Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 56 of 68 FirstFirst ... 631465154555657586166 ... LastLast
Results 551 to 560 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #551
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    .

    Κιθαρίστας ή ντράμερ;




    Κιθαρίστας ή ντράμερ είναι το δίλημμα στο γνωστό τραγούδι του Γιάννη Γιοκαρίνη. Μετά από αυτό το βίντεο έχουμε όχι απλά φαβορί, αλλά μεγάλο νικητή. Ξεκινάμε μαθήματα ντραμς, στην σχολή του παρακάτω καλλιτέχνη.

    Πηγη: gazzetta.gr

  2. Advertise Here
  3. #552
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Η γιγαντοαφίσα της χρονιάς



    Στο Σικάγο, σε κεντρική οδό......

    Το μήνυμα της γιγαντοαφίσας είναι όλα τα λεφτά: «Because the best job is a blow job”. Μετάφραση νομίζω δεν χρειάζεται, πέντε αγγλικά τα ξέρουμε όλοι και όλες. Εκείνο που πρέπει να διευκρινίσω είναι ότι εμφανίσθηκε σε κεντρική οδό του Σικάγου, ότι η δεσποινίς Bree Olsen που συνοδεύει το μήνυμα είναι πορνοστάρ και υπήρξε μια από τις «θεές» του Charlie Sheen και ότι αυτό που διαφημίζει η γιγαντοαφίσα είναι η ιστοσελίδα γνωριμιών (για σεξ, όχι για σχέση!) ArangementFinders.com Και πώς θα σας φαινόταν μια τέτοια αφίσα στην Κηφησίας;

    Πηγη: kamarinia.gr

  4. #553
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ενημερωθείτε για τη νέα κομπίνα που κάνουν και πάρτε τα μέτρα σας!

    Δυο όμορφα νεαρά κορίτσια πλησιάζουν στο αυτοκίνητό σου καθώς σταματάς στο φανάρι Αχαρνών και Ηπείρου.
    Ενώ η μια σκουπίζει το παρμπρίζ με ένα πανί, η άλλη έρχεται στο παράθυρο και σε χαιρετά σκύβοντας με τα στήθη της σχεδόν να βγαίνουν έξω από την μπλούζα της. Αδύνατον να μην κοιτάξεις! Όταν τις ευχαριστήσεις και προσφέρεις φιλοδώρημα, αρνούνται και σε παρακαλάνε να τις πας λίγο παρακάτω, μέχρι το Ρουφ, με το αυτοκίνητό σου.

    Συμφωνείς εσύ ανυποψίαστος και κάθονται πίσω. Καθ' οδόν αρχίζουν να κάνουν SΕΧ στο πίσω κάθισμα. Μετά, μία από αυτές έρχεται στο κάθισμα του συνοδηγού και σου αποσπά την προσοχή κάνοντάς σου στοματικό έpωτα ενώ η άλλη σου κλέβει το πορτοφόλι!
    Δώστε προσοχή γιατί εμένα με λήστεψαν την περασμένη Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή!
    Σάββατο και Κυριακή δεν τις βρήκα !!
    !



  5. #554
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Δύο φίλοι συναντιούνται στην ουρά έξω από τα γραφεία του Ο.Α.Ε.Δ.........Ακολουθεί η γνωστή συζήτηση, τί κάνεις, κρίση κ.τ.λ ...

    Τον άλλο χρόνο πάλι τα ίδια, αλλά ο ένας είχε έρθει για να πάρει επιδότηση ως νέος επιχειρηματίας.

    - Έλα ρε και τι δουλειά;
    - Να μωρέ ένα μικρό μπουρδέλο στο κέντρο της Αθήνας.....


    - Έλα ρε φίλε ... εχεις κάρτα;

    - Ναι και βέβαια έχει και τις τιμές επάνω!

    Διαβάζει λοιπόν την κάρτα ...Πί@α-Κώ@ο: € 34, Κώ@ο-Πί@α: € 36 , Πί@α: € 10 , Κώλ@ο: € 20

    - Καλά ρε, μου@ί δεν έχει το μαγαζί;

    - Να, ξέρεις ... είναι αρχή ακόμα και το δουλεύω μόνος μου ... Αν πάω καλύτερα θα πάρω και....κοπέλα!!!!!!

  6. #555
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Μπας και σκασει λιγο το χειλακι μας , γιατι ......δεν παμε καλα !!!


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -Γιατρέ με πονάει το γόνατό μου.
    - Να το κατουρήσεις και να του βάλεις σκόρδο στουμπισμένο.
    -Γιαγιά, βγες απο τηγρμμη
    -Τα καλύτερα μου χρόνια μου΄φαγε ο μαλάκας .
    -Μα 3 μήνες τα 'χατε .
    -Αστοδιάλο κι εσύ

    Λέει η δασκάλα στον πατέρα του Μάκη.
    - Έχω να σας πω ένα καλό και ένα κακό νέο για τον γιο σας.
    - Πείτε μου το κακό πρώτα.
    - Τον γιο σας στο σχολείο τον φωνάζουν Μαίρη.
    - Και το καλό;
    - Βγήκε Μις Μάρτιος.

    Σου αρέσω?
    -Όχι
    -Με θες?
    -Όχι
    (φεύγει κλαίγοντας)
    -Στάσου δεν με ρώτησες αν σ αγαπάω;)
    (σταματαει) -Μ αγαπάς?
    -Όχι

    Χτυπάει θυροτηλέφωνο. Σε ρωτάει " - Είσαι σπίτι;"
    Δεν νευριάζεις. Απαντάς ήρεμα " - Ναι , εσύ που είσαι;"

    Κι εκεί που έπαιζα ντραμς έρχεται η από πάνω
    και μου λέει: "Η κόρη μου διαβάζει για την
    εξεταστική,το ξέρεις;;;" Και της λέω : "όχι αλλά
    αν μου πεις λίγο το ρυθμό...θα το παίξω!!! "


    Το ότι το καλύτερο σεξ το κάνεις μετά από έναν μεγάλο τσακωμό είναι η μισή αλήθεια............ Το ότι δεν το κάνεις με τον άνθρωπο που τσακώθηκες είναι η άλλη μισή...

    Πάει η ξανθιά κερατωμένη στο γκόμενο...'' - Απάντησέ μου με ένα ΝΑΙ ή με ένα ΟΧΙ ..Γιατί με κεράτωσες?


    Όταν μου λένε πως κάποιος είναι μισός Έλληνας μισός Σουηδός,
    φαντάζομαι έναν να σταματάει για να περάσει πεζός ενώ ταυτόχρονα τον μουντζώνει.



    Έχω μια περίεργη αισιοδοξία σήμερα. Θα δω ειδήσεις να μου περάσει.

    Σκέφτομαι πόσο σοβαρά προβλήματα έχω...... Μετά βλέπω ότι αυτός στο master chef , δεν πέτυχε τη σωστή οξύτητα στη σαλτσα.. Ηρεμώ...

    Η κοπέλα μου λέει ότι το καλύτερο σεξ το κάναμε τότε που φόρεσα μάσκα και έκανα τον ληστή.



    Δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα μιλάει.


    Εσείς που κλαίτε γιατί σας παράτησε ο γκόμενος...ξέρετε τι είναι να σου πέφτουν οι πατάτες από το πιτόγυρο;;;

    Με σταματάει ενα μοντέλο με κοντό φόρεμα και ταμπελάκι cosmote τάχα για μια ενημέρωση .
    Να δω τι άλλο θα σκεφτείτε για να μου τη πέσετε.

    - Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε γυμναστήριο, πείτε μου, τι πρέπει να κάνω?
    - Καταρχήν, καταπιείτε και αφήστε κάτω το πιτόγυρο!






  7. #556
    VIP Member LETITAN's Avatar
    Join Date
    19-11-2005
    Location
    belgium
    Posts
    1,555
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  8. #557
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Τρείς μεθυσμένοι επιστρέφουν τρικλίζοντας σπίτι τους.

    Ξαφνικά βλέπουν στην άσφαλτο κάτι να γυαλίζει.

    - Χικ, τί είναι αυτό, ρε παιδιά; λέει ο ένας.

    - Ξέρω και γω ... χικ; λεει ο δεύτερος.

    Ο τρίτος σκύβει, βουτάει το δάχτυλο του μέσα και δοκιμάζει.

    - Ρε σεις, χικ, σκατά ειναι, προσέχτε να μην τα πατήσουμε, χικ ...!

  9. #558
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  10. #559
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ο καινούριος παπάς της ενορίας...



    Ο καινούριος παπάς της ενορίας ήταν τόσο νευρικός στην πρώτη του λειτουργία, που δε μπορούσε να μιλήσει. Πριν την επόμενη λειτουργία ρωτάει τον Αρχιεπίσκοπο, τι θα μπορούσε να κάνει για να χαλαρώσει. Ο Αρχιεπίσκοπος τον συμβουλεύει ως εξής:
    - Την επόμενη φορά ρίξε μερικές σταγόνες βότκα στο νερό που θα πιεις και θα δεις πώς θα χαλαρώσεις.
    Την Κυριακή ο παπάς ακολουθεί τη συμβουλή και πραγματικά νιώθει ότι θα μπορούσε να κάνει κήρυγμα χωρίς άγχος. Μετά τη λειτουργία επιστρέφει στο σπίτι του, όπου μετά από λίγο εμφανίζεται ο Διάκος του Αρχιεπισκόπου και του παραδίδει ένα σημείωμα που έγραφε τα εξής:
    " Αγαπητέ πάτερ, την επόμενη φορά να ρίξετε μερικές σταγόνες βότκα στο νερό, κι όχι, μερικές σταγόνες νερό στη βότκα. Σας παραθέτω μερικές παρατηρήσεις, για να μην επαναληφθούν τα σημερινά:
    - Δε χρειάζεται να τοποθετείτε φέτα λεμονιού στο χείλος του δισκοπότηρου.
    - Το κουβούκλιο στην αριστερή πλευρά είναι το εξομολογητήριο, όχι το μπάνιο.
    - Ο Αρχάγγελος είπε στη Παρθένο: "Χαίρε κεχαριτωμένη", όχι "Γεια σου πιπίνι".
    - Καλό θα είναι να μην ακουμπάτε στο άγαλμα της Παναγίας, πόσο μάλλον να το αγκαλιάζετε και να το φιλάτε με τέτοιο πάθος.
    - Οι εντολές είναι 10 και όχι 12.
    - Οι απόστολοι ήταν 12 και όχι 7. Κανείς δεν ήταν νάνος.
    - Δεν αναφερόμαστε στον Ιησού Χριστό και στους αποστόλους ως "Ι. Χ και Σία ".
    - Ο Ιούδας ήταν προδότης, όχι "σκατορουφιάνος του κερατά" που είπατε εσείς.
    - Ο Χριστός μας, είπε στον Πέτρο ότι "πριν αλέκτωρ λαλήσει τρίς, θα με αρνηθείς", δε του είπε: "Μέχρι να λαλήσουν τα κοκόρια θα με έχεις γράψει στα αρ**δια σου".
    - Δεν επιτρέπετε να αποκαλούμε την κεφαλή της εκκλησίας μας "Νονό".
    - Το καθαγιασμένο ύδωρ είναι για να ευλογούμε, όχι για να δροσίζουμε τον σβέρκο μας.
    - Ποτέ δε κηρύττουμε καθισμένοι στα σκαλιά του ιερού και σε καμία περίπτωση δεν ακουμπάμε το πόδι μας πάνω στη Βίβλο.
    - Ο άρτος χρησιμεύει για τη Θεία Ευχαριστία, όχι ως απεριτίφ που συνοδεύει το κρασί.
    - Η παρότρυνση να χορέψει το ποίμνιο ήταν ενδιαφέρουσα, δε χρειαζόταν όμως και να χορέψει γιάνκα γύρω από την εκκλησία.
    - Τη λειτουργία την τελειώνουμε με "Αμήν", όχι με "Όλε"!
    - Αυτός που καθόταν στην άκρη του Ιερού και τον οποίο αποκαλέσατε "αδελφάρα" και "τραβεστί με μάξι" ήμουν εγώ!
    - Τις σκάλες του άμβωνος τις κατεβαίνουμε κανονικά, όχι τσουλήθρα στο κάγκελο.
    ...Ελπίζω αυτά τα λάθη να διορθωθούν την ερχόμενη Κυριακή!
    Με τιμή,
    Ο Αρχιεπίσκοπος"

  11. #560
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Κατι στο πνευμα της ημερας .......



Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •