Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 32 of 68 FirstFirst ... 722273031323334374257 ... LastLast
Results 311 to 320 of 673

Thread: Asties,Paraksenes,Entiposiakes Fotografies & Anekdota!

  1. #311
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re:

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΡΤΑΣ(BANANA CARD)

    Το team την ευλογεί για καλή πορεία και μακροζωία


    Τα πρώτα χαμογέλα είναι ορατά


    Αρχίζουν τα πρώτα ζόρια και γ@μ@σι@


    Και ξεκινάνε τα πρώτα ''καρφωτά''


    Δεν άντεξε και αυτοκτόνησε


    Το team το έχει ρίξει στη περιγυλογή για εύρεση ''αναβαθμίσης''


    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

  2. Advertise Here
  3. #312
    Member
    Join Date
    03-02-2010
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Ο μπαμπάς καρχαρίας εκπαιδεύει τον νεαρό καρχαρία

    - Βλέπουμε τον άνθρωπο, απομακρυνόμαστε, σηκώνουμε πτερύγιο, πάμε αργά προς τα πάνω του, κάνουμε 2 περιστροφές αριστερόστροφες, απομακρυνόμαστε, επιστρέφουμε για άλλες 2 δεξιόστροφες, απομακρυνόμαστε και κάνουμε επίθεση.
    Κατάλαβες; πες τα και εσύ.

    - Εεε, ναι, τον βλέπουμε, σηκώνουμε πτερύγιο, 1 στροφή αριστερά.

    1 δεξιά και τρώμε!

    - Όχι, όχι.. πρόσεχε τα βήματα είναι σημαντικά ! Βλέπουμε τον άνθρωπο, απομακρυνόμαστε, σηκώνουμε πτερύγιο, πάμε αργά προς τα πάνω του, κάνουμε 2 περιστροφές αριστερόστροφες, απομακρυνόμαστε, επιστρέφουμε για άλλες 2 δεξιόστροφες, απομακρυνόμαστε και κάνουμε επίθεση. Κατάλαβες τώρα; πες τα και εσύ.

    - Μμμ, ναι, τον βλέπω, σηκώνω πτερύγιο, 2 στροφές γύρω του και τρώμε !

    - ΟΧΙ ! , ΟΧΙ !, προσπάθησε ξανά..

    - Τον βλέπω.., πλησιάζω αργά.., κάνουμε.. 2 στροφές προς τα δεξιά... δεν τα θυμάμαι ρε μπαμπά είναι πολλά...

    - e, τι να σου πω... φάτον με τα σκατά !

  4. #313
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re:

    gia tin ellada re gamoto
    Attached Images Attached Images

  5. #314
    Senior Member Paok1's Avatar
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    240
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Apo ton filo makiman....Polli kalo....


    Ενας πατέρας μπαίνει στο δωμάτιο της κόρης. Εκείνη λείπει, αλλά υπάρχει ένα γράμμα πάνω στο κρεβάτι της.

    Αρχίζει να σκέφτεται τα χειρότερα και με τρεμάμενα χέρια ανοίγει το γράμμα και διαβάζει:

    Αγαπημένε μου μπαμπά,

    λυπάμαι πολύ που βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σου πω πως ...

    έφυγα με το καινούριο μου αγόρι. Βρήκα επιτέλους την αληθινή αγάπη! Αχ, να μπορούσες μόνο να τον έβλεπες! Είναι τόσο όμορφος με τα τατουάζ και τα σκουλαρίκια, και τόσο αγέρωχος πάνω στη μεγάλη και γρήγορη μηχανή του! Αλλά δεν είναι μόνο αυτό..Επιτέλους είμαι έγκυος! Ο Αμπντούλ λέει ότι θα είμαστε μια χαρά στο τροχόσπιτό του καταμεσής στο δάσος και θέλει να κάνουμε πολλά παιδιά. Αυτό βέβαια είναι και το δικό μου όνειρο! Ανακάλυψα επίσης πως η μαριχουάνα δεν κάνει κακό. Γι’αυτό αποφασίσαμε να την καλλιεργούμε για εμάς και τους φίλους μας όταν θα ξεμένουμε από κοκαΐνη και έκσταση. Εν τω μεταξύ, ελπίζω η επιστήμη να βρει σύντομα τη θραπεία για το AIDS και να μπορέσει ο Αμπντούλ να γίνει καλά! Το αξίζει! Μπαμπάκα μου, δε θέλω να ανησυχείς για μένα. Είμαι πια 15 ετών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό μου, Κι έπειτα, ο Αμπντούλ είναι τόσο δυνατός με τη σοφία και την πείρα των 47 χρόνων του. Με καθοδηγεί και με συμβουλεύει με τον καλύτερο τρόπο για τις επιλογές μου, όπως για την επιλογή μου να ασπαστώ τον ισλαμισμό. Ελπίζω να έρθω να σε βρω σύντομα, έτσι θα σου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσεις τα εγγονάκια σου!!

    Το λατρεμένο σου κοριτσάκι!!

    Υ.Γ.:πλάκα σου κάνω,μπαμπά!!coolare!!Είμαι στη Μαρία. Απλώς ήθελα να σου πω πως στη ζωή υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα από τους βαθμούς του τριμήνου που θα βρεις στο κομοδίνο!!!!!!!!!!

    Σ’αγαπώ!!..

  6. #315
    Senior Member loukilouk's Avatar
    Join Date
    14-02-2010
    Location
    Όπου με πάει η Dolly
    Posts
    110
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Γινεται λοιπον συνεδριαση στην Βουλη μετα την ανακοινωση των σκληρων οικονομικων μετρων και λεει ο Παπανδρεου οτι πρεπει να παρουν μετρα για την τονωση του ηθικου των βουλευτων για να μπορεσουν να κανουν την δουλεια τους καλυτερα.
    Λεει λοιπον οτι πρεπει να αλλαξουν τις μοκετες στην Βουλη απο κοκκινες να τις κανουν μπλε.
    Ψηφιζουν λοιπον και το αποφασιζουν.
    Προτεινει ο Σαμαρας να να στολιστει η αιθουσα της Βουλης με ελληνικες σημαιες για να ενισχυθει το εθνικο φρονημα.
    Ψηφιζουν και το αποδεχονται.
    Προτεινει τελος ο Καρατζαφερης πριν απο καθε συνεδριαση της Βουλης να παιζει ο εθνικος υμνος.
    Ψηφιζουν και αυτό και το κατοχυρωνουν.
    Οση ωρα ψηφιζουν τις αλλαγες, ειναι μια γρυουλα, καθαριστρια στην Βουλη, που καθετε στην πορτα και κοιταει με απορια και απογνωση τον Παπανδρεου.
    Ο Γιωργος την βλεπει και αφου τελειωνει η ψηφοφορια, πηγαινει προς το μερος της και την ρωτα...."Γιαγιουλα, γιατι οση ωρα ψηφιζαμε για τις αλλαγες στην Βουλη εσυ με κοιτουσες με απορια???"
    Και με ανεση η γριουλα απαντα "Πριν διοριστω με μεσο στην Βουλη, ημουν καθαριστρια σε ενα μπουρδελο.
    Οταν οι δουλειες δεν πηγαιναν καλα, αλλαζαμε τις πουτανες οχι τις μοκετες!"

  7. #316
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Η κολοηλιθια δειτε την.

    29089_411327131952_85325016952_4696031_923898_s.jpg

  8. #317
    Senior Member
    Join Date
    18-05-2009
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Ειναι και πανεπιστημιακός !!!!!!!!!



    Uploaded with ImageShack.us

  9. #318
    Member nikosts's Avatar
    Join Date
    08-10-2009
    Posts
    83
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:

    Ενα ζευγάρι συμπληρώνει 20 χρόνια γάμου, και όντας παντρεμένοι με τρία παιδιά τώρα πια, πέφτουν το βράδυ για ύπνο.
    Κατά τις 03:00 ξυπνάει η σύζυγος, κοιτάει δίπλα, πουθενά ο άντρας της.....
    πάει μέχρι το σαλόνι, τον βρίσκει σε μιά πολυθρόνα δίπλα στο παράθυρο, να πίνει και να κλαίει.....
    "Τι έχεις άντρα μου?" τον ρωτάει....
    "Αχχχ βρε γυναίκα...." ψελλίζει εκείνος.... "... θυμάσαι το βράδυ που γνωριστήκαμε, που μας έπιασε ο πατέρας σου να κάνουμε sex στο αυτοκίνητο...?"
    "Ναι άντρα μου.... το θυμάμαι..."
    "Ε! τότε μου είχε πεί... -Η την παντρεύεσαι, ή σε κλείνω μέσα για είκοσι χρόνια......."

    "Για σκέψου..... σήμερα θα αποφυλακιζόμουνα....?!!

  10. #319
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re:

    ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ

  11. #320
    Member
    Join Date
    23-11-2009
    Posts
    56
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re:

    Τι ουίσκι πίνετε; Τσόνη ή Κατεσάρ;


Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •