Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 66 of 68 FirstFirst ... 164156616465666768 LastLast
Results 651 to 660 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #651
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!


  2. Advertise Here
  3. #652
    Senior Member tseve's Avatar
    Join Date
    16-04-2009
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Τρεις σκύλοι συναντιόνται στον προθάλαμο του κτηνίατρου. Αρχίζουν
    κουβεντούλα και ρωτάνε τον ένα:
    Εσύ γιατί είσαι εδώ;
    - Για ευθανασία. Άσε, δεν ξέρω τι μ' έπιασε και μια μέρα που έλειπαν
    τα αφεντικά, άρχισα να χέζω και να κατουράω παντού, να ξεσκίζω τις
    κουρτίνες, τις πολυθρόνες, ρημαδιό το έκανα το σπίτι κι ας πέρναγα
    τόσο καλά.
    Εσύ; Ρωτάνε τον δεύτερο.
    - Κι εγώ για ευθανασία. Και μένα το μαλάκα κάτι μ' έπιασε, κι ενώ
    πέρναγα μπέικα, μια μέρα που τ' αφεντικά ετοίμαζαν το πάρτυ τους,
    χίμηξα πάνω στα τραπέζια, στους μπουφέδες, πάνε τα κοτόπουλα, πάνε τα
    μοσχάρια τα ρήμαξα, πάει το πάρτυ, τα πηρε στο κρανίο το αφεντικο και νά 'μαι.
    Κι εσύ; ρωτούν τον τρίτο.
    - Εγώ, μια μέρα ήμουν ξάπλα στο μαξιλάρι μου, μπαίνει η κυρία μου μ'
    ένα τάνγκα μόνο και τη σφουγγαρίστρα κι αρχίζει να σφουγγαρίζει, να
    σκύβει, να κουνιέται, δεν ξέρω τι μ' έπιασε και της χυμάω από πίσω και
    της τον φοράω, τρόμαξαν να με ξεκολλήσουν από πάνω της.
    - Ε, καλά, εσένα δικαίως, την αξίζεις την ευθανασία.
    - Ποια ευθανασία; Εμένα τα νύχια μ'εφερε να μου κόψουν.....

  4. #653
    Member
    Join Date
    09-07-2011
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    - Φοράς φακούς?
    - Ναι.
    - Τους ανάβεις λίγο?

    -Πρώτη μέρα σήμερα στο γυμναστήριο και η πέρσοναλ τρέϊνερ με ρώτησε αν θέλω πόδια, πλάτη ή στήθος.
    -Στήθος κοτόπουλο και μια πατάτες, της είπα.

    -Θα σε πάρω τηλ μετά την δουλειά...
    -Πότε δηλαδή?
    -Τι να σου πω? Με τον νέο νόμο σταματάω στα 67...

    Είναι και μερικοί άντρες που στο μεγάλο ερώτημα..."Να ακούσω το μυαλό
    ή τη καρδιά;" .............επέλεξαν να ακούσουν τη μάνα τους!

    -Πως λέγεται το λάδι που αναστενάζει;
    -Αχλάδι.

    -Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σεξουαλική σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία...
    -Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...

    Με πήραν από την τράπεζα και ρώτησαν αν είμαι ο ίδιος. Όχι λέω, έχω αλλάξει,
    έχω γίνει πιο ρομαντικός...

    Έφτασε ο καιρός που από το πολύ μέσα οι παντόφλες θα λιώνουν πιο γρήγορα από τα παπούτσια.

    Κλείνω τα μάτια μου στη δουλειά και προσεύχομαι για το καλό της ανθρωπότητας και οι άλλοι νομίζουν ότι κοιμάμαι...αν είναι δυνατόν...

    Λες "συγγνώμη" στην μάνα σου γιατί:
    1% κατάλαβες το λάθος σου
    99% θες να σταματήσει να μιλάει....

    -Μωρό μου πες μου κάτι για να νιώσω σαν αληθινή γυναίκα.
    -Δεν ξέρεις να παρκάρεις!

    - Είμαι σκληρός.
    - Ώπα ρεεεε....Πόσα giga;;;

    Μητρικό φίλτρο είναι αυτό που έχουν στα αυτιά τους οι μανάδες, και όταν λες "θα βγω" αυτές ακούν "θα πάω σε όργια, με όπλα και ναρκωτικά, χωρίς μπουφάν".

    Όταν έχει περίοδο η γυναίκα μην της μιλάς. Και όταν έχει νεύρα μην της μιλάς. Γενικώς μην μιλάς. Αλλά βέβαια.. τέτοιο γουρούνι είσαι, ώστε δεν μιλάς..

    Ήρθε και ο λογαριασμός της ΔΕΗ. Φαίνεται ότι ο ανεμιστήρας που είχα ανοιχτό όλο το καλοκαίρι, ήταν από Boeing 747. Δεν εξηγείται αλλιώς.

    Δεν ήμουν βέβαιος γιατί ο γιατρός μου συνταγογράφησε LSD για την δυσκοιλιότητά μου, μέχρι που είδα έναν δράκο και χέστηκα επάνω μου..

    Αυτή η νέα αλυσίδα μαγαζιών "ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ" που έχει ανοίξει, πολύ μεγάλη επιτυχία βλέπω..

    Φοιτητικό πλύσιμο πιάτων:
    1. Τα βάζεις στον νεροχύτη.
    2. Περιμένεις.

    Ισορροπημένη διατροφή είναι να κρατάς ένα σουβλάκι σε κάθε χέρι !

    Φοβάμαι τόσο την δέσμευση ώστε δεν τολμάω ούτε οικογενειακή πίτσα να παραγγείλω ...

    Δεν μας φτάνουν τα προβλήματα των άλλων, έχουμε και τα δικά μας...

    Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφορούχα γράμματα για να διαβάζονται στο σκοτάδι.

    - Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω. Ζυγίστηκες;;;

    Όλα χαλάνε. Άνθρωποι, κοινωνία, σχέσεις, φραπεδιέρα. Ειδικώς με την φραπεδιέρα ξενέρωσα πολύ, δεν το περίμενα...

    - Μπαμπά, γιατί παντρεύτηκες την μαμά;
    - Απορείς και εσύ παιδί μου ε;;;

    Πήγαν και έβαλαν σε κάθε αμάξι αυτή τη μ@λ@κία τον αισθητήρα.. Πας να παρκάρεις κι αρχίζει ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ... Λες και με το ΜΠΑΜ δε σταματάγαμε ...

    Το κάπνισμα προκαλεί αργό & βασανιστικό....ανέβασμα σκάλας

    - Πήγε με άλλον. Δεν το αντέχω, θα πηδήσω από το μπαλκόνι...
    - Τι λες μωρέ μ@λκα; Κέρατα έβγαλες, όχι φτερά!!!

    -Έλα ρε που είσαι;; Πήρα κινητό, πήρα σπίτι & δε σε βρίσκω πουθενά!
    -Σώπα ρε συ? Καλορίζικα!!! Τα πήρες σε καλή τιμή;;;

    -Τι καρούμπαλο είναι αυτό ρε;
    -Με χτύπησαν τα παπούτσια μου...
    -Στο κεφάλι;
    -Αφού εκεί μου τα πέταξε η κάργια...!!

    Και εκεί που είσαι αραχτός και βλέπεις διαφημίσεις στο Σταρ... Ξαφνικά πετιέται μια ταινία..!

    -Θες να πάρω τίποτα friskies για το σκυλί σου;
    -Ρε μάνα το ξέρω ότι δεν την συμπαθούσες, αλλά χωρίσαμε πέρυσι...
    -Γιατί παιδί μου δεν φοράς ζακέτα; Ο Κωστάκης γιατί την φοράει;
    -Ναι μαμά, αλλά ο Τάσος είναι με κοντομάνικο
    -Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι

    Το ότι απέναντι από το τζάμι των διαδρόμων του γυμναστηρίου υψώνεται αγέρωχο το Pizza Hut, είναι σαφώς συνωμοσία, έτσι;

    Πήγα στο γυμναστήριο με δυο κουτιά πάστες και όλοι με κοιτούσαν περίεργα...εγώ φταίω που όταν κουράζομαι τρώω?

    500 καροτσάκια στο σούπερ μάρκετ, εμένα πάντα μου τυχαίνει αυτό με τη στραβή ρόδα, που το σπρώχνεις και φαίνεσαι σα να 'σαι σουρωμένος!!

    Χάθηκε να έχει η τύχη αφτιά και όχι οι τοίχοι ;

    Άσε μου λέει θα οδηγήσω εγώ, εσύ έχεις πιει και άνοιξε την πόρτα και μπήκε στο πίσω κάθισμα...

    Όταν πάω σουπερμάρκετ κουβαλάω μαζί μου και τα άπλυτα μήπως και πετύχω από έξω την Σταυροπούλου να κάνουμε δοκιμή για το νέο ARIEL...

    Έφαγα γιαούρτι, έφτιαξα τσάι και έκατσα στην τηλεόραση. Αν δεν ξεφαντώσουμε τώρα πότε?

    Όταν είναι μωρό τη φωνάζουν "γυναικάρα μου" όταν είναι γυναίκα "μωρό μου" στο ΚΑΠΗ της λένε "πάμε εκδρομή με τα κορίτσια"
    Όλα λάθος ρε παιδιά...!!

    Δε ξέρω για εσάς? Εγώ πάντως μέχρι τα 10 μου νόμιζα ότι "υπογραφή" σημαίνει "γράφω τ' αρχικά μου κι από πάνω το μουτζουρώνω 5-6 φορές"....!

    Και επειδή η Ελλάδα έδωσε τα Φώτα σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν ανάγκη να της στείλουν το λογαριασμό 2500 χρόνια μετά;;;

    Χτες στα μπουζούκια μέθυσα τόσο που όταν σηκώθηκα να πάω τουαλέτα.... κέρδισα διαγωνισμό καλύτερης ζεϊμπεκιάς.

    Ωραίο το τζάκι μεν, γλιτώνεις και κάτι από το πετρέλαιο, αλλά .. δίνεις τα διπλά σε λουκάνικα και μπύρες !!!.

    Γυναίκα είναι αυτή που δίνει 357 ευρώ για προϊόντα περιποίησης προσώπου και στον άντρα της παίρνει το σαμπουάν απ' τα Lidl γιατί λέει το βρήκε σε προσφορά !!!!

    Ένα μήλο την ημέρα, τους κάνει όλους πέρα!!! ...
    Αρκεί βέβαια, να το πετάξεις με αρκετή δύναμη!!

    Έβγαλα το Δημοτικό..
    Έβγαλα το Γυμνάσιο και το Λύκειο..
    Έβγαλα & το Πανεπιστήμιο...
    Και τώρα για να βρω δουλειά πρέπει να βγάλω ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ!

    Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα , όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα.



  5. #654
    Member
    Join Date
    09-07-2011
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Ιατρικά ανέκδοτα

    1
    - Γιατρέ πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...
    - Δεν είμαι γιατρός. Ο Άγιος Πέτρος είμαι...
    _____

    2
    - Γιατρέ βλέπω μπλε και πράσινους κόκκους...
    - Οφθαλμίατρο έχετε δει ;
    - Όχι ! Μόνο μπλε και πράσινους κόκκους...
    _____

    3
    - Γιατρέ όλοι με αγνοούν...
    - Ο επόμενος παρακαλώ...
    _____

    4
    - Γιατρέ πάσχω από αμνησία.
    - Από πότε;
    - Από πότε τι;
    _____

    5
    - Γιατρέ μ' αρέσουν τα φιστίκια...
    - Δεν το βρίσκω σοβαρό λόγο για να επισκεφτείτε ψυχίατρο...Και μένα μ' αρέσουν τα φιστίκια.
    - Τότε γιατρέ σας προσκαλώ σπίτι μου. Έχω γεμίσει τρία δωμάτια με φιστίκια...
    _____

    6
    - Γιατρέ νομίζω ότι θα πεθάνω.
    - Ανοησίες! Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας συμβεί.
    _____

    7
    - Γιατρέ έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
    - Να αποφεύγεις αυτά τα δυο μέρη.
    _____

    8
    - Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο όταν βγω από το νοσοκομείο;
    - Φυσικά κύριε μου. Γιατί όχι ;
    - Περίεργο ! Επειδή δεν έμαθα ποτέ να παίζω πιάνο.
    _____

    9
    - Γιατρέ συνεχίζω να βλέπω τις κηλίδες που σας είχα πει συνεχώς.
    - Δε σας βοήθησαν τα καινούργια γυαλιά;
    - Πως ! Τώρα βλέπω τις κηλίδες πολύ καλύτερα.
    _____

    10
    - Γιατρός: Δε βρίσκω σαφή αίτια για τα συμπτώματα σας. Μάλλον
    φταίει το ποτό...
    - Εντάξει γιατρέ. Να ξανάρθω όταν θα ξεμεθύσετε;
    _____

    11
    - Γιατρέ νομίζω ότι χρειάζομαι γυαλιά.
    - Σίγουρα κύριε. Εδώ που μπήκατε είναι ταχυδρομείο.
    _____

    12
    - Γιατρέ νομίζω ότι είμαι μήλο!
    - Ελατέ πιο κοντά. Δε δαγκώνω.
    _____

    13
    - Γιατρέ κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.
    - Θα αστειεύεστε βέβαια...
    _____

    14
    - Γιατρέ νιώθω πάντα αυτόν τον πόνο στο μάτι όταν πίνω τσάι.
    - Δοκιμάσατε να βγάλετε το κουταλάκι ;
    _____

    15
    - Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ?
    - Βεβαίως ! Να ξαναρθείτε αύριο.
    _____

    16
    - Γιατρέ, νομίζω ότι έχω τηλεπάθεια.
    - Το ‘ξερα ότι θα το πείτε αυτό !
    _____

    17
    - Γιατρέ, μου χάλασε το ακουστικό βαρηκοΐας.
    - Τι έπαθε ?
    - Δέκα παρά τέταρτο.
    _____

    18
    - Όταν σηκώνεστε το πρωί έχετε πρησμένη γλώσσα, ένα πόνο στη ράχη
    και μια φοβερή κατάθλιψη ?
    - Ακριβώς γιατρέ μου.
    - Κι εγώ ! Αναρωτιέμαι τι να είναι ...
    _____

    19
    - Γιατρέ μου, κατάπια ένα στυλό. Τι να κάνω ?
    - Να χρησιμοποιείτε μολυβί.
    _____

    20
    - Γιατρέ μου, μερικές φορές θέλω να σκοτώσω τον εαυτό μου.
    - Αφήστε το σε μένα...
    _____

    21
    - Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
    - Μα τι έχω γιατρέ μου ?
    -Δε πίνεις πολύ νερό.
    _____

    22
    - Ποσά θέλετε γιατρέ για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι ?
    - 20.000 Δρ
    - 20 χιλιάρικα για δουλεία λίγων λεπτών ?
    - Αν θέλετε μπορώ να κάνω την εξαγωγή παρά πολύ αργά.
    _____

    23
    - Γιατρέ μου, χάνω πολύ εύκολα τη υπομονή μου
    - Μιλήστε μου για το πρόβλημα σας.
    - Μόλις σου το’ πα ρε ηλίθιε !
    _____

    24
    - Γιατρέ, όλοι νομίζουν ότι είμαι ψεύτης
    - Δεν το πιστεύω.
    _____

    25
    - Κύριε μου, είστε υπερτασικός.
    - Γιατρέ μου μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ?
    - Βεβαίως! Είστε και άσχημος.
    _____

    26
    - Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπά ακανόνιστα
    - Μην ανησυχείτε, σε λίγο θα θέσουμε τέρμα σ΄ αυτό
    _____

    27
    - Γιατρός: Μα, 20 χιλιάρικα για δουλεία λίγων λεπτών ? Ούτε εγώ
    που είμαι γιατρός δε βγάζω τόσα
    - Υδραυλικός: Το ξέρω κύριε. Κι εγώ γιατρός ήμουνα.
    _____

    28
    - Τι παίρνετε για τον πονοκέφαλο ?
    - Ένα λίτρο κρασί το προηγούμενο βράδυ γιατρέ.
    _____

    29
    - Βήχετε πιο άνετα σήμερα το πρωί
    - Προπονιομουνα όλο το βράδυ γιατρέ.
    _____

    30
    - Γιατρέ, νομίζω πως είμαι άλογο ιπποδρομιών
    - Από ποτέ ?
    - Από τότε που κέρδισα το ντέρμπι.
    _____

    31
    - Λοιπόν, η εγχείρηση για να διορθώσουμε την κώφωση σας, πέτυχε!
    - Τι πράγμα ?
    _____

    32
    - Αδελφή, είμαι στο κατώφλι του θανάτου.
    - Μη στεναχωριέστε, ο γιατρός θα σας βοηθήσει να το περάσετε.
    _____

    33
    - Αδελφή, τι θα σας έκανε να μου δώσετε ένα φιλί ?
    - Το Χλωροφόρμιο.
    _____

    34
    - Δυστυχώς σας μένουν 24 ώρες ζωή, αλλά αυτό δεν είναι το
    χειρότερο...
    - Μα τι λέτε γιατρέ ? Τι θα μπορούσε να 'ναι χειρότερο ?
    - Σας ψάχνω από χτες...
    _____

    35
    - Γιατρέ, ήμουνα χαλιά και προσπάθησα να αυτοκτονήσω με χίλιες
    ασπιρίνες.
    - Σοβαρά; Και τι έγινε ;
    - Μετά τις δυο πρώτες ένιωσα πολύ καλύτερα.
    _____

    36
    - Οδοντίατρος: Κυρία μου, τι κάνετε??? Έχετε πιάσει τα αρχίδια
    μου
    - Ακριβώς ! Και από δω και πέρα δε θα πονέσουμε ο ένας τον
    άλλον, έτσι ;
    _____

    37
    - Γιατρέ, είναι ένας αόρατος άνδρας στο σαλόνι. Να περάσει ?
    - Όχι. Πες του ότι δεν μπορώ να τον δω τώρα.
    _____

    38
    - Γιατρέ, είμαι διχασμένη προσωπικότητα.
    - Αδελφή, φέρε μια καρεκλά ακόμη...
    _____

    39
    - Έχετε δυσκολία να πάρετε μια απόφαση ?
    - Και ναι και όχι γιατρέ μου.
    _____

    40
    - Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
    - Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
    _____

    41
    - Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας!
    - Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.
    _____

    42
    - Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο,
    ναυτία και δε με κρατάνε τα ποδιά μου.
    Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε... Τι να κάνω ?
    - Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.

  6. #655
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Ήταν ένας Γερμανός, ένας Γάλλος κι ένας Έλληνας και μετά από ένα ατύχημα που είχαν πέθαναν και οι τρεις.

    Εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά τους ο άγιος Πέτρος και τους λέει:
    - Θα σας δώσω από μια ευκαιρία να δούμε αν θα πάτε στον παράδεισο ή στην κόλαση. Θα πετάξετε και οι τρεις από ένα αντικείμενο μέσα στη θάλασσα κι εγώ θα βουτήξω να το βρω. Αν το βρω θα πάτε στην κόλαση, αν όμως δεν το βρω θα πάτε στον παράδεισο.
    Συμφώνησαν και οι τρεις με την πρόταση του αγίου και άρχισαν να σκέφτονται τι να πετάξουν.
    Πρώτος ήταν ο Γερμανός που πέταξε στη θάλασσα ένα κουμπί. Βουτάει ο άγιος Πέτρος και μετά από μισή ώρα βγαίνει με το κουμπί στο χέρι.
    - Δυστυχώς για σένα το βρήκα κι έτσι θα πας στην κόλαση, του λέει.
    Μετά ήρθε η σειρά του Γάλλου ο οποίος αφού είδε πως ο άγιος βρήκε κάτι τόσο μικρό όσο ένα κουμπί, αποφάσισε να πετάξει μια τρίχα. Βουτάει ο άγιος, περνάει μια ώρα, περνάνε δυο ώρες και στο τέλος βγαίνει πάλι με την τρίχα στο χέρι.
    - Κι εσύ δεν τα κατάφερες, άρα κι εσύ θα πας στην κόλαση, είπε και στον Γάλλο.
    Τέλος ήρθε η σειρά του Έλληνα ο οποίος πέταξε κάτι μέσα στη θάλασσα. Βουτάει ο άγιος, περνάνε γύρω στις πέντε ώρες και στο τέλος βγαίνει χωρίς να κρατάει τίποτε στα χεριά του.
    - Δεν μπόρεσα να βρω αυτό που πέταξες και θα πας στον παράδεισο, όμως μπορείς σε παρακαλώ να μου λύσεις την απορία και να μου πεις τι ήταν αυτό; τον ρωτάει.
    Και η απάντηση του Έλληνα:
    - Depon αναβράζoν !!!

  7. #656
    Junior Member MarkosKop's Avatar
    Join Date
    10-02-2015
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    - Συγνώμη που σε πλήγωσα,σε θέλω πίσω..
    - *Πάρε ένα ποτήρι..
    - *Πήρα..
    - *Πέτα το κάτω..
    - Το πέταξα..
    - *Έσπασε;
    - *Όχι..
    - *Έτσι έσπασες και την καρδ...ΟΧΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ!

  8. #657
    Member
    Join Date
    09-07-2011
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Δυο γυναικολόγοι συζητάνε ένα βράδυ, μετά το ιατρείο:
    Ρε , δεν πάμε μέχρι την πλατεία να δούμε και κανένα πρόσωπο ;;;

  9. #658
    Member
    Join Date
    09-07-2011
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    ΑΝΕΚΔΟΤΟ!!

    Έχω ένα φίλο Επιπλοποιό που πρόσφατα είχε πάει στο Παρίσι, για να παρακολουθήσει μια Έκθεση σχετικά με design επίπλων.
    Ο φίλος μου γύρισε ενθουσιασμένος από το ταξίδι του στη Γαλλία και όταν συναντηθήκαμε, άρχισε να μου μιλάει με θαυμασμό για τις Γαλλίδες!!!

    Άκου τι έγινε, μου λέει … Είμαι όλος αυτιά του λέω …


    Κατεβαίνω στο μπαρ του ξενοδοχείου και χαζεύω την τηλεόραση.
    Όμως, από γαλλικά δεν ξέρω ούτε λέξη και μου την έχει σπάσει άγρια.
    Βλέπω απέναντι μία ωραία γυναίκα. Την κοιτάζω, με κοιτάζει, αλλά …
    Αφού δεν ξέρω να πω τίποτα, παίρνω ένα χαρτί και ζωγραφίζω ένα φλιτζάνι.
    Της το δείχνω και, σκέτη γάτα, ρε παιδί μου, κατάλαβε… ότι της πρότεινα να πάμε για καφέ …

    Πάμε σε μια καφετέρια και πίνουμε τον καφέ μας.
    Την κοιτάζω, με κοιτάζει, αλλά …
    Πέρασε η ώρα, νιώθω ότι θέλει να φύγουμε, εγώ δεν θέλω να την χάσω.
    Παίρνω μία χαρτοπετσέτα και ζωγραφίζω ένα πιάτο και ένα μαχαιροπίρουνο.
    Σκέτη γάτα, ρε παιδί μου, κατάλαβε ότι της πρότεινα να πάμε για φαγητό …

    Πήγαμε, φάγαμε, ήπιαμε κρασί Μπορντώ κλπ, πέρασε η ώρα …
    Μου χαμογελούσε, της χαμογελούσα, αλλά...
    Κακό πράγμα φίλε μου, να μην ξέρεις να πεις δύο λόγια …
    Δεν ήθελα να την χάσω, όταν κατάλαβα ότι έπρεπε να φύγουμε.
    Ζήτησα τον λογαριασμό και ζωγράφισα στο χαρτί ένα ποτήρι.
    Σκέτη γάτα, ρε παιδί μου, κατάλαβε ότι της πρότεινα να πάμε για ποτό …

    Πήγαμε, ήπιαμε ένα ποτό, ήπιαμε δύο, ακούσαμε μουσική, πέρασε πολύ η ώρα
    και τότε παίρνει ένα χαρτί η γυναικάρα και μου ζωγραφίζει ένα κρεβάτι …

    Τρελάθηκα φίλε μου!!!
    Σκέτη γάτα, ρε παιδί μου.
    Πού κατάλαβε, ρε φίλε, ότι είμαι επιπλοποιός ; !!

  10. #659
    Junior Member MarkosKop's Avatar
    Join Date
    10-02-2015
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Αστυνομία εκεί;




    -Ναι, πείτε μου¦



    -Ελάτε γρήγορα, μπήκε μια γάτα μεσ’ το σπίτι !



    -Μα καλά, τί άντρας είστε κύριε; Μια γάτα φοβάστε;



    -Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΡΕ Μ@ΛΑΚΑΑΑ !!!

  11. #660
    Junior Member MarkosKop's Avatar
    Join Date
    10-02-2015
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

    Αμερικάνικες σειρές vs. πραγματικότητα
    Σκηνή που το ζευγάρι κοιμάται κι αυτή βλέπει εφιάλτη και ξυπνά.

    Αμερικάνικη σειρά:
    Άντρας: Αγάπη μου, αγάπη μου, τι σου συμβαίνει;
    Γυναίκα: Δεν ξέρω, φοβάμαι, είδα έναν εφιάλτη.
    Άντρας: Μίλα μου γι’αυτόν, εδώ είμαι εγώ, δεν θα σ’αφήσω μόνη σου.
    Γυναίκα: Ήμουν λέει μικρή κι έτρεχα σ’ένα σκοτεινό δάσος μόνη μου και μια σκιά με κυνηγούσε.
    Άντρας: Μωρό μου, πόσο λυπάμαι. Λοιπόν, άκου τι θα κάνουμε. Θα κοιμηθούμε αγκαλιά και το πρωί θα έχουν φύγει όλες οι σκιές. Έτσι; Μου το υπόσχεσαι;
    Γυναίκα: Στο υπόσχομαι….και…σ’αγαπώ, να το ξέρεις.
    Άντρας: Κι εγώ σ’αγαπώ.
    Φιλιούνται, τέλος σκηνής.

    Πραγματικότητα:
    Άντρας: Μμμ… σταμάτα επιτέλους να στριφογυρνάς.
    Γυναίκα: Είδα έναν εφιάλτη.
    Άντρας: Γύρνα πλευρό και ξανακοιμήσου, το στανιό μου σήμερα, μάτι δε θα κλείσω.
    Σηκώνεται, πάει για κατούρημα, τέλος σκηνής.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •