Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 611 of 935 FirstFirst ... 111361511561586601606609610611612613616621636661711861 ... LastLast
Results 6,101 to 6,110 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

Quote Originally Posted by douros View Post
    Για eurobank visa
    Που να ξέρω σε ποιες συγκεκριμένα ρε φίλε
    Ξέρω ότι μερικές ανοίξανε
    Μέχρι και εδώ ατύχησα ..άλλη τράπεζα μου τα τρώει....

2. Advertise Here
    Senior Member brougos's Avatar
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

ela aderfe...gine esy tora kalos xristianos......steile kanena pm na doume kai meis............an thes!!!

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    iordani ...doron adoron aderfe...edo o kosmos diavazei oti ton symferi...oi perisoteri edo einai gia na tsipmisoun to
    filetaki tous kai na pane sto kanape tous na doun thleorasoula parea me to ouiska ki tous...
    x8es egrapsa ti na kanun thn cb line..shmeara o allos rotouse pali prin apo 2, 3 selides
    estanome malakas ego pou mpeno ka8imerina kai diavazo ola ta post olon ...merikoi exoun
    mperdepsi to den mporo me to den ksero...to ti kani o allos sto smart mouse tou to 8eori panakia
    kai dedomeno ..kai to kyriotero to metadidi la8os kai stous allous...exoume grapsi edo kai kairo
    oti ta hsn telionoun ...den logarode arxeia pleon kai se ligo den 8a yparxei ver4 emms oute gia digma.
    vgeni kai leei o allos...8eloun na poulisoun tita giayto den syntiroun thn gata...anegefale den mporis na syntirisis
    kati an den yparxei trofi ...apo ton provaider(nivea)enoo o niveas tis klinei oxi oi empori parte to eidisi
    ego ta grafo ego ta diavazo telika...vgenei kai o allos kai leei ...ti forum einai afto ??aftoi pou kseroun
    giati den voi8oun...na sou po ego giati..an fkiaxtei ena file me energo hsn kai anevi sto net tora pleon KAIGETE se xrono
    dete..an yphrxe dinatotita na fortonoyn oi gates px meso net on line ..xoris na pernei o xrhsths to arxeio
    sta xeria tou ego prosopika 8a voi8ousa amesa....to na vgali kapios ena file pou pezi sto net
    fatsa karta einai san na to skotoni tora pleon..AYTO mporite na to katalavete merikoi ?? mallon ou..synexiste tote
    ti mamakies sas opou kanete san liguria..les kai zhtate kati nomino..paranomia 8elete na kanete katalave te to..
    gia merikous paei afto pou eite eine epetes h apetitikoi se afadasto va8mo...min po ekneyristikoi.
    h lysh einai 1...tin exo pi 30 fores...fortoste files tou 08 ....vreste to hsn...psaxte ta log tou ianuariou
    feurouariou...an den exete se kapion po exei me pm....vrite c3 an exei ..kai steilteto me to emk..afth eine h lush
    pou kanun oloi ..an den logarete valte allo fai .
    ksekinisan ta gati sthn arxei me sosto hsn kai eperna prov mona tous ..(to soto)
    telous tou 09 arxisame na ta kanoume emvolia me c3...tora 8eloun kai 02..den
    vlepete oti erxete to telos??? a ksexasa eseis erxeste mono gia fileto sas fenode kinezika afta..

ti trelenese re file !!!! kanenas dei eipe gia sena an ennoeis emena pou egrapsa giati TITA? opios den sevete edw mesa ton kopo sou den sevete ton eauto tou!!! kai uparxoun an8rwpoi pou diavazoun ti grafeis gia ta CB kai ta C3 kai ti na
    ala3oume. den eixa idea apo gates kai xaris esena kai merikous allous edw mesa ema8a 5 pragmata....den egina pantognostis alla ema8a ti kanei to ena kai ti kanei ti allo !!!!

Apo emena ena euxaristw kurie polith antalaktikwn !!!! :P auto gia na deis oti diavazw olh mera!!! xaxaxa

New Member
    Uploads
    0

ελα ντε ας το παρει το ποταμι

Member
    Uploads
    0

Diladi ego file xaniaras pou fortosa 25 arxeia tou 2008 (alla den exo) se 1.4os gata kai sta logs apo 09-13 Fev den vrika oute ena na ta paratiso? Ti na kano?

New Member
    Uploads
    0

efxaristo ston merakli pou edose fos stin gata mou. Thanks man!!! Respect

Senior Member
    Uploads
    0

iordani ...doron adoron aderfe...edo o kosmos diavazei oti ton symferi...oi perisoteri edo einai gia na tsipmisoun to
    filetaki tous kai na pane sto kanape tous na doun thleorasoula parea me to ouiska ki tous...
    x8es egrapsa ti na kanun thn cb line..shmeara o allos rotouse pali prin apo 2, 3 selides
    estanome malakas ego pou mpeno ka8imerina kai diavazo ola ta post olon ...merikoi exoun
    mperdepsi to den mporo me to den ksero...to ti kani o allos sto smart mouse tou to 8eori panakia
    kai dedomeno ..kai to kyriotero to metadidi la8os kai stous allous...exoume grapsi edo kai kairo
    oti ta hsn telionoun ...den logarode arxeia pleon kai se ligo den 8a yparxei ver4 emms oute gia digma.
    vgeni kai leei o allos...8eloun na poulisoun tita giayto den syntiroun thn gata...anegefale den mporis na syntirisis
    kati an den yparxei trofi ...apo ton provaider(nivea)enoo .... o niveas tis klinei oxi oi empori parte to eidisi
    ego ta grafo ego ta diavazo telika...vgenei kai o allos kai leei ...ti forum einai afto ??aftoi pou kseroun
    giati den voi8oun...na sou po ego giati..an fkiaxtei ena file me energo hsn kai anevi sto net tora pleon KAIGETE se xrono
    dete..an yphrxe dinatotita na fortonoyn oi gates px meso net on line ..xoris na pernei o xrhsths to arxeio
    sta xeria tou ego prosopika 8a voi8ousa amesa....to na vgali kapios ena file pou pezi sto net
    fatsa karta einai san na to skotoni tora pleon..AYTO mporite na to katalavete merikoi ?? mallon ou..synexiste tote
    ti mamakies sas opou kanete san liguria..les kai zhtate kati nomino..paranomia 8elete na kanete katalave te to..
    gia merikous paei afto pou eite eine epetes h apetitikoi se afadasto va8mo...min po ekneyristiko
    h lysh einai 1...tin exo pi 30 fores...fortoste files tou 08 ....vreste to hsn...psaxte ta log tou ianuariou
    feurouariou...an den exete se kapion pou exei me pm....vrite c3 an exei ..kai steilteto me to emk..afth eine h lush
    otan ksekinisan ta gatia sthn arxh eixan sosto hsn kai eperna prov mona tous ..(to sosto)
    vlepete oti erxete to telos??? a ksexasa eseis erxeste mono gia fileto sas fenode kinezika afta..

file xaniara ti moima exei oli i parapano diadikasia kai an... posoi mporoun nomizeis na to kanoyn ayto 30 ,40 perossoteroi ? esto ligo perissoteroi/ To thema einai ayto poy les synexeia : h semni teleti elabe telos

Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by Aris69 View Post
    efxaristo ston merakli pou edose fos stin gata mou. Thanks man!!! Respect
    Re paidia eleos opos sas voithisan voithiste kai kanan allo me PM. Ti kako kai auto kala ta leei o xaniaras molis to tsimpisete... Antio zoi... Den sas eida den sas jero.

Member
    Uploads
    0

kati an den yparxei trofi ...apo ton provaider(nivea)enoo .... o niveas tis klinei oxi oi empori parte to eidisi
    gia merikous paei afto pou eite eine epetes h apetitikoi se afadasto va8mo...min po ekneyristiko
    feurouariou...an den exete se kapion pou exei me pm....vrite c3 an exei ..kai steilteto me to emk..afth eine h lush
    otan ksekinisan ta gatia sthn arxh eixan sosto hsn kai eperna prov mona tous ..(to sosto)

file xaniara sta pio pola simfono mazisou kai ean kitaksis giati exoume ftasi kan edo ine epidi otan ginotan i poli omorfi kai kali clonopiisi kapia eksipna pedia ta wgalane ola stin fora opos to cardblaster apo ton kanalratte ktl eki anagkastike kai i nivea na lawi metra tora pali to idio ginete dioti distixos den walame apo totes mialo kai ta lathi pou ixame kani totes akomi ta kanoume kai simera.

oson afora ena programma pou ta kani online akomi den iparxi ala mporoume na to kanoume den ine kai toso prowlima
    ean thelis grapse mou pm i meson skype

filika kai panta meraklis

Senior Member brougos's Avatar
    Uploads
    0

etsi file vlab........opos ta les einai....kaneis den einai axaristos i; partakias.......poly poly ligoi edo mesa.....kai an kapoio exoun poly liga posts(opos ego)de leei tipota ayto........an mporousame na doume kai ta pm pou exoun steilei aytoi voithontas allous tote isos kapoia pragmata na mi legontousan edo mesa!!!!ti na leme tora..................

Advertise Here

Tags for this Thread