Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 60 of 68 FirstFirst ... 10355055585960616265 ... LastLast
Results 591 to 600 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #591
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Δείτε τι σημαίνει «θεία δίκη» για τον εξυπνάκια που μας τη σπάει

    Σε προσπέρασε κάποιος και σε έκλεισε; Δες τι μπορεί να πάθει στην επόμενη γωνία.....

    Τους αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Μας παίρνουν τη σειρά στην ουρά ή μας κάνουνε σφήνες στον δρόμο. Είναι οι εξυπνάκηδες που νομίζουν ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι ηλίθιοι. Καμιά φορά όμως η τύχη τους επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις!



  2. Advertise Here
  3. #592
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ARKAS.jpg Επίκαιρο ....

  4. #593
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ποτέ μην κρίνεις έναν άνθρωπο από την παρέα του... Θυμήσου: Ο Ιούδας είχε την καλύτερη..!

    Είδα μια νιφάδα χιονιού & δίπλα άλλη μια.... μάλλον επρόκειτο για συνυφάδες !!!

    Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουίνο.

    -Έμαθα χωρίσατε λόγω κακού timing
    -Ναι ρε φίλε, άστα. γύρισε σπίτι νωρίτερα..


    -Φυσική ξανθιά;
    -Βεβαίως.
    -Παντρεμένη;
    -Ναι.
    -Με παιδί;
    -Όχι βρε, με ενήλικα.


    Θέλω όλοι σας να ξέρετε ότι θα είμαι δίπλα σας, σε κάθε οικονομική δυσκολία που θα έχω...

    μεθυσμένοι,τα παιδιά και τα κολάν, λένε πάντα την αλήθεια..

    Χαμογέλα! Κάνει τους άλλους να αναρωτιούνται, τι χάπια παίρνεις!

    Αύριο ξενερώνει μια νέα μέρα.

    Να συλλαμβάνονται όσοι χαμογελάνε στο δρόμο. Διατάραξη κοινής μιζέριας.

    Ότι δεν σε σκοτώνει, έχει Plan B, μη χαίρεσαι.

    Παλιά παίρναμε LSD για να κάνουμε τον κόσμο να φαίνεται πιο περίεργος. Τώρα παραέγινε παράξενος και παίρνουμε Prozac για να φανεί φυσιολογικός.

    Νικήσαμε στα σημεία, αλλά χάσαμε από τα τέρατα.

    Όσο δεν σας απαντάει το ταβάνι μην ανησυχείτε για τίποτα.

    Kρίση είναι να σε ταϊζουν τα περιστέρια στο Σύνταγμα.

    Βλέπω κάποιες κοπέλες στο δρόμο και αναρωτιέμαι.... Έχουν βαφτεί ή έχασαν στο paintball?

    Ανακάλυψαν λέει νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή. Ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε μόνο.

    Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
    - Ψυχικό;

    - Δεν κάνω μάνα μου.


    Όχι καλέ, δεν έχει κίνηση, απλώς ξεκίνησα από τη Ραφήνα μ' ένα τσαμπί κόκκινο σταφύλι και έφτασα στα Πατήσια με ένα μερλό του 67.

    25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;

    Ζητείται κοπέλα να ερωτευτώ παράφορα, να με κερατώσει, να με χωρίσει, να μη τρώω, να χάσω τα κιλά του καλοκαιριού.

    Μειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει..

    Αν δεις άντρα στο μπαλκόνι να ποτίζει τις γλάστρες, τα φυτά μάλλον καπνίζονται...

    Τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ καλά αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό..

  5. #594
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Παλεύει ένας τύπος να γίνει ηθοποιός πολλά χρόνια.Κάποια στιγμή του προτείνει ένας σκηνοθέτης να αναλάβει ένα ρόλο σε μιά καινούρια παράσταση που θα είχε πρεμιέρα το ίδιο βράδυ.Κατενθουσιασμένος δέχεται αμέσως.Του λέει λοιπόν ο σκηνοθέτης:
    -Λοιπόν με το που θα βγεις στη σκηνή θα πεις:”Πω πω μιά τουφεκιά”! Καλώς;
    -Ναι ναι τέλεια! Σας ευχαριστώ πολύ! Αρχίζει λοιπόν να περπατάει προς το σπίτι του και αποφασίζει να προβάρει.
    “Πω πω μιά τουφεκιά! Πω πω μιά τουφεκιά! ΠΩ ΠΩ ΜΙΑ τουφεκιά! Πω πω μιά τουφεκιά! Πω πω ΜΙΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ! ΠΩ ΠΩ ΜΙΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ”! Τον κοιτάνε περίεργα όλοι οι περαστικοί αυτός το χαβά του:
    “Πωπω μιά τουΦΕΚΙΑ! Πω πω μιά τουφεκιάααα”!
    Προσπαθώντας να βρεί το κατάλληλο ύφος και χροιά στη φωνή του μπαίνει σε μιά καφετέρια και κάθεται.
    -Καλησπέρα,του λέει η σερβιτόρα.Τι θα πάρετε;

    -ΠΩ ΠΩ μιά τουφεκιάαα,φέρε μου ένα φρέντο πω πω ΜΙΑ τουφεκιά,εσπρέσσο μέτριο.ΠΩΩΩΩ ΠΩ ΜΙΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ! Τρομαγμένη η σερβιτόρα φεύγει και γυρίζει μετα από λίγο και τον βλέπει να μονολογεί ακόμα:
    ”Πω πω ΜΙΑ τουφεκιά”! Πίνει ο τύπος τον καφέ του φεύγει να πάει σπίτι του.
    -Γειά σου μωρό μου,τι νέα; tου λέει η κοπελιά του.
    -Καλά μωρό μου.ΠΩ ΠΩΩΩΩ,πήρα ένα ρόλο παίζω απόψε,μιά τουφεκιά! Τον κοιτάει αυτή περίεργα δεν λέει τίποτα.Μετά από 2 ώρες και ενώ ο τύπος μονολογούσε συνέχεια το ίδιο πράγμα λέει στην κοπέλα του:
    -Πω πω μιά τουφεΚΙΑ! Όχι όχι.ΠΩ ΠΩ ναι καλύτερα έτσι.Φεύγω μωρό μου πάω στο θέατρο.Πω πω μιά τουφεκιά! Παίρνει ένα ταξί του λέει ο ταρίφας:
    -Που να σε πάω φιλαράκι;-Στο θέατρο ΠΩ ΠΩ μιά τουφεκιάαα πω πω,μιά τουφεΚΙΑ,πω ΠΩ,μιά τουφεκιά! Σκέφτεται ο ταρίφας με τι μαλάκα έμπλεξε γκαζώνει και φτάνουν γρήγορα στο θέατρο.Κατεβαίνει ο τύπος πάει στα παρασκήνια χεσμένος απ’ το άγχος του.
    -Άντε που είσαι,του λέει ο σκηνοθέτης.Άργησες,σε 3 λεπτά βγαίνεις! Τελείωνε!
    -Ναι ναι,κάνει ο τύπος τρελαμένος και ψιθυρίζει:
    -Πω πω μιά τουφεκιά! Κάποια στιγμή νοιώθει ένα χέρι να τον σπρώχνει στη σκηνή και ταυτόχρονα ακούγεται ένα εκκωφαντικό ”ΜΠΑΜ”.Και λέει χεσμένος:
    -Τι ήταν αυτό ρε μαλάκες;

  6. #595
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  7. #596
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Αυτή είναι η φωτογραφία της ημέρας

    Δεν έχουν ιδέα τι κρύβεται από κάτω τους






    Αυτοί οι λάτρεις της φάλαινας βρέθηκαν στην Αργεντινή για να μπορέσουν να δουν από κοντά το αγαπημένο τους θηλαστικό.

    Βέβαια αυτό που δεν ήξεραν είναι πως ενώ εκείνοι περίμεναν και περίμεναν, μια τεράστια φάλαινα ήταν κρυμμένη ακριβώς από κάτω από το σκαφάκι τους και καραδοκούσε. Ευτυχώς μέσα στο νερό ήταν ο φωτογράφος Justin Hofman ο οποίος απαθανάτισε τη στιγμή και αργότερα είπε πως φοβήθηκε μιας και μόνο η ουρά της φάλαινας ήταν 4,5 μέτρα.


    kamarinia.gr

  8. #597
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  9. #598
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!







    Ξανανεβασε την φωτο φιλε μου, γιατι δεν φαινεται τιποτα .........

  10. #599
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  11. #600
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    The Mexican maid asked for a pay increase.
    The wife was very upset about this and decided to talk to her about the raise.
    She asked, “Now Maria, why do you want a pay increase?
    ”Maria: “Well, Señora, there are tree reasons why I wanna increaze.
    The first is that I iron better than you.
    ”Wife: “Who said you iron better than me?”
    Maria: “Jor huzban he say so.”
    Wife: “Oh yeah?”
    Maria: “The second reason eez that I am a better cook than you.”
    Wife: “Nonsense, who said you were a better cook than me?”
    Maria: “Jor hozban did”
    Wife increasingly agitated: “Oh he did, did he?”
    Maria: “The third reason is that I am better at sex than you in the bed.”
    Wife, really boiling now and through gritted teeth asks, “And did my husband say that as well?”
    Maria: “No Señora… The gardener did.”
    Wife: “ OK, OK, how much do you want?”

    @ tellisgr επειδη δεν θυμαμαι τι ειχα βαλει ......Ισως αυτο ειναι καλυτερο.
    (η ορθογραφια ακολουθει την Μεξικανικη προφορα)
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •