-
06-06-2014, 16:04:06
#631
Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ... αλλά δεν βρήκα που να καθίσω!!!
Το εγκεφαλικό προϋποθέτει εγκέφαλο. . . να μην αγχώνεστε μερικοί!!!
Η "δίαιτα από Δευτέρα" είναι κινητή εορτή...
Αυτά τα πελάγη ευτυχίας προς τα που πέφτουν, να πάω να αρμενίσω;
Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία. Για ντεπόν πας... με ηρεμιστικά φεύγεις.
Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση "κράτα τα ρέστα".
Μου παραχώρησε ταξιτζής προτεραιότητα! Σταμάτησα, πήγα του άνοιξα την πόρτα, τον αγκάλιασα... "μίλησε μου αδερφέ, τι κακό σε βρήκε;; τι σε βασανίζει..;;
Η γιαγιά στον 4ο όροφο βλέπει ειδήσεις. Οι υπόλοιποι....... τις ακούμε.
Από όλα τα είδη στον πλανήτη μόνο οι άνθρωποι και οι κάλτσες
δυσκολεύονται να βρουν το άλλο τους μισό...
Έλληνες, ένας λαός που όλη μέρα βλέπει φανατικά εκπομπές μαγειρικής και το βράδυ παραγγέλνει delivery !!
Το λεωφορείο έχει θέρμανση, αν βάλει και ίντερνετ μετακομίζω!
Μέσα σε μια σχέση έχεις απίστευτη εξέλιξη. . .
Ξεκινάς ζουζούνι και καταλήγεις γαϊδούρι. . . .
Πόσο ξηγημένο το πεπόνι που έχει όλα τα κουκούτσια μαζεμένα όμορφα και νοικοκυρεμένα σε μια γωνίτσα. ..
Καρπούζι είσαι η ντροπή της ... χλωρίδας.
Τα είχα με κοπέλα που μετά το σεξ δεν ήθελε αγκαλίτσες, αλλά τσιγάρο και ύπνο. Για να υπάρξει ισορροπία έκλαιγα, τρώγοντας παγωτό στο σαλόνι.
Πολλοί άνθρωποι πέθαναν εξαιτίας του αλκοόλ....
Κανείς όμως δεν λέει πόσοι γεννήθηκαν εξαιτίας του!
-Να παίρνεις 450 ευρώ το μήνα και να χεις αγωνία αν θα δεχθεί να
μείνει στον Ολυμπιακό ο Σπανούλης με 2.400.000 ευρώ το χρόνο...
*O άλλος έβαλε καμιά δεκαπενταριά προβολείς με φωτοκύτταρο στην είσοδο...γύρισα τα χαράματα πιωμένος και νόμιζα ότι με απαγάγουν εξωγήινοι...
3 φράσεις με πλήγωσαν πιο πολύ στη ζωή μου: "Δεν υπάρχει άγιος Βασίλης", "Δεν μπορώ να σε δω ερωτικά" και "Δεν κάνουμε ντελίβερι τέτοια ώρα".
Όταν προλαβαίνω το μπρίκι με τον ελληνικό 1'' πριν χυθεί, νιώθω λες και απενεργοποίησα εκρηκτικό μηχανισμό σε χολιγουντιανή
παραγωγή!
*Μαλάκας: μια λέξη,χίλια πρόσωπα.
*Τη Ρώσικη σαλάτα τη λένε Γαλλική στη Ρωσία, και Ιταλική στη Γερμανία. Δηλαδή μ' άλλα λόγια κανείς δε θέλει να πάρει την ευθύνη γι' αυτή τη μαλακία.
*Κοίτα καρδούλα μου! ένα αστέρι!
- Πού? Πού? Εκεί?
- Όχι μωράκι μου. Εκεί..
- Εκεί?
- Όχι ζουζουνάκι μου. Εκεί.
- Εκεί?
- Όχι λατρεία μου. Εκεί..
- Αχ, πού?
- Εκεί μωρή μαλακισμένηηηη.. ΕΚΕΙ!
*Είμαστε κι εμείς που τα έχουμε όλα... ομορφιά, εξυπνάδα, γκόμενα, λεφτά....παραισθήσεις...!!
Τρως σουβλάκια. Παχαίνεις. Τρως τα νύχια σου. Γρουσουζιά. Τρως χυλόπιτα. Ρόμπα. Δεν είναι ζωή αυτή...!!!
Για να καταλάβεις αν μια γυναίκα προσποιείται πως κοιμάται, λες απλά:
"Πάχυνες"
- Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί βρήκα αυτό το στρινγκάκι στην τσέπη σου;
- Φυσικά, γιατί είσαι περίεργη κι αδιάκριτη...
Για μερικούς σκέφτομαι:
Θεέ μου, βρέξε μυαλά.
Ή πέτρες, αρκεί να τους πετύχεις.
Από οικοδομικές εργασίες τι πείρα έχεις;
-Έχω πηδήξει μπάζα εγώ..
Αν η τελευταία μπουκιά ήταν η δύναμη μου τώρα θα ήμουν ο σούπερμαν, όχι ο χοντρός της παρέας.
Έπιασα τη κοπέλα μου να ξεφυλλίζει περιοδικό με νυφικά.
ελπίζω να έχει γκόμενο..
Εχθές είχα πάει στο Σύνταγμα μόνος μου, έκανα αυτοσυγκέντρωση.
Είμαι καθόλου όμορφη με το μέικ-απ;
-Δεν χρειάζεσαι μέικ-απ για να είσαι όμορφη!
-Άχου! Τι καλός;
-Πλαστική χρειάζεσαι!
Είσαι γουρούνι αναίσθητο δεν ντρέπεσαι να τσακωνόμαστε κι εσύ να χασμουριέσαι;
- Δεν χασμουριέμαι, να μιλήσω προσπαθώ...
Το 1ο tablet της ιστορίας ήταν σίγουρα το Καρέλια κασετίνα. Έγραφες πάνω από τηλέφωνα και διευθύνσεις μέχρι και σχεδιάγραμμα οικοδομής..!!!!!!
- Μπαμπά, τι θα κάνουμε αν κερδίσουμε το Τζόκερ;
- LasVegas, DomPerignon και γυναίκες....
- Αν δεν το κερδίσουμε;
-Χωριό, τσίπουροκαι τη μαμά σου....
- Γιατί έχασες όλα σου τα μαλλιά;
- Από αγωνία.
- Αγωνία; Γιατί;
- Μήπως χάσω τα μαλλιά μου!!
-Ονειρεύτηκα παστίτσιο.
-Μωρό μου, πάω να το δω στον ονειροκρίτη τι σημαίνει.
-Δεν πας καλύτερα στον Τσελεμεντέ να δεις πως γίνεται;
- Μου φέρνετε παρακαλώ μια κόκα κόλα;
- Δεν δουλεύω εδώ κύριε, πελάτης είμαι!!
- Και δηλαδή θα σου πέσει ο κώλος αν μου φέρεις μια κόκα κόλα;
- Μία μπύρα.
- Βαρέλι;
- Ναι μωρέ, φέρτο..
-Μη σπρώχνεις ρε μαλάκαααααααα...
-Πως μιλάς έτσι ρε, ξέρεις ποιος είμαι εγώ...????????????
-Ποιος να ´σαι μωρέ μαλάκα 6ΚΑΙ ΠΕΝΤΕτο πρωί μες στο λεωφορείο??
-Έχει ωραίο φαγητό στο Δρομοκαΐτειο;
-Δεν τρελαίνομαι
-Θέλω να χωρίσουμε
-Γιατί?
-Γιατί με υποτιμάς.
-Εγώ, μωρή άχρηστη?
-Καλωσήρθες στην πιο καυτή ερωτική γραμμή... πες μου ό,τι θες, ρώτα με ό,τι θες...
- Πιστεύεις ότι ο Μουρίνιο έκανε λάθος που έφυγε από τη Ρεάλ;
-Γιατρέ πονάω στη μέση.
-Κάνε στην άκρη
- Μωρό μου θα με βγάλεις απόψε έξω ?
- Όχι . Kάν' τα στο μπαλκόνι ...
– Γκαρσόν, ο καφές δεν ήταν και πολύ ωραίος.
– Μέτριο μου ζήτησες....
- Γιατί άργησες Πρίγκιπά μου ;
- Έκανα μια στάση γιατί ήθελε το άλογο να.....ζευγαρώσει.!!
-
-
08-06-2014, 12:29:14
#632
Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Σαλαμίνα 1894........
-
09-06-2014, 11:50:45
#633
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

Originally Posted by
rafina
Σαλαμίνα 1894........

Καλό.........
-
10-06-2014, 22:00:26
#634
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Βγηκε η αλλη απεναντι στη βεραντα της.... και την κοιτανε περιεργα οι γειτονες...
….Να δεις που θα την αναγκασουν να μπει μεσα να φορεσει το βρακί της οι αδιάκριτοι!!!!
-Η γυναίκα στα 18. Σαν την μπάλα ποδοσφαίρου. την κυνηγανε 22 αντρες.
-Η γυναίκα στα 28 . Σαν την μπαλα του μπάσκετ. την κυνηγανε 10 αντρες.
-Η γυναίκα στα 38. Σαν το μπαλάκι του γκολφ. Δυο τρεις ασχολουνται μαζί της.
-Η γυναικα στα 58. Σαν το μπαλάκι του πιγκ πογκ. Δυο αντρες προσπαθουν να την φορτωσουν ο ενας στον αλλον….
Όταν βαριέμαι πάω και τρώω πιτογυρα εξω από γυμναστήρια, ενώ τους κοιτάζω ειρωνικά που κάνουν διάδρομο!!!
-Ποιος είναι?
-Το μωρό σου....
- Αλεξάνδρα?
-Ποια Αλεξάνδρα καλέ?
-Καιτούλα?
-Είσαι ηλίθιος!!!
-Ελα βρε Βάσω μου με τρόμαξες!!!
-Αει σιχτιρι μαλάκα!!!!
-Μα ποιος είναι?
-Ελα ρε... ο Μπάμπης είμαι...
-Μωρό μου χτες σε απάτησα για πρώτη φορά...
-......
-Δεν λές κάτι;
- 5-1..!!!!
-Πώς σέ λένε ?
-Στάβλο...
-Είχατε άλογα???
-Όχι...απλά ο νονός μου ήταν… 5 χρονων όταν με βαφτισε....
Ανεβηκα στη ζυγαριά. Εγραψε:
ENTER NAME . NEW HIGH SCORE
-Τι κάνεις το βραδυ κούκλα μου?
-Κοιμάμαι...
-Εχουμε τόσα κοινά εμείς οι δυο...
Στο στριπτηζαδικο μου ‘ρχεται… μαυρουλα.
-Από που εισαι; ρωταω
-Από Καλαμάτα ! μου λεει. Εσύ;
-Από ένα χωριό της Νιγηρίας…
Πόσων ετών είναι κάποιος που γεννήθηκε το 1964?
- Αντρας ή γυναίκα?????
Το έχετε αυτό σε XXXXXL ?
- Όχι αλλά έχουμε ωραιότατα ριχτάρια!
Τώρα το καλοκαίρι πρέπει να τρώμε με μέτρο...
Εγώ π.χ. τώρα θα φάω ένα μέτρο κοντοσούβλι
-Την βλέπεις αυτήν εκεί την γκομενάρα κώλο που χει? Τετοιον κωλο θελω να φτιαξεις για να μου αρεσεις!!!
-Εσύ αυτόν τον παιδαρα με τους κοιλιακούς φετες τον βλέπεις?
-Ναι...
-Με αυτόν στα φοράω επειδη του αρεσει ο κώλος μου ετσι οπως είναι!!!!
Αυτή: Τι σου αρέσει πιο πολύ πάνω μου?
Αυτός: Ο κώλος σου!
Αυτή: Όχι στο σώμα, εννοώ στον χαρακτήρα μου!
Αυτός: Πως είσαι τόσο καλή που με αφήνεις να πιάνω τον κώλο σου!
- Μωρό μου έχω ορεξούλες απόψε....
- Ωραία να παραγγείλουμε σουβλάκια...
- Όχι σουβλάκια.... δεν θέλω...
- Ε τότε πίτσα....
- Καλά το πας Νώντα.... πλησιάζεις...
Μια καλή κοπέλα , θα σου σταθεί στα δύσκολα....
Μιά πολύ καλή , θα σου στηθεί στα τέσσερα…
….δεν λέω ότι δεν οδηγάει καλά η γυναίκα μου...
απλά ακουσα το GPS να λέει...
σε "300 μέτρα στρίψε αριστερά και άσε με να κατέβω"...!!!
-Εχω πρόβλημα στον ύπνο ρε φίλε..
-Δεν μπορείς να κοιμηθείς?
-όχι ρε... δεν μπορώ να ξυπνήσω.
α ρε κουφάλα θάλασσα....
..χαίρεσαι το κορμί μου δωρεάν.!!!
- Ρε μαλάκα γίνε λίγο πιο διακριτικός!!! Χτες είχες ανοιχτές κουρτίνες και σε έβλεπα που πηδιόσουνα με τη γυναίκα σου 2 ώρες!!!
- Την πάτησες μαλάκα!!! Χτες έλειπα από το σπίτι όλη μέρα!!!
Όλοι ξέρουμε πως στο sex καταναλώνονται Θερμίδες .
Παρακάτω έχουμε ένα πίνακα με τα ακριβή ποσά θερμίδων που καταναλώνονται κατά τη διάρκεια αυτής της "τελετουργίας".
ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ
Με την συγκατάθεσή της ......... 12 Cal
Χωρίς την συγκατάθεσή της..... 187 Cal
ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΤΗΣ
Με τα δύο χέρια...... 8 Cal
Με το ένα χέρι......... 12 Cal
Με τα δόντια............ 85 Cal
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟΥ
Με στύση....... 6 Cal
Χωρίς στύση... 315 Cal
ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ
Εντοπισμός κλειτορίδας.... 8 Cal
Εντοπισμός σημείου G...... 92 Cal
ΣΤΑΣΕΙΣ
Ιεραποστολικό .............. 12 Cal
69 (ξάπλα) ................... 78 Cal
69 (όρθιο) .................... 112 Cal
Καροτσάκι .................... 216 Cal
Doggy Style ................. 326 Cal
Ιταλικός πολυέλαιος ...... 912 Cal
ΟΡΓΑΣΜΟΣ
Αληθινός ............ 112 Cal
Ψεύτικος ............. 315 Cal
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΣΜΟ
Αγκαλίτσα στο στρώμα ........................ 18 Cal
Αυτός, σηκώνεται να φύγει ................. 36 Cal
Εξηγήσεις γιατι σηκώθηκε να φύγει ..... 816 Cal
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΣΤΥΣΗ
20-29 ετών............... 36 Cal
30-39 ετών............... 80 Cal
40-49 ετών .............. 124 Cal
50-59 ετών .............. 972 Cal
60-69 ετών .............. 2916 Cal
70 και άνω ............... (ακόμα μετράμε τα Cal)
ΝΤΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ .. ΠΡΑΞΗ
Ήρεμο................................... .......... . 32 Cal
Βιαστικό ........................................ .... 98 Cal
Ο μπαμπάς χτυπάει την πόρτα........... 1218 Cal
Η σύζυγος χτυπάει την πόρτα............. 3521 Cal...
-
11-06-2014, 20:21:22
#635
Member
-
14-06-2014, 15:24:33
#636
Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
-
15-06-2014, 12:51:21
#637
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Δυναμωστε τον ηχο ........
-
25-06-2014, 21:53:55
#638
VIP Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
-
27-06-2014, 13:07:13
#639
Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!
Ήταν 4 φίλοι που πήγαιναν για κυνήγι ελαφιού για πολλά χρόνια. Φέτος, δύο μέρες πριν αναχωρήσουν, η γυναίκα του ενός, του Γιάννη, πατάει πόδι και του λέει ότι δεν θα πάει.
Οι άλλοι τρεις θύμωσαν, απογοητεύτηκαν, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν και τίποτα. Σε δύο μέρες που έφθασαν στον προορισμό τους, βλέπουν τον Γιάννη να έχει στήσει σκηνή, είχε μαζέψει ξύλα και ανάψει φωτιά, και είχε έτοιμο και το φαγητό. Καλά ρε φίλε του λέει ο Κώστας, πόση ώρα είσαι εδώ? Για να σας πω την αλήθεια, λέει ο Γιάννης, ήρθα χθες το βραδάκι. Και πως έγινε αυτό, του λένε.
Χθες το απογευματάκι καθόμουν στην πολυθρόνα και έβλεπα τηλεόραση όταν ήρθε η γυναίκα μου από πίσω, μου κάλυψε τα μάτια με τα χέρια της και μου ρώτησε: Μάντεψε ποιος είναι? Της τράβηξα τα χέρια και φορούσε ένα ολοκαίνουριο σέξι νεγκλιζέ. Με τράβηξε στο υπνοδωμάτιο το οποίο είχε στολίσει με ροδοπέταλα και είχε ανάψει κεριά. Στο κρεβάτι είχε χειροπέδες και σχοινιά. Μου είπε να την δέσω στο κρεβάτι, και όταν το έκανα μου είπε: Κάνε ότι γουστάρεις!!! Να ‘μαι κι εγώ εδώ!! Ήρθα!!!
-
28-06-2014, 12:22:51
#640
Senior Member
Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

Originally Posted by
telisgr
αυτο ομως ειναι συγουρα φοτομονταζ απο καποιον χριστο η φιλοτου.αν ημουν ελευθερος με αυτο το μωρο θα εβαζα και εγω φοτο.
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules