filaraki o douros exei dikio as kathosoun na diavazes toso kairo pou ta pragmata itan pio xalara tora eine arga gia dakria stela.o sozon eaytos sothito
filaraki o douros exei dikio as kathosoun na diavazes toso kairo pou ta pragmata itan pio xalara tora eine arga gia dakria stela.o sozon eaytos sothito
pantws se emena kai 3 akoma gnwstous kleidwse me 07.....
kalh prospathia adelfe !!!!! opos egrapsa mpaino diavazo kai osa katalavo den trexei tipota!!! apo tote poy graftika eime kathimerinos episkeptis sto forum kai eftixos yparxoyn aloi poy den koitane mono ton eaytotoys!ego to vrika endiaferon kai tha meino paizei den paizei h avon!
@ douros
ean thelis stile mou ta link na anewaso kai ego orizmena log pou exo kai kapia arxia
meraklis
Ante kali ypomoni ..
Emeis poy exome titanakia kai den exoyne problima as adeiasoyme tin gonia
giati se ligo tha gini o megalos xamos ..oyte na postaroyme den tha mporoyme.
To epiveveono loipon kai ego gia tis titanes yparxei fos...pros to paron.
Επαναλαμβάνω, παίξτε με το 07, αξίζει τον κόπο...
Παντως αυτη τη φορα τα πραγματα φαινονται δυσκολα .... θα δοκιμασω καποια πραγματα και αν εχω καλα νεα θα ενημερωσω
Poli endiaferonta afta pou eipe o guru snakie exthes to bradi .... makari ta pragmata na ginoun apla gia emas tous aplous thnitous...
Na anaferw kati teleftaio to opoio einai poli simantiko kathoson to fws esvise gia ta kala
NA EISTE PROSEKTIKOI ME TO TI VAZETE STO PC SAS
TSEKARETE TON XRHSTH POY TA ANEVAZEI ... THN ISTORIA TOY EDW MESA KAI TA POST TOU
XRISIMOPOIHSTE TO VIRUS TOTAL ONLINE GIA OTI KATEVAZETE
Oi kairoi einai ponhroi... to ergo to exoume xanadei .... eite me gam arxeia dolofonous gatwn eite me kolimena sniferakia pou den anixnevonte apo ta topika systhmata,..
Over & Out