Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 661 of 935 FirstFirst ... 161411561611636651656659660661662663666671686711761911 ... LastLast
Results 6,601 to 6,610 of 9348

Thread: 3._ ΓΑΜΜΑ - ΤΙΤΑΝ: Συζητήσεις - Ερωτήσεις

VIP Member snakie's Avatar
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

File scientist pote enna pame ayia napa je aistes kartes je ta serial :)
    Oi encrypted aftes grammes einai gia ta hsn pou zitisan oi xristes gia na doun an ontos allazei to hsn se kapio allo,
    DEN THA KANEI UPDATE TIN KARTA!
    Einai opos eipe kai o xaniaras, bmw 316 me pinakidoula tou M3.
    O logos pou ta postara einai gia na dikso oti otan exeis to global kleidi mporeis na grapseis oti theleis stin karta, se simeio pou tha doulepsei ksana.
    Ftanei na exeis tis aparetites plirofories.

2. Advertise Here
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

Px afti i grammi :
    0201000000100C9F03AF7457A052DC8012505F70 441C :)
    Opos allazei to hsn , allazei to coco , allazoun oi providers , kai paei legontas.
    Otan simmazepseis oti theleis apo kapio arxeio tote ftiaxneis to puzzle kai zontanevei i karta.

Junior Member argonaytis's Avatar
    Uploads
    0

mia voithia re paidia giati egw me emk 3.5 de mporw na dw to os tis kartas eno to ATR to grafei kanw kati lathos iparxei alo progaramma na to dw?....eyxaristw

Uploads
    0

Quote Originally Posted by johnstr8s View Post
    kai ομως ειχε δικιο.snakie
    Den tha deite an vgazei succesful , tha deite prota prota to ack , prepei na einai 3F stin apantisi apo tin karta.
    Gia na ksereis an eginan update ta group keys tha allaksei o provider kai tha paei stin katigoria ton energon gia ekeina ta hsn, kai gia na eisai sigouros oti kanei doulia i karta prepei na stileis 02 emm kai na ginoun update ta plain keys.
    Meta apo afto exeis kai ecm decryption.

CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Uploads
    10

Quote Originally Posted by Scientist1 View Post
    Kapia plaka snakie????
    apo xasan tou 2212 me lixi 5d
    mou txm o girnas sto arxio 24-01 to tropopiimeno tou mdrmc me lixi b8.
    Pio to ofelos?
    Nomizo dini fake xasan i gata asxeta nomizo an tha fgali px emm sucesfull.
    Afto einai pou exoun pathi i perissoteri.

filika prospatho na katalavo ti logiki???

xm den eine plaka...sosta pernei to hsn pou les...to vasiko se ena string einai to 3 des key ..einai aparetito gia to calculator
    tou prov00 ...o OPOIOS einai o pio VASIKOS sto na exoume pk..to hsn einai h taytotita tis kartas ..afou apla
    HSN=HMK...TO oti h leitorgia tis gatas den einai idia me tis original 8eoriste to dedomeno..to serial ascii px se oles tis gates einai
    idio ..an htan kai stis original 8a ginodan xayra ioudeon ...tora min katapianeste sto ti hsn 8a exei h gata ..kai me FFFFF ergazete
    mono me provaider,,fusika mexri na allaksi...ena einai to vasiko opos einai h katastash tora...(aloste meni ligi zoh gia thn gata)
    OTI teleionoun ta hsn ton v4.1....kai fusika sas diafeygi kai kati vasiko oti ta emms v5.3 kai 5.7 den einai symvata me ta v4 .1
    opote katalavete oti to telos einai konta...kai hsn apo 5.7 na kataferete na valete...pou den nomizo..to algo tou DEXTER 8a pi oxi

Senior Member Scientist1's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by snakie View Post
    File scientist pote enna pame ayia napa je aistes kartes je ta serial :)
    Oi encrypted aftes grammes einai gia ta hsn pou zitisan oi xristes gia na doun an ontos allazei to hsn se kapio allo,
    DEN THA KANEI UPDATE TIN KARTA!
    Einai opos eipe kai o xaniaras, bmw 316 me pinakidoula tou M3.
    O logos pou ta postara einai gia na dikso oti otan exeis to global kleidi mporeis na grapseis oti theleis stin karta, se simeio pou tha doulepsei ksana.
    Ftanei na exeis tis aparetites plirofories.
    Ante se 2 mines na aniksi i sezon kai sigoura i gata as fkali psofon.
    alla ta 316 se M3 en tis modas re gamoto!!!!

Ton algo ton exis kitaksi katholou?
    Apo oti fenetai ta hsn pou prokathorizontai apo avton einai gnosta kai i nivea ta kei se xrono dt kai me vasi kai tin ananeosi ton original.
    Apla arxisa na skeftome na paretiso to gati egine distropi kai den prosferi kai tipota.
    Exis vgali kati esi gia na sinexisoume tis prospathies i en na mas min i mouzi?

Senior Member mv_best's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    xm den eine plaka...sosta pernei to hsn pou les...to vasiko se ena string einai to 3 des key ..einai aparetito gia to calculator
    tou prov00 ...o OPOIOS einai o pio VASIKOS sto na exoume pk..to hsn einai h taytotita tis kartas ..afou apla
    HSN=HMK...TO oti h leitorgia tis gatas den einai idia me tis original 8eoriste to dedomeno..to serial ascii px se oles tis gates einai
    idio ..an htan kai stis original 8a ginodan xayra ioudeon ...tora min katapianeste sto ti hsn 8a exei h gata ..kai me FFFFF ergazete
    mono me provaider,,fusika mexri na allaksi...ena einai to vasiko opos einai h katastash tora...(aloste meni ligi zoh gia thn gata)
    OTI teleionoun ta hsn ton v4.1....kai fusika sas diafeygi kai kati vasiko oti ta emms v5.3 kai 5.7 den einai symvata me ta v4 .1
    opote katalavete oti to telos einai konta...kai hsn apo 5.7 na kataferete na valete...pou den nomizo..to algo tou DEXTER 8a pi oxi
    legontas key file mou ennooume axi kai exi keys?

Uploads
    0

Xaniara ti leme toso kairo alla den akoun , ta emm ton neon ekdoseon exoun alla kleidia gia apokriptografisi , kai alla nanos , den einai simvata me to torino algo.Les na vgoune oi dextemporoi kai na dosoun kati? :)

@scientist: ton exo koitaksei pampolles fores , oreos einai , ta hsn einai mesa sta gam files kai theloun 3des decryption gia na ta deis.
    Aplos stin poreia edikse oti ta hsn stis gates einai ekeina ton palion karton.I nivea me to dikio tis thelei na eksalipsei tin peirateia giafto allazei kartes kai fevgoun ta palia hsn apo tin mesi ...

Contributing Member
    Uploads
    0

Με hsn που τελειώνει σε 4F6 μπορεί να γίνει κάτι; Ευχαριστώ.

Senior Member Scientist1's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    Arkivos!!
    me ixe provlimatisi to v5.3 kai v5.7 dioti apo oti evlepa ta emms pou erxonta me ti gata den itan sinvata kai pantote prin klisi ekane pagomata.
    ara pame tita kai gata as gini bulsat i kati allo.
    To dilimma einai 3a, 3b, 3c.??

Advertise Here

Tags for this Thread