Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 614 of 935 FirstFirst ... 114364514564589604609612613614615616619624639664714864 ... LastLast
Results 6,131 to 6,140 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Uploads
    10

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

Quote Originally Posted by jordan View Post
    Με όλο το σεβασμό η γνώμη μου είναι ότι αξίζει να συνεχιστεί η προσπάθεια για όσους θέλουν και μπορούν να ακολουθήσουν ...
    Ίσως σε κάποιο άλλο thread με θέμα "inside" g@mm@ για να μην μας ενοχλούν όποιοι δεν θέλουν να παρακολουθήσουν και να μην ενοχλούμαστε και μεις ...
    Δεν είναι απαραίτητο να φτάσουν όλοι στο επίπεδο που θεωρείς φυσικό ... άλλος δεν έχει την υποδομή, άλλος την όρεξη, άλλος τον χρόνο ... δεν πρέπει να κατηγορούμε κανέναν ..
    Για σκέψου το σε αυτήν την βάση ...
    Πάντα φιλικά
    iordani ksero oti eise sostos sto forum metrimenos kai prosektikos sta post sou ktlp//
    ena 8a sou po...exeis ena filo edo sto forum ...milas sto msn ...ktlp..klidoni to gati tou
    sou leei help me...les 8a se voi8iso ..ALLA mono gia sena..leei nai re orkizome
    paidia hmaste,,,tou dineis to fai kai mia c3 na min perimeni o filarakos..kai ola ok.
    kai meta anakalipths oti to vazi se allo forum asxeto ...to pezi kataskeyasths
    fagiton kai ton kanun kai moderator ,,,ton filo...
    na sou po..kai kati allo ?>>den 8elis na sou dikso ta mail pou exo dekti
    apo kapious filous pou kseroun ta pada,,alla den grafoun pote...na dis
    to ti lene>>.?? 8a apogoyteyths...kofto ...stamata ,,,ftanei..giati?
    den prepei ..min ..8a se..se kaname van..ase sou leo..doloplokies poles.
    giayto asto na paei sto diaolo asto..kanonika eprepe na sto steilo pm
    afto..kai oxi post.. afta sunexiste..kalo kouragio stous trofodotes kai stous logaristes
    den prepei na xa8i h maxh ...pou malon einai h teleutaia

2. Advertise Here
    Senior Member Scientist1's Avatar
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

Quote Originally Posted by nickpao View Post
    re paidia apo exthes to proi poy skotiniase o topos exo faei ola ta arxeia alla tipota. Ti allo menei na kano poia, den ksero , exo apogoiteytei. Eftasa na koitao sto site tiw akatonomastis gia na kano syndromi sta podosfairika, tora exei bayern fiorentina alla ego ekei na thelo na tin ksekleidoso ti g@@@meni gia na do to allo. Eleos pia!!!!! En to metaksy den ksero kai apolla apo log, enan commander 6000 exo kai vazo oti fileta eixa apothikeysei apo palia :(:(
    Kala re file idika ta palia ta fagita gia na mestosoun theloun kapies ores, pos ta dokimases.
    Mipos exis kamia 30 dektes kai ta afines gia 8 kai pleon oritses???
    Ta fast au itan arketa tropopiimena.

Thmame periptosi pou pire to xonema 16 ores!

Senior Member
    Uploads
    0

Paidia gia na mi chanoume tsampa ton xrono mas. Karta me FA5 exei kanenas TOPA pou na exei fos;
    Rotithike kai proigoumenos apo allon filo kai apantisi den dothike. Kai auto perikleiei .....kindinoys; Eleos pia edo mesa. Exoume xasei tin mpala kai to noima

Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by Scientist1 View Post
    Kala re file idika ta palia ta fagita gia na mestosoun theloun kapies ores, pos ta dokimases.
    Mipos exis kamia 30 dektes kai ta afines gia 8 kai pleon oritses???
    Ta fast au itan arketa tropopiimena.

Thmame periptosi pou pire to xonema 16 ores!
    ara paparies dokiaza os tora. Ti lakamas eimai, tora thymithika oti apo to fthinoporo toy 2009 ta arxeia eprepe na ta afino 8 ores na psithoyn. Ayta kanei opoios panikovaletai kai ...ftou ki aptin arxi. Eyxaristo gia tin ypenthymisi!

Senior Member
    Uploads
    0

Magges ean diavasate kala parapano o filos Xaniaras eipe oti kapote eixe kapoia karta pou anoige ton irdeto kai meta apo kairo tis poulousane kai sto Periptero.
    Ean to apodikopoiisa kala nomizo oti irthe to TELOS.
    Men den pouliete i gata sto periptero alla emathe kai i koutsi Maria tora na loggarei.
    Exalou to forum einai xorismeno se taxeis kai kontres.
    1.Tous Moderator pou kratoun oudeteri thesi.
    2.Tous emporous pou mallon agorasan tites kai exoun stock gia poulimma kai klanoun mentes min tous minoun sta xeria.
    3.Tous empeirous xristes pou einai pirates me ideologia kata tou gamimenoun systimmatos na prepei na plironeis akriva kati pou den axizei toso.Prospathoun na voithisoun men alla to kata dynami kai exalou pou mas xeroun kiolas(kai an einai kaneis mas apo tin avon??Einai san na dineis ston polemo to oplo sou ston exthro)
    4.Tous tempelides pou to mono pou theloun einai na paroun to filetaki (erxontai mono gi auto se auto to forum) etoimo kai na katsoun sto kanape na doun mpala erga ktl.Opos omos eipe kai o filos parapano Ean den vrekseis kolo psari den tros allo.
    5.Tous gavakes pou prospathoun (alla ean den exeis arhisei apo tin epohi pou vgike to irdeto gia na matheis ta basika klafta xaralampe)
    kai 6.Fysika tous roufianous tis Nova
    Auta ta oliga exo katalavei me to ftoxo mou to myalo.

Member
    Uploads
    0

ο φιλος meraklis δινει ουσιαστικη βοηθεια και ειναι γνωστης του αντικειμενου.keep walking my friend

CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Uploads
    10

Quote Originally Posted by nickpao View Post
    ara paparies dokiaza os tora. Ti lakamas eimai, tora thymithika oti apo to fthinoporo toy 2009 ta arxeia eprepe na ta afino 8 ores na psithoyn. Ayta kanei opoios panikovaletai kai ...ftou ki aptin arxi. Eyxaristo gia tin ypenthymisi!
    re si niko ...an afisis 8 ores to ka8e fagito kai valis 20 8elis 160 0res vale kai ta fortomata apo 10 lepta =200lepta +160 0res=181ores +33 lepta
    diladi 7 meres kai 55 lepta...re sy 8a exei alaksi o provaider mexri tote xaxaxaxa

Senior Member
    Uploads
    0

Pali kala pou teliwse kai to Next top Model den 8a antexa allo na vlepw tetoies p@p@ries!!!!

Mia erwthsh !!! Perasa arxeio palio psaxnw sta log tou Feb kai vriskw 10 grammes!!!! wraia lew ..... alla den perase kamia !!!!!!!
    oles C3 .. shmainei oti einai kameno to hasan ???

As mou apanthsei kapoios giati ta matia mou exoun ginei san koumpotrupes !!!!!

File Merakli an 8es mia avoh8eia 8a htan dekti !!!

Senior Member GATOS's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    nai pame gia end sydomos afto eixe fani apo ta logs tou noemriou tou 2009 ..
    opote afta einai anamenomena...to an mporoun na to kanun 30,40,50 emena posos me
    endiaferi ...an den vreksis kolo psari den tros...an den mporoun na kanun syndomi..

tora emeis pou fortoname tis HORNET card .(aspres kai aftes ).an tis 8umate kapios
    apo sas arxes tou ellhnikou paketoy epi ird1 ... ka8e mera ..otan to internet
    eixe tin pio megali taxythta 56k ...kai ego 0 foukatas 28k kai perimena na katevaso
    to arxeio 2 ores na do 18hours vivea!!! kai thn ali mera mia apo ta idia...ti na poume
    kai emis ..tora me tis kolo adsl ta msn ta skype ta forum ta pada ola
    8elete na sas vgaloun to tsotsounaki sas na katourisete...
    ena 8a po opoios 8eli kati poly to petixeni ...arkei na min eine tempelxanas ...gnomi mou

@ xaniaras

a re megale ti moy 8ymises tora

GATOS
    (IRD1)

Member SUGARBOY's Avatar
    Uploads
    0

@ xaniaras

8a adeiaseis to mail box sou? an oxi steile mou pm msn. 3 fores prospa8hsa

Advertise Here

Tags for this Thread