paides housou apo C9 yparxei pi8anothta na anoiksei? to balw panw na psh8ei mpaaaaas k anoiksei to pourinooo :D
kalhnyxtessssssss
meraklis an mporeis na dwseis ena click k apo dw!
paides housou apo C9 yparxei pi8anothta na anoiksei? to balw panw na psh8ei mpaaaaas k anoiksei to pourinooo :D
kalhnyxtessssssss
meraklis an mporeis na dwseis ena click k apo dw!
file xaniaras ti na kano? mporo me to cas3+ kai to emk na kano log, opos diavasa? (aniko stin katigoria ton gavakon, opos eipe enas filos parapano). I mallon, na katevaso ena arxeio me log kai na stelno katitis meso toy emk? an exeis kapoio link me odigies pes moy se parakalo. Apo eksoplismo exo commander 6000irci. cam irdeto mov, gata os 1.4, cas3+ (to syndeo me usb converter me to laptop).
Γνωρίζει κανείς φίλος,αν υπάρχει κάποιος τρόπος να καταλάβουμε πότε λήγει ένας Prov00, δεδομένου ότι είναι κωδικοποιημένος;
δεν θελω ουτε φιλετακι ,ουτε pm...
θα ψαξω μονος μου....
ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον xaniara θελω να πω που μας διαβαζει και μας βοηθαει να ξεστραβωθουμε
Oreos o filos xerei pou anikei.Gia na doume poios roufianos tis Avon tha to paradextei etsi.lol
Kai go ekei anoiko file mou kai tora pou vrika ta skoura to psaxno ligo.
Edo apokleiete na matheis polla.Psaxe kanena filaraki sou pou asxolite kai gine koliomenos.Mono etsi tha matheis kati.
Pantos ego epeidi niotho san vlakas pano se auto to themma den xero ontos polla kai exo peismosei tha katso kai tha to analyso kana xronaki kai isos tou xrono na sas dino arheia kappa apo ta xerakia mou gia na vlepete.lol
xaniaras mporeis na me voi8iseis se kati me pm giati to diko sou 8a einai pnigmeno
se kapoio palio exo vrei c3 grammes me log fevrouariou alla 2 poy evala den anoigei
o hsn einai meta to c3