Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 610 of 935 FirstFirst ... 110360510560585600605608609610611612615620635660710860 ... LastLast
Results 6,091 to 6,100 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

Senior Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

pes ta xrysostome !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Advertise Here
    Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

παιδιά , μπορει καποιος να με βοηθησει να βρω log αρχεια.
    κάποιο link ισως.
    εχω log μονο του 01

Senior Member
    Uploads
    0

xanarias na se rwtisw kati an i karta sto telos anti gia 89 bgazei 90 ti paei na pei?

Member
    Uploads
    0

ka8e evdomada 8a yparxei kai kapoios pou 8a exei fws.KSERETE ..giati??i akatanomasti den 8elise na ksodepsei xrimata polla .zitise ftina pramata..kai pire..ftina.auto omws den petixenei...an itan etsi oles oi akatanomastes 8a fiaxnane to idio.paradeigma:i viasat..otan xreiastike,efuxe sto nagra.to canal digital,efuge sto conax.AYTO OMWS TOUS KOSTISE LEFTA.I DOULEIA TOS OMWS E G I N E .

Junior Member
    Uploads
    0

ontos paides an exei kanenas palia log as steilei kana link mpas kai mporoume oloi mazi na kataferoume kati.

Senior Member
    Uploads
    0

πανω στη ωρα ανοιξε και η δικη μου για να δω το ματσακι...
    να ευχαριστησω κι εγω τον φιλο meraklis για την βοηθεια!
    τελικα η γατα ζει και βασιλευει!

Junior Member
    Uploads
    0

Sostos as kanoume omadiki douleia kati tha kataferoume isos

Member
    Uploads
    0

Με αφορμή 2-3 σελίδες πίσω που είπε κάποιος για τα arenasport στον Hellasat, ενώ σε μένα παίζει το πακέτο γενικά,
    στα εν λόγω κανάλια εμφανίζεται ως provider POLARIS (????) και όχι Bulsat, και φυσικά δεν παίζουν.
    Κάνω κάτι λάθος?

Junior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by pikolo71 View Post
    kalispera !!!

prin ligo diavasa ayto sto diadiktio :
    h@@p://troktiko.blogspot.com/2010/02...post_1421.html h@@p://troktiko.blogspot.com/2010/02...post_1421.html
    olokliro edoh@@p://[email protected]/index.php/...-08-28-01.html

CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Uploads
    10

Quote Originally Posted by jordan View Post
    Φίλε xaniara, χθες υποσχέθηκες νέο μάθημα για τα πονηρά Ε3 emms ... Θα γίνει τελικά σήμερα ???
    Και μια ανάλυση για logged data C3 που ξεκίνησες χθες καλή θα ήταν ....
    iordani ...doron adoron aderfe...edo o kosmos diavazei oti ton symferi...oi perisoteri edo einai gia na tsipmisoun to
    filetaki tous kai na pane sto kanape tous na doun thleorasoula parea me to ouiska ki tous...
    x8es egrapsa ti na kanun thn cb line..shmeara o allos rotouse pali prin apo 2, 3 selides
    estanome malakas ego pou mpeno ka8imerina kai diavazo ola ta post olon ...merikoi exoun
    mperdepsi to den mporo me to den ksero...to ti kani o allos sto smart mouse tou to 8eori panakia
    kai dedomeno ..kai to kyriotero to metadidi la8os kai stous allous...exoume grapsi edo kai kairo
    oti ta hsn telionoun ...den logarode arxeia pleon kai se ligo den 8a yparxei ver4 emms oute gia digma.
    vgeni kai leei o allos...8eloun na poulisoun tita giayto den syntiroun thn gata...anegefale den mporis na syntirisis
    kati an den yparxei trofi ...apo ton provaider(nivea)enoo .... o niveas tis klinei oxi oi empori parte to eidisi
    ego ta grafo ego ta diavazo telika...vgenei kai o allos kai leei ...ti forum einai afto ??aftoi pou kseroun
    giati den voi8oun...na sou po ego giati..an fkiaxtei ena file me energo hsn kai anevi sto net tora pleon KAIGETE se xrono
    dete..an yphrxe dinatotita na fortonoyn oi gates px meso net on line ..xoris na pernei o xrhsths to arxeio
    sta xeria tou ego prosopika 8a voi8ousa amesa....to na vgali kapios ena file pou pezi sto net
    fatsa karta einai san na to skotoni tora pleon..AYTO mporite na to katalavete merikoi ?? mallon ou..synexiste tote
    ti mamakies sas opou kanete san liguria..les kai zhtate kati nomino..paranomia 8elete na kanete katalave te to..
    gia merikous paei afto pou eite eine epetes h apetitikoi se afadasto va8mo...min po ekneyristiko
    h lysh einai 1...tin exo pi 30 fores...fortoste files tou 08 ....vreste to hsn...psaxte ta log tou ianuariou
    feurouariou...an den exete se kapion pou exei me pm....vrite c3 an exei ..kai steilteto me to emk..afth eine h lush
    pou kanun oloi ..an den logarete valte allo fai .
    otan ksekinisan ta gatia sthn arxh eixan sosto hsn kai eperna prov mona tous ..(to sosto)
    telous tou 09 arxisame na ta kanoume emvolia me c3...tora 8eloun kai 02..den
    vlepete oti erxete to telos??? a ksexasa eseis erxeste mono gia fileto sas fenode kinezika afta..

Advertise Here

Tags for this Thread