elate re paidia . kano load alla den blepo na kanei tipota stis mpares poy prepei na diknei oti fortoni . toso ntempeli katebasa ego ? xaxaxa i mipos den to taizo sosta ? xaxa
elate re paidia . kano load alla den blepo na kanei tipota stis mpares poy prepei na diknei oti fortoni . toso ntempeli katebasa ego ? xaxaxa i mipos den to taizo sosta ? xaxa
6 Mhz sto TNNT i sto cas ?
eyxaristo poly,tha to koitaxo!
exw 6 kartes ths egrapsa me to original fileto apo to opio eixe bgei to false.aniksa ths 5 me diaforetika xasania alla h 3 diaforetikoys prov.h mia pire to gnosto hasan poy edine to false alla pire provato energo.to ksero giati apla eixa ton idio prov sths alles kartes alla me afto to xasan fos den hrte.brika k grami gia to sigekrimeno hasan alla tipota.xaniara den to exw grapsi to TNT an thes stile to hasan me pm na to kitakso ayrio tora thn kano gia nani.
AN to emk den grafi emm sucess DEN GINETE up date ..To kolo sas kato na varate..den kanei la8os to emk
an anoiksi ..kapia stigni(last year) einai apo update emms tou cam
kade egatastash afto to emk ..giati 8a xtypiso anavoli sto telos
giati moy lei to sarabalo oti : gamma card has no atr ?
it strabono ?
exo taisei poles gates palia , giati tora kolono ?
paidia tha ta ksanapoume avrio !!! apla thelo na po ena T E R A S T I O " B R A V O" se ola ta pedia pou prospathoun na noiksoune ta matia se emas pou den kseroume kai pola !!!