Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 768 of 935 FirstFirst ... 268518668718743758763766767768769770773778793818868 ... LastLast
Results 7,671 to 7,680 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

Senior Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

eipame na kanoyme plaka ala oxi me tetoia kakogoysta asteia!

2. Advertise Here
    Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

Quote Originally Posted by makip21 View Post
    eipame na kanoyme plaka ala oxi me tetoia kakogoysta asteia!
    κακογουστο δεν ηταν αφου ειχε ευτυχη καταληξη αλλα την επομενη φορα δεν τσιμπαω αν δε δω αναφορα απο αλλους!!!!
    χαχαχα

Senior Member
    Uploads
    0

to mathima na ginei pathima ali fora den kanoyme tipota xoris na xeroyme ti einai!

Senior Member moredread's Avatar
    Uploads
    0

καλό κ το σημερινό!έχει κυκλοφορήσει se bin to 5.3(legetai apo ton foinika oti bghke)...κ ενα script gia Winexplorer gia na to peraseis...bebaia xreiazontai k alla kaloudia.
    Kapoios gnwsths na mas enhmerwsei an einai efikto na perastei auto to bin sthn gatoula k na "freskaristei"

καληνύχτες...

Member
    Uploads
    0

kalimera paides,

2 stis 3 kartes niaourisan xtes apo file apo allo forum.
    Anarotieme pote tha erthei to telos ths gamma, kserei kaneis statheri hmerominia?
    Mipos den tha pethanoun pote?

filika

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by moredread View Post
    καλό κ το σημερινό!έχει κυκλοφορήσει se bin to 5.3(legetai apo ton foinika oti bghke)...κ ενα script gia Winexplorer gia na to peraseis...bebaia xreiazontai k alla kaloudia.
    Kapoios gnwsths na mas enhmerwsei an einai efikto na perastei auto to bin sthn gatoula k na "freskaristei"

καληνύχτες...
    o foinikas to prwto tou post htan keylogger, to teleytaio tou post pou elege gia na ginei os 5.3 h gamma, mesa sto rar den anoige to programma kai htan kai ayto keylogger. anoige mono me winexplorer alla den ta katafere kanenas na perasei to os pou eixe mesa sto rar.

3 fores la8os kai terma h gata.

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by prince28 View Post
    o foinikas to prwto tou post htan keylogger, to teleytaio tou post pou elege gia na ginei os 5.3 h gamma, mesa sto rar den anoige to programma kai htan kai ayto keylogger. anoige mono me winexplorer alla den ta katafere kanenas na perasei to os pou eixe mesa sto rar.

3 fores la8os kai terma h gata.
    to script pou eixe o foinikas itan gia fortoma os se virginize gata
    gia na dlepsei auto omos xreiazete ena script pou na kanei virgin tin gata prota
    gia to logo auto den doulepse to script

i gata den kleidonei oses fores kai na kaneis lathos

VIP Member renaultgr's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    kyrioi h plaka eftase sto telos tis

na akoute ti sas lene kai na min to pezete eksipnoi merikoi...peraste afto to string me emk kai reset kai exete unlock

01020304050607080910111213141516

YG.sas kopikan ta gonata e? em vre etsi 8a sas afina ego.
    po po sto tsak glitosa eixa kleisei molis ksekinoyse to nyxterino mathima......
    kalh sas mera

Member blend1's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by platonas1 View Post
    kalimera paides,

2 stis 3 kartes niaourisan xtes apo file apo allo forum.
    Anarotieme pote tha erthei to telos ths gamma, kserei kaneis statheri hmerominia?
    Mipos den tha pethanoun pote?

filika
    Αν πεθαιναν ετσι απλα δεν θα τις ελεγαν και επταψυχες. Ακομα παιζει αυτο το αρχειο?

Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by blend1 View Post
    Αν πεθαιναν ετσι απλα δεν θα τις ελεγαν και επταψυχες. Ακομα παιζει αυτο το αρχειο?
    mexri kai auti tin stigmi pou milame nai.

Advertise Here

Tags for this Thread