ego nomizo kala tha kanis na perimeneis kana 10imero na ksekatharisoun ta pragmata kai meta kanis kinisi file platonas1
ego nomizo kala tha kanis na perimeneis kana 10imero na ksekatharisoun ta pragmata kai meta kanis kinisi file platonas1
ki egw to idio pisteuw.ka8iste na doume ti mas epifilassei o minas martis k meta tha pra3oume analoga
πόσο κοστίζει η tita αν την αγοράσω από εδώ Ελλάδα?
Sorry mods an fanei off topic alla to thema me tin ergasia tou mitroou tis gatas kleidwse...
H ergasia to mono pou tha deiksei einai poses katigories kartwn uparxoun me diaforetika kleidia index 04 kai 03. Mallon prepei na akousoume ton Snakie me tin Card Version entoli.
Filika...
kalhspera paidia.
emena pantws irthe h tita, kai se public arxeio pou vrhka to perasa kai anoikse ta panta amesws gr+cy.
[QUOTE=Fhillip_Morris;559410]opos eipa to gammateam stamathse giati exine mpaxalo
kykloforisan gates kinezes , gates toyrkales opote to nomisteraki den doyleye opos 8elane
opote stamathsan thn yposthriksh
GATOS
giati den to kanhs kai esy monos soy?
Gatos
Akribos etsi einai alla kapoioi den enooyn na ta katalaboyn
ARXEIA pou pernoun autoupdate kanonika KAI apo emena den yparxei periptosh na anevoun sto net.
Xaniara mazy soy
GATOS
lopon epidi tsatistike o sifis o komotis kai o hlias tis kostados
sas kani doro mia nea line...kseroume 8a kani to giro tou kosmou ..no problem
peraste sthn gatas sa s opiodipote ligmeno fai ...meta peraste me to emk
to string afto
0201000000205B8B791F84CA5C3C6B0E65DDAAAF 1AFED928B29FCD101484376733EA929EEEF2
kai 8a exete fos..
mporite na to pate se opio forum 8elete na to kanete dikos den plironete tipota ...
o sifis kai hlias sas euxode kali 8easi ..
yg .8elo na do se posi ora 8a paei se ola ta forum o xronos ksekina apo tora...xaxaxa
8a prepei na kserete
1) to arxeio poy anebase o Xaniaras kai ayto poy anebasa ego exoyne KAMENA HSN
doyleyoyn me energo probato
2) DEN prokeite na anebasoyme energo arxeio POTE
3) eine se ligo periergo format
kapoioi 8elhsan na to gyrisoyn sto kanoniko PROBLHMA toys
GATOS