Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 54 of 68 FirstFirst ... 429444952535455565964 ... LastLast
Results 531 to 540 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #531
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  2. Advertise Here
  3. #532
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    -Πρωτη χρονια που δεν πηρα κιλα σε διακοπες ... -Προσεχες ..; -Δεν πηγα !!!!!!

  4. #533
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Τα μαργαριτάρια της «Άντζελας Δημητρίου»



    1. Κυρια Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα;
    Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.
    (Ο δημοσιογράφος εννοούσε αν τα τραγούδια δεν έχουν εκδοθεί).

    2. Τελευταία διαβάζω πολύ ποίηση και ο αγαπημένος μου ποιητής, είναι ο Καζαντζάκης. Το θεωρώ εθνικό μας ποιητή.

    3. Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θεα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.

    4. M’ αρέσει να κάθομαι στο Σούνιο και να αγναντεύω τον Ατλαντικό

    5. Αν σας πρότειναν να κάνετε μια ταινία, ποια θα διαλέγατε;
    -Θέλω να παίξω τον Τιτανικό, είναι πολύ ρομαντικό.

    6. Κυρια Δημητρίου, διαβάζετε;
    -Ναι το ξέρω.

    7. Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω Αραβικά, δεν είμαι Αραβίδα.

    8. -Αυτές οι αντιγραφές κυκλοφορούν ευρέως.
    -Συγγνώμη κύριε Ευαγγελάτε, αυτόν τον Εβραίο, δεν πρέπει κάποιος να τον συλλάβει.

    9. Εγώ δεν έχω πατήσει το πόδι μου ποτε στην Τουρκια.
    Μονο στην Κωνσταντινούπολη πήγα.

    10. Δόξα το Θεό, είμαι άθεη.

    11. Θέλοντας να βρίσει κάποιον δημοσιογράφο, λέει:
    -Είστε αναιδής και πράος.

    12. Ναι μου αρέσουν οι Τουρκάλες και «τουρκαλοι».

    13. Εγώ έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό.

    14. Από τους Γάλλους σκηνοθέτες του σινεμά, ξεχωρίζω και θαυμάζω ιδιαιτερα τον Noybel Bangk

    15. Με κατηγορούν ότι δεν λέω ποιοτικά τραγούδια. Δηλαδή τι να τραγουδήσω, Λόρκα;

    16. Έχω ωραίο ντεκολτέ και το δείχνω, τι να κάνω? Το δείχνω όμως φίνα και όχι φτηνά

    17. Τα πειρατικά CD κυκλοφορούν στην μαύρη αγορά και ξέρεις Νίκο, γιατί τα λένε έτσι? Γιατί τα πουλάνε μαύροι

    18. -Πείτε μας πως σας φάνηκε η Τουρκικη κουζίνα
    -Δεν ξέρω, εγώ στο σπίτι μου έχω Ιταλική.

    19. Σε συνέντευξη στην Αννά Παναγιωταρέα
    -Έχετε κάνει κανένα σφάλμα που το μετανιώσατε;
    -Φυσικά. Σε αυτή τη ζωή κανεις δεν είναι άσφαλτος.

    20. Δεν έχω συναντήσει άτομα του δικού μου «βεγγαλικους» (αντί για βεληνεκούς)

    21. -Κυρια Δημητρίου, γνωρίζετε τον Πικάσο;
    -Αυτό το κίτρινο ανθρωπάκι στα Πόκεμον;

    22. -Πριν την εκπομπή πήραν τηλέφωνο και ρώτησαν πως σε μια τέτοια εκπομπή έχουμε καλεσμένη την Άντζελα Δημητρίου.
    -Βεβαια, αφού σε τέτοιες εκπομπές δεν επιτρέπεται να έρχονται λαϊκά πρόσωπα και να συζητούν στην στρογγυλή τράπεζα.

    23. Κυρια Δημητρίου τι θα βρει κανεις άμα ψάξει στην βιβλιοθήκη σας;
    -Μπα, μη νομίζεις πως κρύβω εκεί πράγματα. Έχω θυρίδα στην τράπεζα

    24. Πάμε να πούμε ένα τραγούδι που απογείωσε την καριέρα μου στο Nadir

    25. -Εσείς κυρια Δημητρίου θέλετε να κάνετε μια δήλωση;
    -Βεβαίως και θα κάνω. Γιατί να μην κάνω? Όλοι κάνουνε... εγώ να μείνω αδήλωτη?

    26. Επιτέλους ας με αφήσουν να έχω μια ήσυχη και προσωπική ζωή.

    27. Είδα στην τηλεόραση κάτι «βρακοσυλλεκτες». Πολύ στενοχωρήθηκα που φτάνουν στο σημείο να ψάχνουν στα σκουπίδια να βρούν εσώρουχα.

    28. Είμαι άσφαλτη.

    29. Η Ελλάδα και η Τουρκια, πρέπει και μπορούν να ενώσουν και να δημιουργήσουν μια τεραστια δύναμη.

  5. #534
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  6. #535
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  7. #536
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Αντίγραφο του δια&#95.jpgΔιαλογος παπου και εγγονου.......
    Attached Images Attached Images

  8. #537
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Παρασκευή στην κόλαση ....
    Πεθαίνει ένας τυπάκος και …..πάει καρφί στην κόλαση...
    .Εκεί που καθότανε, του λέει ο σατανάς:
    -Ρε συ, πολύ στεναχωρημένος φαίνεσαι….
    Απαντά ο τυπάκος εμβρόντητος, - -"Ε όσο να ναι…..στην κόλαση ήρθα , ποιος ξέρει τι µε περιµένει... αναλογίζομαι τα λάθη που µε έφεραν εδώ..."
    Σατανάς - "Ίσως όμως να µην είναι τόσο άσχηµα όσο νοµίζεις... .....Να σου πω ,.... καπνίζεις ;
    - "Ε Κανά πακετάκι τη µέρα το κάπνιζα..
    Σατανάς - Τις Δευτέρες έχουµε ηµέρα καπνίσµατος µε τα καλύτερα τσιγάρα από όλο τον κόσµο ……θα καπνίζει όσο θέλεις……. για καρκίνο µη φοβάσαι , ήδη νεκρός είσαι….Αρα Δευτέρες, θα περνάς καλά…..!
    Ο τύπος ανασκουμπώνεται λίγο …ανακουφισμένα...
    Σατανάς - Πίνεις;
    -"Ε όλο και κανά ουισκάκι χτύπαγα κάτω...."
    - Κάθε Τρίτη, είναι µέρα ποτού , µε τα καλύτερα και ποιο ακριβά ποτά του κόσμου. Ανόθευτα…..¨οσο θέλεις πίνεις……Για συκώτια µη φοβάσαι, νεκρός είσαι... Αρα και Τρίτες, καλά θα περνάς!
    Ο τύπος παίρνει λίγο τα πάνω του πλέον!
    Σατανάς - Τζογάρεις ;
    - Για να µαι ειλικρινής - μετανιώνω που άφησα την οικογένεια µου στο δρόμο, εξαιτίας του πάθους µου για το καζίνο , αλλά , ναι τζογάριζα... .
    Σατανάς –Ε….λοιπόν….Κάθε Τετάρτη στρώνουμε χαρτάκι, ρουλέτα, καζίνο κανονικό και όσοι θέλουν µπαρµπουτάκι …..Όσο θέλεις παίζεις ……και να χασεις τι θα πάθεις;;;;; Πεθαμένος είσαι ….. Αρα και Τετάρτες θα περνάς καλά…..
    Ο τύπος τώρα μέσα του λέει …(-.. δεν είναι κι άσχημα , καλά που ήρθα εδώ..)
    Σατανάς - "Κανά τσιγαριλίκι έκανες , πες την αλήθεια?"
    - "Ναι έπινα κανά ζωνιανό που και που..."
    Σατανάς - Πέμπτες ημέρα ναρκωτικών , οι καλύτερες κόκες από Κολοµßία , τα πάντα... και να εθιστεις…… τι σε νοιάζει, νεκρός είσαι…. Άρα και Πέμπτες θα περνάς καλά…..
    Ο τύπος πλέον είναι µε χαμόγελο πλατύ και στα όρια της ευτυχίας...
    Σατανάς - Να σου πω , μεταξύ µας, σεξουαλικά, μήπως ήσουν παθητικός ; Το έκανες ποτέ παθητικά;"
    Τύπος - "Α:! Σατανά µου όλες τις αμαρτίες έχω κάνει , αλλά αυτό ΠΟΤΕ!!!!!

    Σατανάς - "Χµµµ... τότε οι Παρασκευές θα ‘ναι ζόρικες...δεν θα περνάς καλά……

  9. #538
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    PAOKuefa.jpg

    τα λόγια είναι περιτά.

  10. #539
    Junior Member
    Join Date
    21-09-2009
    Posts
    21
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ο Αίσωπος και οι μύθοι του

    Ήταν καλοκαίρι στο δάσος έκανε τρομερή ζέστη και ο μέρμηγκας ήταν έξω
    καταϊδρωμένος και μάζευε ξύλα...

    Εκεί που μάζευε ξύλα ακούει ένα φρενάρισμα: ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιι...
    γυρνάει και τι να δει!!!!!

    Ο τζίτζικας μέσα σε ένα MERCEDES CABRIO SL 500 με δύο θεογκόμενες!

    -"Έλα ρε άτομο τι κάθεσαι και κάνεις εδώ και μαζεύεις ξύλα ;;;;" του λέει ο
    τζίτζικας...

    -"Αδερφέ,χειμώνας έρχεται και μαζεύω προμήθειες για το τζάκι."

    -"Καλά τρελός είσαι ρε... πάμε εδώ στην παραλία να κάνουμε το μπανάκι μας
    έχω και τα δύο μωρά μαζί ... κοίτα πως σε κοιτάνε ρεεεε... χαζός είσαι που
    θα κάτσεις να μαζέψεις ξύλα... Παραλία, Μπανάκι, BEACH BAR και σφηνάκια.. "

    -"Όχι ρε φίλε δεν μπορώ έχω δουλειά ακόμα ."

    -"Καλά ρε φιλαράκι δεν πειράζει τα λέμε ... να ξέρεις εσύ χάνεις!!!"

    Φεύγει ο τζίτζικας, αναστενάζει ο μέρμηγκας και συνεχίζει το κουβάλημα....

    Περνάνε κάνα δυο βδομάδες εκεί που ήταν ο μέρμηγκας πάλι στο δάσος και
    μάζευε τροφή (ντάλα ο ήλιος) σκάει μύτητο γνωστό φρενάρισμα:
    ...ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.. ..

    Γυρνάει ο μέρμηγκας με βαριά καρδιά και τι βλέπει;;

    Ο γνωστός τζίτζικας με ένα JEEP 4 x 4 GRAND CHEROKEE και από πίσω κοτσαδούρα
    με ένα κότερο 20 μέτρα !!!!
    Πάνω στο κότερο 4 θεογκόμενες 2μετρες να τον χαιρετάνε!!!

    -"ΦΙΛΑΡΑΚΙ!!!"φωνάζει ο τζίτζικας!

    -"Καλημέρα . " του απαντάει ο μέρμηγκας με ξεψυχισμένη φωνή!

    -"Aντε, παράτα το κουβάλημα και ανέβα στο εργαλείο μαζί με τα κορίτσια !
    πάμε ΜΥΚΟΝΟ τριήμερο!"

    -"...εεεεε... ξέρεις έρχεται χειμώνας και αν δεν μαζέψω τροφή θα
    πεινάσουμε..."

    -"ΡΕΕΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ!!! Μαζεύεις από βδομάδα τροφή ! καβάλα να φύγουμε. Τα
    κορίτσια σε περιμένουν πώς και πως! κοίτα κορμιά κοίτα ρεεε πως σε
    κοιτάνε!!!!!"

    -"...όχι ρε φίλε δεν μπορώ".

    "ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ!!!! ΧΑΖΟΣ τι να σου πω ...." του λέει ο τζίτζικας και βάζει
    μπρος και την κάνει......

    Περνάει το καλοκαίρι, περνάει το φθινόπωρο και έρχεται ο χειμώνας.

    Έξω έχει 2 μέτρα χιόνι και ο μέρμηγκας είναι αραχτός στην πολυθρόνα δίπλα
    στο τζάκι... χαζεύει τηλεόραση "Πρωινό Καφέ" και πίνει το τσαγάκι του
    χαλαρός....

    Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα:
    "ΤΑΚ ΤΑΚ ΤΑΚ" και ακούει μια φωνή:
    -"ΦΙΛΑΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙ"

    Σηκώνεται αργά αργά και πάει στην πόρτα... ανοίγει την πόρτα και κοντεύει να
    πάθει έμφραγμα!

    Ο Τζίτζικας με στολή Χιονοδρόμου κασκολάκι και γυαλιά να του χαμογελάει και
    πίσω του το γνωστό JEEP με αλυσίδες και από πάνω φορτωμένο με πέδιλα του σκι
    ! Μέσα στο JEEP δύο ξανθές μοντέλες να του χαμογελάνε!!!

    "Έχεις 10 λεπτά καιρό να ετοιμαστείς και να κατέβεις να φύγουμε! Έχω κλείσει
    ΣΑΛΕ στον ΠΑΡΝΑΣΣΟ και θα πάμε για σκι με τα κορίτσια... άντε κατέβα!"

    .. Άφωνος ο μέρμηγκας έχει καταπιεί τη γλώσσα και έχει μείνει με ανοικτό το
    στόμα....

    "A ντε ρε μη χαζεύεις... ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ Γρήγορα!!! Τα κορίτσια ανυπομονούν να σε
    γνωρίσουν!!!!"

    -"Εεεε, Φίλε μου τζίτζικα δυστυχώς δεν μπορώ να έρθω σήμερα μαζί σου αλλά σε
    παρακαλώ πολύ κάνε μου μια χάρη!

    -Ότι θέλει το φιλαράκι μου!!


    -"Αν εκεί πάνω στο βουνό δεις τον ΑΙΣΩΠΟ..., πες του ότι γαμιέται...

  11. #540
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ΡΕΣΕΨΙΟΝΙΣΤ εξηγεί πόσο άδικα απολύθηκε:"Παίρνει μια ηλίθια τηλέφωνο στη ρεσεψιόν και μου λέει:
    --"τουτιτουρουμ του"
    Και της λέω κι εγώ:
    --"ταραραραμ τα".

    Και με έδιωξαν από τη δουλειά.
    Που να'ξερα ότι ήθελε τσάι στο δωμάτιό της(αρ.2) για δύο (two tea to room two)!!!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •