-
07-07-2011, 18:54:22
#451
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
pontioi.jpg72.jpg
pos legetai to flash re paidia kserei kaneis?
-
-
12-07-2011, 18:44:47
#452
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Γιατί οι πρωτόγονοι έσερναν τις γυναίκες από τα μαλιά
......
noname.jpg
-
19-07-2011, 18:38:36
#453
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
- 2 κουτιά προφυλακτικά παρακαλώ.
- Θέλετε και σακούλα;
- Όχι, εντάξει, ψιλοβλέπεται!
==================================
Ρωτάει ο Ελέφαντας τον Δεινόσαυρο:
- Σου έκανε Friend Request ο Νώε στο Facebook???
- Οχι.
- Κακό αυτό...
-
08-08-2011, 01:54:25
#454
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Στο κουπέ ενός τρένου τυχαίνει να κάθονται από τη μια μεριά ένας
Έλληνας και ένας Γερμανός και από την άλλη μια γριά 90 χρόνων και μια
πολύ όμορφη εικοσάχρονη κοπέλα.
Όλα αυτά. τα άτομα δεν είχαν καμιά σχέση μεταξύ τους.
Απλώς έτυχε να βρεθούν ...μαζί.
Όλη την ώρα o Έλληνας και ο Γερμανός έτρωγαν την κοπέλα με τα μάτια τους, αλλά
δεν τολμούσαν να κάνουν κάτι λόγω της γριάς. Σε κάποια στιγμή το
τρένο μπαίνει σε ένα tounel και τότε μέσα στο βαθύ σκοτάδι: SPLATSSS!!!!!
ακούγεται o ήχος μιας σφαλιάρας.
Σκέφτεται λοιπόν o Έλληνας: Ο άτιμος ο Γερμανός βρήκε την ευκαιρία
τώρα με το σκοτάδι, έβαλε χέρι στη μικρή, και αυτή του έριξε σφαλιάρα!
Σκέφτεται ο Γερμανός: Το καθίκι o Eλληνας έβαλε χέρι στη μικρή .κι
έφαγα ΕΓΩ τη σφαλιάρα!!
Σκέφτεται η κοπέλα: Κάποιος από αυτούς πήγε να μου βάλει χέρι, το
έβαλε κατά λάθος στη ΓΡΙΑ και η γριά του έριξε σφαλιάρα!!!
Σκέφτεται και η γριά:
Κουφάλα Γερμανέ . ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑ!!!
-
12-08-2011, 13:44:53
#455
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
dragon death.jpgto telos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xaxaxaxa
-
18-08-2011, 17:56:31
#456
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Ο σύγχρονος άντρας πρέπει να έχει :
- μικρό κινητό τηλέφωνο .
- μεγάλο ακίνητο .
- μυαλό αεικίνητο .
- αεροδυναμικό αυτοκίνητο .
- πουλί ευκίνητο !
Η σύγχρονη γυναίκα πρέπει να έχει :
- μυαλά μεσάνυχτα .
- μάτια μισάνοιχτα .
- πόδια ορθάνοιχτα !
-
03-09-2011, 09:03:52
#457
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Βομβιστής μπαίνει στο pet shop, αφήνει μιά βόμβα πάνω σε ένα τραπέζι και φωνάζει τρέχοντας προς την έξοδο :
- Έβαλα μια βόμβα και θα εκραγεί. Έχετε μόνο 60 δευτερόλεπτα να φύγετε!
Και από το βάθος του καταστήματος ακούγεται η χελώνα:
- Ε....... είσαι και πολύ μαλάκας...
-
03-09-2011, 15:38:42
#458
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Πάει ένας τύπος στον ψυχίατρο για μια γενική εξέταση....
Ο ψυχίατρος αρχίζει την εξέταση.: Σχεδιάζει ένα κύκλο σε μια κόλλα χαρτί και ρωτάει τον ασθενή:
- Τι είναι αυτό;
- βυζί, απαντάει ο τύπος....
Ο ψυχάτρος δεν μιλά και σχεδιάζει ένα τετράγωνο. ....
- Τι είναι αυτό;
- Βυζί, απαντάει πάλι ο τύπος. .....
Ο ψυχίατρος δεν απαντά και πάλι και σχεδιάζει ένα τρίγωνο και ρωτάει:
- Τι είναι αυτό;
- Βυζί, απαντάει με ενθουσιασμό ο ασθενής.
Ο ψυχίατρος τότε σταματάει την εξέταση και λέει:
- Κύριε μου, δεν πάτε καλά.....Διακρίνω έχετε εμφανή, σοβαρά σεξουαλικά προβλήματα...
Και ο τύπος.....:
-Τι λες ρε μαλάκα;;;; εγώ έχω προβλήματα ή εσύ που μου ζωγραφίζεις όλο βυζιά;;;;;;
-
29-09-2011, 11:21:04
#459
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
-
02-10-2011, 21:44:52
#460
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΗΣ ΛΕΕΙ: «Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ, ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !» ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΛΕΕΙ: «ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΝΟΣ ΑΤΟΜΟΥ, ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ.. ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !!» ΕΝΑΣ ΡΩΣΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΛΕΕΙ: « Ο...ΥΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ,ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ « !!! ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ : « ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ, ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ !! ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΗΡΑΜΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΝ ΒΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ..ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!!!!!!
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules