Exeis dikio file mou to diapistosa prin ligo (Ligo prin kano to pano post) alla itan kati pou eixa grapsei tote pou ta pragmata itan etsi, apla vre8ike to palikari me copy paste na to kanei post edo. Prin ligo eida oti se mia tita pou eixa tou 8ou kai epeze kai tous 2 Prov oti mou eklise. Tou 11ou omos pote den epeksan cy afto to gnorizame. H moni diafora einai oti anoigoun se 2 defterolepta kai kapioi se alo forum lene oti einai apo 5.7 version afta ta fileta.
Opos kai naxei exeis dikio.
Xaireto
mipos prepei na kleisoyme ta pm????
mhn rwtate m*l*kies! psakste na breite pezoyn polla.
Na sou po file mou kai sorry an se prosvala alla edo mesa uparxoun kapioi kanones pros sumferon olon mas kai den mporeis na peis pos den to ksereis giati kata tin eggrafi sou sumfonises se kapoia pragmata pou fisika opos oi perissoteroi apo emas den mpainoume ston kopo na diavasoume. Afto omos den simainei oti den prepei na prostatevomaste apo p.x. erotiseis gia to paramikro diladi post gia tin paramikri aporia se tetoio va8mo pou einai san na gemizoume ton xoro mas me skoupidia. Isos tora den mporeis na to katalaveis alla apo tin alli an mineis ligo kairo mazi mas isos tote nai. Telos eite apo to search eite apo me ligo diavasma 8a sou li8oun poles apories poy se ka8e periptosi 8a prepei na kaneis 20-30 post gia na pareis 20-30 apantiseis... diladi peripou (60 post...) gia xilioipomena pragmata.!
Polu analitika sou ta eipa kai pistevo na katalabaineis. Omos ksanaleo to teleftaio pou 8a i8ela itan na se prosvalo.
Filika xaireto