vre an8rope ...fonazo apo to telous tou 09 oti gata telos...tin gata den tin pe8anan aftoi pou vgazoun ta fagita
alla oi nivites...ti forum kai edimones kai trixes katsares ....emulator vercion acs 4,1 einai to gati...ta 4,1 mazevode me ti na doulepsi?
me ti ??..psaxnete na allaksete to hsn?? na to kanete ti?telos finito leme ...se 100 post to exo grapsi...ti diaolo mono ta teleutaia post
diavazete? osoi doulevoun akomi einai 8ema oron-hmeron na klisoun ..ta hsn pou ypostirizei o gatos 90% eksadli8ikan.
to na valis c3 kai o2 kai na sou katsi na dis ti? 3 ,meres? anegefales erotisis synexia..pos 8a valo hsn pos 8a valo prov pos 8a valo date?
60 pm eixa...eleos ...parte to apofasi...ean den allaksi to os kai vgun alla freska hsn kai na pernun ta emms sosta mono tote
8a zeisi ..pi8anotites 10% ..den vlepete ti ginete sto shwotime...sto diziturk..pe8anan ole oi aspres kartes...acs 5.7 exoun ta paketa afta
eseis trefete aytapates ..
re file xaniara an theleis mou apantas exw mia titan kai otan paw na tin kanw reset mou vgazei authentication failed ,atr 67 00 me ton loader t3 kai alla tetia koula.yparxei lisi???
Akiro katafera na kano log 5 lepton kai petixa afto pou ifela.
@thomasd
Kita tora ti stelni i kiria tha pathis tin plaka tis zois sou!!
ego vlepo oti stelnei kanonika ...ti vlepete re paidia pou eine la80s...min treleneste ...mera me mera ta ecms kanun kai diaforetikes
enoimerosis...osoi mernun synexia logs to kseroun ..ginete afto sunexia..allote oe pio polla,,alote cb me tis meres eine
ta 02 na koitate pou sas pezoun ton provato an <<fortonode poly>> pame gia allon sudomos...an eine liga se mb exoume paratash.xaxaxa
re paidia doste mia simvouli
epidi kourastika psaxnontas xasan, ti 8a ginei, na to aposiro to gati kai na paro titana? 8a iparxi melon gia tous titanes? aksizei na asxoli8o?
8elo na po kai ena megalo efxaristo se olous aftoys pou asxolounte toso kero gia na mporoume emeis oi aploi na exoume fos. Kali dinami paidia kai sinexiste tin kali doulia....![]()
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.
ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΑ 2 ΧΑΣΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ ?
ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ 6 ΩΡΕΣ ΣΕ ΟΣΑ logs ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΡΩΝΕ
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ