Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 750 of 935 FirstFirst ... 250500650700725740745748749750751752755760775800850 ... LastLast
Results 7,491 to 7,500 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

Banned
    Uploads
    4

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

loipon mia istoria tha sas po kai opoios thelei tin pisteuei ...
    as dektoume oti eksipiretousa merikous filous grafontas tous tis kartes ( allitheia anakalipsa posous filous exo ) oloi filoi mou eginan .afou den tous eperna l7. oute kan kerasma se kafeneio den exo dektei...
    mia oraia mera kai eno exo anoiksei mia karta enos gnostou enos theiou ( kata to o ilias tis kostandos ) autos paei sto spiti tou kai i karta den paizei . ti na kanei kanei tin kardia tou petra kai paei ston empora kai autos gia na ton pikarei pou eixe xasei to xrima toso kairo tou leei oti i karta einai kameni kai prepei na tou ta ksanaskasei gia nea . ( to poso pote den to ematha )
    to apotelesma ??? pige tin astynomia sto theio giati tou ekapse tin peiratiki karta tis akatanomastis ... auto eitan to euxaristo pou eblepe tsampa toso kairo . profanos oi mpatsoi gelasan kai efygan .
    profanos ap oti katalabainete apo tote den ksanaegrapsa kanenos karta , ego phra syndromi kai na paei sto diaolo .
    to ithiko didagma to afino se esas ...
    ena exo na po oti olo kai kapoios tha brethei na katigorisei ta paidia gia oti tou kopsei to lokso tou myalo . oti ta string einai allou , oti ta eklepsan , oti tous kleidosan - ekapsan tin karta kai ena karro akoma .
    as to paroun kai oloi sto net , to noima einai oti merikoi apla kseroun kai mporoun kai oxi poso poso tha paizei . an thelete eggyhsh poso tha paizei ego sas leo : mexri tis 12:20 aurio to mesimeri .
    sas filao staurota tsikis .

2. Advertise Here
    Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

thanks. se kontra evala to arxeio tou kostados pou prin evgaze ffffff kai me to string to xanara eida fos me to pou evala thn karta.

VIP Member Roulitsas's Avatar
    Uploads
    1

Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    den ennoei ayto asto mhn dineis simasia se kamoia bdomada tha erthei o sotiras mas apo germania kai tha blepoyme oloi gia panta avon........ xexexe
    Ναι...θυμάμαι πριν 10 σελίδες περίπου... Ρε...Δεν είπαμε μποϊκοτάζ στους γερμανούς????

Quote Originally Posted by president66 View Post
    den eipa gia ta paidia lew oti se olla ta site ginete ayto
    Τότε μην το λες και καθόλου...

Quote Originally Posted by polteris View Post
    den mas endiaferei to ti ginete allou!!
    gi'afto alloste kai eimaste edo kai oxi ekei!!!

parakalo as teleiosei edo afti i sizitisi!!
    Ακριβώς.. και για το τελευταίο...Yes Master...;)

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    loipon mia istoria tha sas po kai opoios thelei tin pisteuei ...
    as dektoume oti eksipiretousa merikous filous grafontas tous tis kartes ( allitheia anakalipsa posous filous exo ) oloi filoi mou eginan .afou den tous eperna l7. oute kan kerasma se kafeneio den exo dektei...
    mia oraia mera kai eno exo anoiksei mia karta enos gnostou enos theiou ( kata to o ilias tis kostandos ) autos paei sto spiti tou kai i karta den paizei . ti na kanei kanei tin kardia tou petra kai paei ston empora kai autos gia na ton pikarei pou eixe xasei to xrima toso kairo tou leei oti i karta einai kameni kai prepei na tou ta ksanaskasei gia nea . ( to poso pote den to ematha )
    to apotelesma ??? pige tin astynomia sto theio giati tou ekapse tin peiratiki karta tis akatanomastis ... auto eitan to euxaristo pou eblepe tsampa toso kairo . profanos oi mpatsoi gelasan kai efygan .
    profanos ap oti katalabainete apo tote den ksanaegrapsa kanenos karta , ego phra syndromi kai na paei sto diaolo .
    to ithiko didagma to afino se esas ...
    ena exo na po oti olo kai kapoios tha brethei na katigorisei ta paidia gia oti tou kopsei to lokso tou myalo . oti ta string einai allou , oti ta eklepsan , oti tous kleidosan - ekapsan tin karta kai ena karro akoma .
    as to paroun kai oloi sto net , to noima einai oti merikoi apla kseroun kai mporoun kai oxi poso poso tha paizei . an thelete eggyhsh poso tha paizei ego sas leo : mexri tis 12:20 aurio to mesimeri .
    sas filao staurota tsikis .
    egw lew 12:21 auti ti stigmi pou milame..... xaxaxaxaxa

Senior Member LordOfRings's Avatar
    Uploads
    0

molis mou ekleise .. . :(

Member
    Uploads
    0

molis ekleise to fos

Member president66's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    den ennoei ayto asto mhn dineis simasia se kamoia bdomada tha erthei o sotiras mas apo germania kai tha blepoyme oloi gia panta avon........ Xexexe
    re ti m------ thn exete kani eistimi edw mesa re

Member
    Uploads
    0

ore glentia ti exei na ginei se 5 lepta edo mesa..xaxaxax xaniara etoimasou gia neo kai stamata to doulema , o kosmos thelei kati na doulepsei toulaxiston 1 mera..xaxaxa

Member
    Uploads
    0

nai molis ekleise kai ebelepa kai ena ergaki.e ta gnwsta tha thapsoume tin gata kai tha tin anastisoume ksana.

Member
    Uploads
    0

Embarrassment Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

apo mena kalinuxta pao na do kana onoiro anti gia nova xe xe

Advertise Here

Tags for this Thread