με αυτόν τον καιρό;
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...


    Όταν ήταν να πάρω σύνταξη πήγα στο ΙΚΑ.
    Η γυναίκα στο γκισέ μου ζήτησε την ταυτότητά μου για να δει την ηλικία μου.
    Έψαξα στις τσέπες μου, και διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου στο σπίτι.
    Το είπα στην υπάλληλο και είπα ότι θα ξαναπέρναγα αργότερα.
    Η υπάλληλος μου λέει:
    - Ξεκούμπωσε το πουκάμισό σου.
    Ξεκούμπωσα το πουκάμισο και φάνηκαν οι λευκές τρίχες στο στήθος μου.
    Η υπάλληλος είπε:
    - Σίγουρα είστε σε ηλικία για σύνταξη, και προώθησε την αίτησή μου.
    Όταν γύρισα σπίτι είπα την ιστορία στην γυναίκα μου.
    Μου είπε:
    - Έπρεπε να είχες κατεβάσει το παντελόνι σου. Θα έπαιρνες και επίδομα αναπηρίας...
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...


    Η γυναίκα μου στεκόνταν γυμνή μπροστά στον καθρέφτη και μου λέει:
    - Αισθάνομαι χάλια. Δείχνω γριά, χοντρή και άσχημη. Πές μου κάτι θετικό.
    Και της απάντησα:
    - Η όρασή σου όμως είναι τέλεια...
    Και έτσι άρχισε ο καυγάς...

  2. Advertise Here
  3. #412
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Πάει ο τύπος στο γιατρό...
    - Γιατρέ κάνε κάτι , δε μπορώ να ευχαριστηθώ το σεξ, εκσπερματώνω πολύ γρήγορα.
    - Χμ...Πάρε αυτό το πιστόλι...
    - Πιστόλι;
    - Πιστόλι κρότου είναι, κάθε φορά που θα βλέπεις ότι φτάνεις στο τέλος , θα ρίχνεις μια και απ τον κρότο θα φοβάσαι και θα μαγκώνεσαι.
    - Ok
    Την άλλη μέρα.
    - Γιατρέ χάλια η θεραπεία...
    - Γιατί;
    - Να, χτές έκανα το 69 με τη δικιά μου, πάνω λοιπόν που κόντευα, τραβάω μια πιστολιά...
    - Και;
    - Πρώτον, χέστηκε η γκόμενα απ το φόβο της στα μούτρα μου, δεύτερον, μου τον δάγκωσε για τα καλά απ την τρομάρα της και τρίτον, πετάχτηκε ένας απ τη ντουλάπα με τα χέρια ψηλά και φωναζε παραδινομαι , παραδινομαι..!!!!

  4. #413
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ο Ιταλός της παρέας:

    -Χθες βράδυ όταν κάναμε έρωτα με τη γυναίκα μου, της έτριψα το κορμί με αρωματικό λάδι πρώτα. Μετά κάναμε παθιασμένο σεξ! Φώναζε για πέντε λεπτά όταν τελείωνε...

    -Εμείς, όταν κάναμε έρωτα, είπε ο Γάλλος, έτριψα το κορμί της ολόκληρο με αρωματικό βούτυρο... Μετά κάναμε παθιασμένο σεξ κι όταν τελείωνε φώναζε για δεκαπέντε λεπτά...

    Και ο Έλληνας της παρέας...

    -Εμείς όταν κάναμε έρωτα χθες, άλειψα όλο της το κορμί με τριμμένη σοκολάτα... Μετά το τέλος του παθιασμένου σεξ μας, φώναζε για τρεις ώρες!!

    Οι άλλοι δυο απόρησαν:

    -Καλά, τι μπορεί να έκανες και φώναζε για τρεις ώρες;

    -Σκούπισα τα χέρια μου στις κουρτίνες!

  5. #414
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Πάει μια ξανθιά χήρα εξαιρετική με κάτι μπαλκονάρες δίπατες και καπούλια μουλαρίσια σε ένα μαγαζί κατοικίδιων ζώων και βρίσκει τον τύπο που είναι ο ιδιοκτήτης:
    - Γειά σας είμαι χήρα και θα ήθελα ένα σκυλάκι για συντροφιά.
    - Α, αυτό το μαγαζί είναι για πολύ περίεργα και εξωτικά ζώα, και όχι κοινότυπα όπως σκύλους, γάτες και καναρίνια.
    Περάστε στο βάθος να σας...δείξω κάτι καλό για την περίπτωσή σας. Πάνε λοιπόν σε κάτι πίσω απόμερα δωμάτια και:
    - Να βλέπετε αυτός εδώ ο...βάτραχος, είναι εκπαιδευμένος για στοματικό σεξ σε γυναίκες, θα σας ενθουσιάσει.
    - Μμμμμ, με σοκάρετε βέβαια, αλλά θα τον πάρω!
    Τον παίρνει λοιπόν τον βάτραχο υπό μάλης η κυρία και βουρ στο σπίτι, κάνει αφρόλουτρα, ανάβει κεριά βγάζει σαμπάνια, ξαπλώνει, ανοίγει τα πόδια και τον βάζει εκεί και περιμένει.
    Τίποτα, περνάει λίγη ώρα, τίποτα πάλι.
    Τον φέρνει πιο κοντά αλλά πάλι τίποτα.
    - Α, θα πάρω τηλέφωνο στο μαγαζί να διαμαρτυρηθώ!
    Τηλεφωνεί και απαντά ο τύπος του μαγαζιού:
    - Περικαλώ;
    - Από σας πήρα πριν λίγο ένα βατραχάκι για χμμμμ.
    - Ναι σας θυμάμαι, τι πρόβλημα υπάρχει;
    - Με κοροϊδέψατε, δεν κάνει τίποτα το παλιόζωο.
    - Καλά, έρχομαι αμέσως να δω.

    Μετά από λίγο ντριιιιιιιιιιιιιιιν το κουδούνι.
    Φορά ένα νυχτικό η κυρία και ανοίγει την πόρτα:
    - Να ο βάτραχος δεν κάνει τίποτα.
    - Για δείξτε μου παρακαλώ.
    Γδύνεται αυτή, ξαπλώνει, τα ανοίγει και τον βάζει πάλι εκεί ο δε βάτραχος παντελώς άπραγος χάζευε.

    Ο τύπος βγάζει την γραβάτα και το πουκάμισο και λέει στον βάτραχο:
    - Λοιπόν, θα στο δείξω πάλι, αλλά για τελευταία φορά !!!...

  6. #415
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    hjjp://www.techgear.gr/how-to-fix-any-computer-by-the-oatmeal-19595

    Δεν νομιζω να διαφωνει κανενας.......χαχαχαχα!!!!

  7. #416
    Senior Member kasteras's Avatar
    Join Date
    26-10-2008
    Location
    AFRIKA
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    mia gyneka pigeni ston papa na eksomologithi.pater exo mia palia amartia na eksomologitho,pes mou tekno mou tin amartiasou,na pater ston polemo ekripsa enan ebreo sto kellarimou,ayto den eine amartia ekanes ena kalo se ena anthropo,na kseris pater ton xreona deka xiliades tin ebdomada.mm auto den eine kai toso kalo,alla polemos itane ixes kai esi tis anggesou
    kai pali den eine kai toso kako,se euxaristo pater.kathos pai na figi i gyneka lei ston papa,pater mou na se rotiso akoma kati
    nai teknon mou lege.... les na ton po oti teliose o polemos...............

  8. #417
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΘΕΤΙΚΌ ΕΡΩΤΗΜΑ

    Ένα κοτόπουλο διασχίζει το δρόμο.

    ΕΡΩΤΗΜΑ: Γιατί διέσχισε το δρόμο;

    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:

    ΠΛΑΤΩΝ: Για το καλό του. Στην άλλη πλευρά του δρόμου βρίσκεται η αλήθεια.

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: Είναι στη φύση του κοτόπουλου να διασχίζει τους δρόμους.

    ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ: Κι όμως τον διέσχισε

    ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ: Ο σκοπός, να περάσει το κοτόπουλο το δρόμο, αγιάζει τα μέσα -όποια κι αν είναι αυτά.

    ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ: Ηταν ιστορικά αναπόφευκτο.

    ΔΑΡΒΙΝΟΣ: Τα κοτόπουλα στο πέρασμα των αιώνων επιλέχτηκαν από τη φύση με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σήμερα γενετικώς ικανά να διασχίζουν δρόμους.

    ΣΙΓΚΜΟΥΝΤ ΦΡΟΙΝΤ: Το γεγονός ότι ασχολείστε με το εάν το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο αποδεικνύει ότι διακατέχεστε από σύνδρομα ανασφάλειας και ότι η σεξουαλικότητά σας είναι καταπιεσμένη.

    ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ: Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου κάθε κοτόπουλο θα είναι ελεύθερο να διασχίζει το δρόμο χωρίς να δίνει λογαριασμό για την πράξη του.

    ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΑΓΚΑΡΙΝ: Για να πάει εκεί όπου κανένα άλλο κοτόπουλο δεν έχει πάει πριν.

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Εμείς με σεμνότητα και ταπεινότητα εξασφαλίσαμε τις προϋποθέσεις σε όλα τα κοτόπουλα της Ελλάδος να διασχίζουν ανεμπόδιστα τους δρόμους, χωρίς παρέμβαση νταβατζήδων.

    ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας αναγγείλουμε ότι μόλις κυκλοφόρησε το νέο Chicken Office 2.011 που δεν διασχίζει μόνο το δρόμο, αλλά εκκολάπτει, αρχειοθετεί, σχεδιάζει και άλλα ενδιαφέροντα.

    ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΚΑΣ: Αξιοσέβαστο κοτόπουλο, χαίρομαι που η ελληνική σου παιδεία, σου επιτρέπει να περνάς το δρόμο με το ήθος και το κάλλος των αρχαίων μας προγόνων... Να προσθέσω επίσης, ότι είναι ντροπή και διασυρμός να χαρακτηρίζεται η Επανάσταση, Χούντα και το κοτόπουλο το γνωρίζει καλώς.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Μόνο εγώ, εδώ στο Τηλεάστυ, τόλμησα να πω και να αποκαλύψω ότι το κοτόπουλο προήλθε από ισραηλίτικο αβγό...

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πρέπει να αφουγκραστούμε τις σκέψεις και τις ανάγκες που έχει το κάθε κοτόπουλο. Να νοιώθει ότι έχει την ελευθερία να περπατάει στους δρόμους χωρίς τον φόβο των τροχοφόρων της δεξιάς!

    ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ: Το κοτόπουλο είναι τυχερό που δεν διασχίζει τον δρόμο που μένει ο κ. Πάγκαλος! Θα είχε γίνει θύμα της αχαλίνωτης όρεξής του!

    ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Οι αντεργατικές πολιτικές που ακολουθούν ΠΑΣΟΚ και δεξιά έχουν ωθήσει τα κοτόπουλα στους δρόμους.

    ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Ω υπερφίαλη όρνις, ω πουλοκλαίουσα, περιπεσούσα στις υποανθρωπιστικοαναλυτικές σου διακυμάνσεις, πώς θα διασχίσεις τον σπαρμένο με οιοφαινάκες υποσχέσεις δρόμο, ω κνώδαλο;

    ΕΝΑΣ ΙΝΔΟΣ: Εμείς έχουμε αγελάδες που κάνουν το ίδιο.

    ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ Ν..Α.Σ.Α.: Στείλαμε πρώτα το κοτόπουλο για να μελετήσουμε τις συνθήκες διάβασης, πριν στείλουμε κάποιον άνθρωπο.

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ : Πιάσ'το γρήγορα πριν περάσει απέναντι.

  9. #418
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Κάνε μια ευχή.....
    Ένας άντρας, έκανε τη συνηθισμένη του βόλτα περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας λέγοντας την προσευχή του. Ξαφνικά λεει δυνατά: 'Θεέ μου σε παρακαλώ, άσε με να σου κάνω μια ευχή!'
    Τότε μονομιάς, οι ουρανοί σκοτεινιάζουν, σύννεφα απλώνονται από πάνω του και η φωνή του Θεού από το υπερπέραν ακούγεται να λεει:
    'Επειδή ανέκαθεν προσπαθούσες και ήσουν πιστός σε εμένα με κάθε τρόπο, θα σου δώσω την ευκαιρία να κάνεις την ευχή σου.'
    Κι ο τύπος λεει:
    -Θέλω να φτιάξεις μια γέφυρα μέχρι την Πάρο, έτσι ώστε να πηγαίνω με το αμάξι μου όποια ώρα θελήσω.
    Ο Κύριος του απαντάει:
    -'Το αίτημα σου είναι καθαρά τεχνοκρατικό. Φαντάσου τις δαπάνες ενός τέτοιου εγχειρήματος. Τα χιλιάδες στηρίγματα που θα χρειάζονταν και θα έφταναν τα βάθη του Αιγαίου! Το τσιμέντο και το ατσάλι που θα χρειαζόταν! Μπορώ να το κάνω, αλλά μου είναι δύσκολο να εκπληρώσω την επιθυμία σου για ένα ζήτημα τόσο πεζό. Μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο; μια ευχή που θα με τιμούσε και θα με δόξαζε. .....
    Ο άντρας σκεφτόταν για πολύ, πολύ ώρα.
    Τελικά λέει:
    -'Θεέ μου, εύχομαι να μπορούσα να καταλάβω τις γυναίκες. Θέλω να ξέρω πώς νοιώθουν μέσα τους, τι έχουν στο μυαλό τους όταν δεν μιλούν, γιατί κλαίνε, τι εννοούν όταν λένε 'όχι' και πώς μπορώ να κάνω μια γυναίκα αληθινά ευτυχισμένη'.....
    Μετά από λίγα λεπτά ο Θεός του λέει:
    -'Θέλεις δύο λωρίδες ή τέσσερις σ εκείνη τη γέφυρα;

  10. #419
    VIP Member Y i a n n i s's Avatar
    Join Date
    29-11-2009
    Location
    Vouno Me Omorfi 8ea!!!!!
    Posts
    984
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Στην αρχή ο Θεός έφτιαξε τη γη και είπε… ωραία είναι

    Μετά έφτιαξε τη μέρα και είπε… ωραία είναι

    Μετά έφτιαξε το ζωικό βασίλειο και είπε… ωραίο είναι

    Μετά έπλασε τον Άνδρα και είπε… ωραίος είναι

    Μετά έπλασε την Γυναίκα και είπε… δεν πειράζει… θα βάφεται

  11. #420
    VIP Member Y i a n n i s's Avatar
    Join Date
    29-11-2009
    Location
    Vouno Me Omorfi 8ea!!!!!
    Posts
    984
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    παει ενας γαιδαρος στον φουρνο, και λεει στον φουρναρη
    -1 κιλο ψωμι.
    (ο φουρναρης εχει χαζεψει και δεν κανει τιποτα, γαιδαρος και να ζηταει ψωμι?) ο γαιδαρος του ξαναλει.
    -1 κιλο ψωμι.
    ο φουρναρης του το δινει...
    -ποσο κανει?
    -τιποτα, κερασμενο.
    -ευχαριστω.
    ο φουρναρης αφου εφυγε ο γαιδαρος, καθεται και μονολογει. (ενας γαιδαρος ηρθε και μου ζητησε ψωμι. τι αλλο θα δουμε σημερα?)
    εκεινη την στιγμη μπενει ξανα μεσα ο γαιδαρος και του λεει.
    -μηπως εχεις και μια σακουλα γιατι ειμαι με το μηχανακι!!!!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •