Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 641 of 935 FirstFirst ... 141391541591616631636639640641642643646651666691741891 ... LastLast
Results 6,401 to 6,410 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

kopse tin plaka
    moredread
    gia na min sou gam... tipota proi proi

2. Advertise Here
    Banned
    Uploads
    4

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

ti na po re paidia merikoi eiste aksioi tis moiras sas ...
    ti tha katalabete dld ama kleidosei to thread kai den ksanadothei kamia pliroforia ???
    h mipos eiste baltoi ????
    to dierei kai basileue merikoi to efarmozoun poly kala ap'oti fainetai ...

Peace Love Unity douros's Avatar
    Uploads
    21

Quote Originally Posted by manosb View Post
    kopse tin plaka
    moredread
    gia na min sou gam... tipota proi proi
    Αν ξανα συμπεριφεριθείς έτσι θα σε στείλω ολιγοήμερες διακοπές για χαλάρωση

Member
    Uploads
    0

Wink Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

Quote Originally Posted by Aggalitsas View Post
    Magges ean diavasate kala parapano o filos Xaniaras eipe oti kapote eixe kapoia karta pou anoige ton irdeto kai meta apo kairo tis poulousane kai sto Periptero.
    Ean to apodikopoiisa kala nomizo oti irthe to TELOS.
    Men den pouliete i gata sto periptero alla emathe kai i koutsi Maria tora na loggarei.
    Exalou to forum einai xorismeno se taxeis kai kontres.
    1.Tous Moderator pou kratoun oudeteri thesi.
    2.Tous emporous pou mallon agorasan tites kai exoun stock gia poulimma kai klanoun mentes min tous minoun sta xeria.
    3.Tous empeirous xristes pou einai pirates me ideologia kata tou gamimenoun systimmatos na prepei na plironeis akriva kati pou den axizei toso.Prospathoun na voithisoun men alla to kata dynami kai exalou pou mas xeroun kiolas(kai an einai kaneis mas apo tin avon??Einai san na dineis ston polemo to oplo sou ston exthro)
    4.Tous tempelides pou to mono pou theloun einai na paroun to filetaki (erxontai mono gi auto se auto to forum) etoimo kai na katsoun sto kanape na doun mpala erga ktl.Opos omos eipe kai o filos parapano Ean den vrekseis kolo psari den tros allo.
    5.Tous gavakes pou prospathoun (alla ean den exeis arhisei apo tin epohi pou vgike to irdeto gia na matheis ta basika klafta xaralampe)
    kai 6.Fysika tous roufianous tis Nova
    Auta ta oliga exo katalavei me to ftoxo mou to myalo.
    Eeeetsi ! To Kalytero Post Ever! Bravo, sou bgazw to kapelo!

Senior Member
    Uploads
    0

να ρωτησω κατι ασχετο/σχετικο.
    οι τιταν οντως δεν κλεινουν?
    ποια οι διαφορα τους απο τις απλες?

ευχαριστω...

New Member
    Uploads
    0

Επιβεβαιώνω και εγώ για φως με το fa5. Ευχαριστώ όσους έχουν έστω και την παραμικρή γνώση και πρόθεση να βοηθήσουν εδώ μέσα.

Member president66's Avatar
    Uploads
    0

kai emis poy den 3eroyme alla theloyme na prospa8hsoyme kai egw prwsopika diabazw kai paleyw me thn gata moy alla tzifos an den paroyme ta fwta apo aytoys poy einai exper toy eidoys pws tha bgaloyme akrh re paidia kai egw to mono poy sas lew den me niazoyn toso poly ta podosfaira oso ta paidika giati exw dyo korakles 3 k 7 xrwnon kai olh mera ekei einai eyxaristw

New Member
    Uploads
    0

pos ginetai re paidia me to fa5 exo karta kamia boithia na katalabo

Member
    Uploads
    0

Na kanw mia erwtisi re paidia, gia na paroume fa5 se mia karta xriazete sigekrimeno arxio? h mporei kai kapoio allo arxio na dwsei fa5?

Peace Love Unity douros's Avatar
    Uploads
    21

Quote Originally Posted by platonas1 View Post
    Na kanw mia erwtisi re paidia, gia na paroume fa5 se mia karta xriazete sigekrimeno arxio? h mporei kai kapoio allo arxio na dwsei fa5?
    Θέλεις το 3.4.08 347kb

Advertise Here

Tags for this Thread